31 Aralık 2007 Pazartesi

Yeni yıldan beklentiler...

yeni yılda mutlaka bi tv programına konuk olarak katılmak istiyorum. bu program beyaz show olabilir, anında görüntü show olabilir, komedi dükkanı programı olabilir. hadi hepsini geçtim seda sayan'a bile razıyım :) popstar artık son tercihim.

kızgın kumlardan serin sulara atlamak istiyorum. sonra cosss diye ayaklarımdan buhar çıksın istiyorum.

hollywood yapımı, en az 100 milyon dolarlık bi aksinyon filminde başrol oynamak değil, figüran olmak istiyorum. şaka şaka, başrol oynamak istiyorum. aksiyon filmlerini izlerken, kendimi sürekli başrol oyuncusunun yerine koyarım. ulan bu sahnede ben daha iyi oynardım filan derim.

anında görüntü showda seyircilerin kafasına boom uzatmak ve arasıra o boomu kafalarına vurmak istiyorum.

ben ne saçma şeyler istiyorum böyle, kendimden tiksindim.

hepinize mutlu yıllar diliyorum :)

15 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Bende TRT ye çıkmak ve Tarkan'ın yerine geçmek istiyorum :D

banadair_berrin dedi ki...

hayatta hıc bır seyın ımkansız olmadıgını dusunen bırıyım..oylekı bu sene ımkansız gıbı gorunen bır seyı seneler sonra elde ettım :))
sen yeterkı ıste ve ınan.bu programların en kralına cıkarsın :)

hersey gonlunce olsun..mutlu yıllar..

şeker dedi ki...

ben 2008e girmek istemiyorum... siz girin ben 2007de kalmak istiyorum :D
şaka bi yana sana da mutlu yıllar :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

2008 bu talepleri istekleri neyim görünce gelemeden gitcek abi bence :D
psikolojisini bozdunuz , sıfır tazecik bi yılın :P
benim kendine hayrı olmayan bi seneden hiç beklentim neyim yok gölge etmesin başka ihsan istemem.
ama sana mutlu yıllar olsun.
güzellikler iyilikler daima yanında olsun cart curt.
cart curt dememe bakma harbi samimi söylyorum bunları ama duygusallığı pek beceremiyorum napiyim (:

sert ünsüz dedi ki...

stickman

yeni yılda bende çok şey istiyorum. mesela bahsettiğin ilk üç programa katılmak istiyorum ama önceliklerimiz farklı ben komedi dükkanı, anında görüntü show, makina, beyaz olarak sıralarım.

komedi dükkanı gibisi var mı yaaa yada anında görüntü show gibisi neyse bu ikisi zor birşey değiş parasıyla yapılabilecek işler.

kızgın kumlardan serin sulara atlamayı ben istemem kızgın kumların üzerinde uzanmak ve yanımda abisinden korktuğum kızın olmasını istiyorum ona sarılmayı istiyorum ruhumun aşka doymasını istiyorum.

elisha cuthbert (komşu kızı - the girl next door) ile beraber bir filmde oynamak istiyorum metinler filmin bütçesi yada beğenilip beğenilmemesi önemli değil elisha cuthbert le beraber aynı sahnede olmak onu öpebilmeyi istiyorum. düşünse elisha geliyor ******** bugün çekimlerden sonra beraber takılalım mı diye sorduğunu. bende komşu kızını izlerken elishanın odasındayken esas oğlanın camdan ona bakması sahnesi ben oda daha iyi oynardım.

aslında saçma sapan şeyler değilmidir bizi biz yapan ? bu saçma sapan şeyler bizi diğerlerinden ayırır. türkiye gibi bir yerde yaşama çabası verip hayata sıkııca tutunmamızı sağlayan işte bu saçma sapan gelen isteklerimiz aslında hayallerimizdir.

onurr dedi ki...

ağlamak istiyorum sayın seyirciler. Yeniyıl falan istemiyorum ben. Hayat gittikçe zorlaşıyor. İstemiyorum leeeeyn

mevudugaga dedi ki...

beyaz show a çıkarken beni de alsan yanına ne olur ama ne olur (:

Ersin ÖLMEZ dedi ki...

yeni yılda yavuz çetin gibi bir sonumun olmasını istiyorum

esma dedi ki...

tuhaf ama çok şeker hayallerin :)
belli olmaz belki bir gün hiç beklemediğin bir zamanda gerçek olurlar.
iyi seneler
.

stickman dedi ki...

iyi dilekleriniz için teşekkürler, hepinizin istekleri gerçekleşir inş. arkadaşlar. beyaz showa bloggerlar olarak konuk oluruz belki bi gün, hepberabercene. gerçi bunlar benim sırf makara olsun diye söylediğim isteklerim, gerçek isteklerimi yazarım bi gün ve apışıp kalırsınız :p
komşu kızını izlediğimde ben çok etkilenmiştim o kızdan. yanımda filan olsa, heycandan titreyerek bayılırım herhalde.

Pınar Altuntaş dedi ki...

hehe :D

Pınar Altuntaş dedi ki...

seni baygın düşünemiyorum!!!

www.edasuner.com dedi ki...

Umarim beklemedigin kadar bereketli ve güzel bir yil gecirirsin.
Sevgiler

okyanustaki rüzgar dedi ki...

mutlu yıllar sana da.. en azından yalnızlığını hissedeceğin anlarda mutlu olabileceğin yıllar..

:)

stickman dedi ki...

teşekkürler kızlar, aynı şeyleri sizin için de düşündüğümü bildiğinizden eminim. (çok artis cevapladım :p )