19 Aralık 2007 Çarşamba

Açık büfe MiM

Aslı cadısı nam-ı değer TatLıCadıCa tarafından mimlenmiş bulunmaktayım. Şu aşağıdaki soruları cevaplıcam sanırım. Başlıyım.

Yemek olsam ne yemeği olurdum?
İmam bayıldı olurdum ama bilinçli, sert ve soğuk yani mesafeli bi imam bayıldı olurdum. Eğer biri beni yemeden önce "-aaa imamı camiden getirtip bayılttınız mı yoksaa hahaha hehehe hihihi, ne komiiik" gibi bir cümle kurma gafletinde bulunursa, onu bayıltana kadar boğazında kalır, bayıldıktan sonra midesine giderdim.

Müzik aleti olsam ne olurdum?
Piyano olurdum ama öyle sıradan bi piyano değil. Sadece piyanist filmindeki şarkı ve harry potter'ın şarkısının çalındığı bir piyano olurdum. Yada dj seti de olabilirim, onun bi adı vardı ama tam neydi bilmiyom, ondan olurdum ya, ne de olsa amerikan rapçisi ve gangsta özentisiyim :p manyak ritimler oluştururdum dj'ciğime.

Araba olsam ne olurdum?
İşte can alıcı soru. Buna tek bi cevap vermem mümkün değil. Hem siyah hummer jeep olurdum eski yazılardan da anlayacağınız üzere. Hemde 1967 model siyah cadillac eldorado.

Aylardan hangisi olurdum?

Kesinlikle temmuz olurdum. Ben sıcağı severim. Her akşam üşüme, terleme soğuma derdi olmadan, rahatça basketbol oynayabilirim. Ama ay olsam nasıl basketbol oynucam demi, o büyük bi sorun.

Ayakkabı olsam ne olurdum?
Tabi ki basketbol ayakkabısı olurdum. Kobe zoom güzel bi tercih olur.

Kıyafet olsam ne olurdum?
Her türlü kadın iç çamaşırı olurdum :) ama manken ölçülerinde iç çamaşır olayım ki sadece mankenler giyebilsin beni :p

Ben kimi mimleyim diye düşünmücem ve bu mim-i bir açık büfe mim haline getiriyorum. İsteyen alsın. Yaş ve kişi sınırlaması yoktur. Canı mim çeken, bünyesinde mim ihtiyacı belirmiş ve acilen kendini mimlemesi gerektiğini düşünen bir insansanız eğer alın mimleyin, çekinmeyin. Almazsanız da önemi yok. haydin eyvallah yiğitlerim...

2 yorum:

onurr dedi ki...

dj seti dediğin turntable heralde :D

stickman dedi ki...

hah aynen o :) manyak bi alet ya.