5 Aralık 2007 Çarşamba

Erkek erkeğe Öpüşmek

Türk erkekleri birbirini öpmeyi ne kadar çok seviyo ya... Böyle anlatıyorum da sanki başka millettenmişim gibi, bende Türküm. Tamam, öpüşmeye karşı değilim, çok da güzel bişey aslında ama sadece güzel karşı cins olduğunda. Bazı arkadaşlar var, yolda belde karşılaşıyoruz, tokalaşıyoruz. Adam anında uzatıyo kafasını. Vucudu otomatiğe bağlamış artık. Elini uzattığı an kafa da aynı anda, belkide istemsiz olarak öne doğru hareket ediyo. İlla o iğrenç yanaklarımızı değdircekmiyiz yani. Birde yanaklar değerken öpücük sesi çıkaranlar vardır. Hayır nereyi öpüyosun, havayı mı öpüyon. Bi de ağız kokusu varsa, offf ooof diyim... Hiç sevmiyorum, nefret ediyorum. Tam kafasını uzatacakken elini biraz daha sert sıkarak, hafiften de iter gibi yaparak engellemeye çalışıyorum ama yok, herif kafaya koymuş, bi halt ettiğini sanıyo, ezberlemiş artık o işi. İdeal selamlaşmanın o şekilde olduğunu düşünüyo. Bir çok ülkede iki erkek bu şekilde bi olay yaşasa, görenler bu erkeklerin erkekliklerinden şüphe ederler.

-aman hastayım, nezleyim, gribim, aidsim, tifoyum, bilmemneyim kardeşim, sana da geçmesin... gibi mazeretlere de hiç göz yummazlar. Artık son çare ülkücü selamlaşmasına kalıyor :) kafa tokuşturmak yani. Ben yıllardır bu şekilde yaparak bu öpüşmeleri tamamen engelleyemesem bile, bir nebze olsun etkisini azaltmayı başardım. Gerçi bu yüzden okulda filan herkes beni ülkücü sanıyodu galiba :)

napıyım abicim ya, o şekilde öpüşmektense kafa üst köşelerini tokuşturup, ülkücü sanılmayı tercih ederim. Bunun da kötü yanları var. Adamın kafası jöle küpü olur, saçı kafanı yaracakmış gibi hissedersin. Neyse ki son bi kaç yıldır, buna da bi çare buldum gibi. Hem sevdiğim bi selamlaşma, hem de kafa temasını tamamen ortadan kaldırıyor. Çok merak ettiniz demi?, söylüyorum. HipHop kültürüne özgü selamlaşma. Filmlerde filan kesin görmüşünüzdür bu şekilde selamlaşan zenci kardeşlerimizi. Şimdi yazarak nası tarif ediyim. Eller bi kaç değişik şekilde önce birbirine vurulur ve tuttulur sonra sağ omuzlar dirseklerle beraber bir kez çarptırılır. Kelimelerle bu kadar anlatabildim.

işte bu fotoğraflarda biraz görebiliyoruz.
Ya kesin görmüşünüzdür bi filmde. Keşke bütün arkadaşlarım bunu anlasa, bilse ve sürekli bu şekilde selamlaşsak. Ama malesef, adamlar anlamamakta ısrar ediyo. Sadece bir iki arkadaş var bunu uygulayan. Diğerlerine diyorum;
bakın, bundan sonra böyle selamlaşalım, ne güzel. Ama çok olumsuz hatta bazen küfürlü tepkilerle karşılaşabiliyorum. Üzülürler, küserler filan diye, sizinle öpüşmekten veya öpüşür gibi yapmaktan nefret ediyorum... da diyemiyorum.

/bu zenci selamlaşmasını bi kere %100 doğru şekilde hemde %100 amerikalı, philadelphia sokaklarında büyümüş zenci bi kardeşimle yapmıştım. Bizim Selçuk Üniversitesi Basketbol takımının geçen sene ki oyun kurucusu Dominique Hawkins'le markette karşılaşmıştım, işte o zaman./

Lütfen artık bu erkek erkeğe öpüşme olayını kaldıralım. Hatta yasak olsun bu. Kanun hükmünde kararname çıksın meclisten. (oha) Erkek erkeğe tokalaşırken öpüşülmesin. Ben sadece güzel bayanlarla tokalaşırken öpüşmek istiyorum veya tokalaşmazken de olur, gerçi o her koşulda olabilir zaten. Neyse konumuz bu diil. Ben diyeceğimi dedim, gerisi yetkili makamlara kalmış :)

konuyla ilgili ufak bi karikatür çizmiştim fakat tarayıcım olmadığı için koyamıyorum buraya, fotoğraf makinemde yok (aaa ne zavallı bi insanmışım, şimdi fark ettim. Karikatürü görmek isteyenler varsa ve fazladan tarayıcıları veya dijital foto. makineleri varsa hayrına bana gönderebilirler)

21 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

O kadar da kötü görünmüyonuz erkek erkeğe öpüşürkene bea :D
Bence devam edilsin :D
Hatun kişilerde biraz nefes alsın hep hatunlar mı öpülecek bu dünyada :D

Ne diyorum ben ya :S

Ben kimim, bura nere , sen kimsin, kim öpmüş, nolmuş !!!

İnsanı ne hale getiriyon üleyn sen böle
:D :D :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

eee ııııı öööö

ilginç tabi..
puhahhaha

ne yazıyım ben buraya yauw

:D

no comment hah bu oldu .=)

şeker dedi ki...

yaff çok haklısın bence... kızlar birbirni her gördüğünde selamlaşırken şap şup öperler yanaklarından... ama bi süre önce farkettim ki erkek populasyonunda selamlaşırken birbirini öpenlerin sayısı kızlarınkinden fazla :D (biyoloji dersi gibi oldu :D)
tabi bu her kızı öpün anlamına gelmiyor :D siz yine de erkekler olarak birbirinizi öpmeyin, pek hoş bi görüntü oluşmuyor :D

Başak Ölmez dedi ki...

öpüşün kardeşim yakışıyo :) hahahha
alemsin ahmet ya

Pınar Altuntaş dedi ki...

Sol taraftaki fotoğrafın sağındaki bıyıklı sen misin yoksa Hemşo !?
:)

www.edasuner.com dedi ki...

san francisco yolları taştan sen çıkardın beni beni baştan :) Bana bak gay streetden gelip kapmasınlar seni mazallah yazk olur bree :)

banadair_berrin dedi ki...

yukardaki resımlerden hangısı sen hangısı domınıque :))

öpüşmeyı bende sevmıyorum..avrupada sadece tek yanaktan bır kere sarılırmıs gıbı opusurler..ama somalılıler ve dıger afrıka kokenlılerde 3 kere opusme oldugunu gozlerımle gordum..muck muck bır daha muck pessss :))

inehk dedi ki...

uleyn ben fotorafı göremiyorum..nayır nolamas neden göremiyorum..

inehk dedi ki...

resmi görebildim ne mutlu bana..bi iki parça koyu tenli insan modeli görmüş oldum..bana bu resmi gösterdiğiniz için şükranlarımı sunuyorum stickman ağabeyciğim..

stickman dedi ki...

aman Eda ablam, hacım çok hızlı koşarım ben kaçarım onlardan, mümkün değil kapamazlar, kaptırtmam kendimi. lütfen daha olumlu hayaller kuralım :p niye playboy kızları gelip kapmasın, lütfen :p

sanırım şeker, berrin ve psiko dışında herkes bu konuda benimle zıt fikirde, lütfen arkadaşlar lütfen :p akıl mantık işi değil yani bu. -DON'T KISS MALE TO MALE- (inş. doğru yazmışımdır, inş. yanlış anlamlar çıkmaz)

mınar, o adam zenci, nasıl ben olabilirim ki? ben lanet bi beyazım. yok yok evet o adam benim, ben bi süre amerikada zenci olarak yaşamıştım, yanımdaki arkadaş da kevin. sonra türkiye'ye kesin dönüş yapınca beyaz oluyum dedim.

malesef berrin abla, yukarıdakilerden hiç biri ben veya dominique değiliz. karşılaştığımızda yanımda şöyle bi dijital foto makinem olcaktı ki, güzel bi foto çekinirdik. bende zenci olsam çok süper olurdu. ah ulen aah niye lanet bi beyazım. :) o üç öpüşme çok feci bişi ya, hiç sonu gelmicek gibi :) ama karşıdaki kişiye bağlı tabi. karşıdaki kişi güzel bi hatun olsa varsın hiç bitmesin, sonsuza dek sürsün.

inehk sen iste, blogu tamamen zencilerle donatayım. Detroit ve Los angeles'da çevrem geniştir. şükranlar bizden. (bana abi demesene ya, kendimi yaşlı gibi hissediyorum)

bu arada blogger ingilizce mi oldu yaff, herşey ingilizce yazıyo, ilginç. bu gün bi gariplik var burda. yorumlar maile gelmiyo, yorum yazıyom gitmiyo filan, bi anlayan varsa yapsın, düzeltsin şunu.

Pınar Altuntaş dedi ki...

:D

inehk dedi ki...

heh yorumlar maile gelmio ingilizce mingilizce..hiç hoş değil..

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

nolmus buralar yaa kasirga gecmis gibi sanki :( ismimiz bile carpik curpuk hay bu blog spot nie ingilizce oldu kiii :S

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

aaa düzeldi töbe töbee psikolojim sağlığımla oynuyolar :/

banadair_berrin dedi ki...

michael jackson zencilikten kurtulup beyazlamak için bir un çuvalına girmediği kaldı:)) sende zenci olsam diyorsun..senin için kolay :))) gir bir kac seans solaryuma 180 derecede yarım saatte ıstenılen kıvamda kızarırsın :)

stickman dedi ki...

iyi fikir

kahraman dedi ki...

gerçekten öpüşmek okadar güzel değil aslında öpüşmek yerine sarılsak biraz daha hafif kaçar gibime geliyor

stickman dedi ki...

evet kahraman , zenci selamı işte en iyisi, yarı sarılma gibi bişey.

Şirvan dedi ki...

Ben bu yazına yorum yapmamışım ama okumuştum daha evvel:)

çizer dedi ki...

of of of hatun kişilerinde bu olay daha berbat gerçekleşiyor işte.tiki kızlarımız bir bozmuş öpüşmeyle bir bozmuş.abi sabah akşam gördükleri yerde direkt şapşup öpüşmelerdeler.
beni öpmeyin desem "dağdan inmiş yabanisin sen"bakışlarıyla bana bakıyorlar,öpmeyi de ben hiç istemiyorum.yaklaşık 3 ay sonra ZAFER BENİM OLDU tabi.belirli bir kesim artık benle öpüşmek yerine senin şu anlattığına benzeyen çak bi beşlik adamım'ı tercih ediyor.mutluyum.ve öpüşmeyi sevmiyorum.

stickman dedi ki...

valla en iyisi çizer. güzel karşı cins hariç demiştim ben ama o tiki kızlarla güzel olsalar dahi ben bile öpüşmek istemem. baharatlı doritos gibi makyajlarını ağzıma gözüme bulaştırırlar :)