14 Aralık 2007 Cuma

Uykusuz KAÇIRILDI !...

Her ne kadar bu blog bir haber blogu olmasa bile, az önce elimize bomba bir haber ulaştı. Haftalık mizah dergisi UYKUSUZ'un kaçırıldığı, fidyecilerin çok ciddi olduğu ve isteklerinin yapılmaması durumunda silahlarını kullanabilecekleri belirtildi. Gönderilen fotoğraflar ve videolarda Uykusuz'un bıçakla korkutulduğu gözlerden kaçmıyor. :) Bu kaçırma eylemi henüz bir örgüt tarafından üstlenilmedi ama konuşmaları ve tavırlarından çok ciddi fidyeciler oldukları anlaşılıyor. Fidyecilerin isteği bir hayli garip ve şaşırtıcı; "ömür boyu UYKUSUZ aboneliği." Fidyecilerin yetkililere en fazla bir hafta süre verdikleri belirtiliyor. :p


12 yorum:

* a Y Ş e * dedi ki...

ehiiii :))
çok süpeR olmuş!!
deli nAsı geliosA AklınA böle şeyleR :!!!

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yuhahhahha :D
ne bu bea sensin mi bu stickman
çok şaşırdım he süpersin eheuheheh

ANNA dedi ki...

hiiii nasılda korkmuş canımm :D nasılda kocaman kocaman açılmış gözleri.. karmaskesi de karizmatik göstermiş fidyeciyi:D ama sanki uykusuz da çok mutsuz görünmüyo kaçırılmaktan.halinden memnun bence:P dişi miymiş neymiş:D

..maymun kRaL.. dedi ki...

ciddn yaa..nası gelio bunlar aklına hey massallah yani..=))

şeker dedi ki...

wayy bea... bravo vallahi çok süper bi operasyon olmuş... bıçak fln da tam etkileyici :D
bu arada fondaki ses de müthiş :D:D
yani kısacası çok güldüm valla :D

stickman dedi ki...

valla nası aklıma gelsin işte, otururken birden böyle bişiler geliyo aklıma, allahtan her aklıma geleni yapmıyorum :p evet psiko, o benim. ıraklı direnişcilere benzemişim demi. bizim bi akraba, -sen saddamın adamlarına benziyosun... demişti bana, hemde maskesizken. zaten yetkililerde hiç iplemedi bu olayı, olumlu olumsuz bi mesaj bile gelmedi. neyse, daha bir hafta süreleri var.

mcsarica dedi ki...

hafta dediğin hemen geçer yahu :S

inehk dedi ki...

stickman' helal olsun sana bee.. kim tutar seni..

çok da yakıışmış maske hee..

ayrıca hiç de acemi tutmuosun rehineyi..böyle bir titreme filan da sezilmiyo.. hmm.. ilk işin değil anlaşılan..

inehk dedi ki...

stickman..

aklıma geldikçe gülüyorum..doğru düzgün yemek yiyemedim efendim..güle güle bir
hal oldum..

stickman dedi ki...

evet mcsarica, hafta çabuk geçer ama bu rehinenin yeme,içme falan filan bi sürü masrafı var, neyse o da benden olsun.

yetkililer!... niye ulaşmıyosunuz kardeşim, alt tarafı beleş abonelik istedik, değmezmi yani şu sevimli uykusuza.

heuhe sayın inehk , bende sana gülüyorum, yemek yerken bile bu rehine olayı mı geliyo aklına ya, artık nası etkilemişsem seni. rüyana filan girer bu olay bu gece. rehineyi tutarken en önemli şey titremicen abicim, titrersen olmaz. bu tarz rehine kaçırma olayları filan benim için basit işler olduğu için heycanlanmadım tabi. bunlar filan ne ki, biz neler yaptık neler...sonuçta gangsta adamız yani.

Olric dedi ki...

inanılmazsın.

stickman dedi ki...

öyleyim valla.