30 Aralık 2007 Pazar

21 saniye

kardeşimin saati, hergün ben uyurken tam 21 saniye ötüyor. 21 saniye nasıl olsa çabuk geçer diye o sıcacık yatağımdan ve nefis uykumdan kalkıp, saati kapatmaya üşeniyorum. ama bi 21 saniye bu kadar uzun olamaz. olmamalı. Kalksam mıı? Kalkmasam mıı? ikilemi arasında afallarken birden kalkmaya karar veriyorum. tam da elimi attığım anda susmasın mı o saat? işte o çok koyuyor insana. çıkmışım artık o sıcak yataktan ve güzelim uyku modundan. ama inceden de hoşuma gidiyor hani. daha bi anlıyosun o sıcak yatağın ve uykunun kıymetini. tekrar yatağa girerken daha bi rahat geliyo o yatak. daha bi istekli ve azimli uyuyosun. tıpkı eski günlerde yaptığım gibi hissediyorum. okul olmadığı zamanlarda bile anneme beni erken kaldırmasını söylerdim, yalvarırdım ona bu saçma fikri uygulaması için. annem beni zar zor kaldırırdı. ufak bi afallamadan sonra tekrar yatardım. bunu sırf uykunun tadını daha iyi almak için yapardım. böyle yapınca daha bi tatlı geliyo. uyumak güzel şey arkadaş.

8 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

sende de inceden inceden değil bayadan bayadan bi psikoluk var stick . :D yada mazoşist miydi kendine psikolojik yada fiziki zarar veren tipler aman neyse anladın sen ;)
bende yapardım okul zamanında 7 de kalkcaksam 5:30 a falan kurardım mesela önce sonrada 07:00 a kurardım birincisini duymak öyle güzel oluyordu ki hiç susturmaya teşebbüs bile etmezdim .duyduğum en güzel melodi oluyodu diridirirt die öten şey.
bazen alarmın birinci mi ikinci mi olduğunu karıştırıyodum ozaman kötü oluyodu bahk otuz sefer bakıyodum saate :D
eheueh ayyhh.

UBenzer (.com) dedi ki...

Ranza olmasa hoş olabilirdi... Ama ranza olunca 21 saniye ötsün :) Yorgan vaaar battaniye vaaaar, sok altına kafayı uyumaya devam.

Pınar Altuntaş dedi ki...

Valla ben iki telefonumunda saatini aynı zamana kurup koyuyorum baş ucuma sıkıysa kalkma yani :)
ikisi birden koro halinde ötüyorlar beni uynadırmak için.
Ama en çok da Cuma sabahları kalkmak koyuyor!
:D
Haftanın son günü tatlı uyku , sıcak yataaak !
Beni bu hayattan kurtaracak beyaz atlımı bekliyorum :D
Ne kalkıyorsun bırak kardeşin kapatsın Allam yaaa :D :D :D

heycorc dedi ki...

o birinci uyanma ile ikinci esas uyanma arasındaki uyku gerçekten çok güzel ama kardeşinin saati çalınca o geç de olsa kalkıp hazırlanıyosa okula gitmek için ve sen hala yataktaysan bi de ranzanın tepesinden onu görüyosan hazırlanırken o zaman da çok mutlu oluyosun di mi..o gidiyo ve sen hala sıcak yataktasın ya hani. biraz bencilce ama bu da güzide duygular arasında sayılabilir bence..

Nurum dedi ki...

sabah saatim 3 kez çalıyo sırf bu yüzden... :(( hahahah tek manyak ben değilmişim pek mutlu oldum...o yatağın içinde salak salak düşünüp,şekerleme yapmaya bayılıyom...herşeyi düşünüyom uyur uyanık,ne giysem,kimi arıcaktım bugün ben,sonra son bi kez çalıyo saat,sonra ben kalkıyom ...:( işe gidiyorum... :( bu kısmı çok dıramatik işte... :(

JADE-CADI dedi ki...

uyumak güzel degil .. süper güzel meta güzel .. güzel üstü :)))

Felagund dedi ki...

21 saniye öttürükle insan mı uyanırmış :D ben otomatik uyanan bir insan olduğum için saat bile kurmuyorum ama 21 saniye çok komik geldi yahu.

stickman dedi ki...

azımsanmayacak bi çoğunluk benzer şeyler yapmış :) aslında mazoşistlik diil psiko yani biraz öyle gözükebilir ama uykunun daha tatlı gelmesi için böyle yaptığım düşünülürse, başka bişi bu, yeni bi terim oluşturabilir bu davranışım :)

o ranza hayatımı tüketti benim umut , gençliğimi yedi bitirdi. lanet ettim o ranzaya ben. 2007 için anasayfanı değiştirmen müthiş olmuş. benimde bir bakıma öyle oldu diyebiliriz.

cuma benim en sevdiğim gündür pınar , cuma çalışması daha kolay olmalı bence, çünkü ertesi gün tatil :)

heycorc ? sen bizim odaya bi yere bi kamera filan mı koydun. aynen yazmışın ya, evet çok mutlu oluyom :) müthiş bi duygu. o küçükken ben okula giderkende o bakıyodu. ödeşiyoruz.

ya nurum :) nolcak senin bu iş durumu. sana çok sevdirmem lazım bu işi. koşa koşa gitmek istemen lazım. o şekilde çekilirmi ya hayat.

hem çalışıp hem okuyan biri olarak uykunun kıymetini senden iyi kimse bilemez herhalde cadı :) çok uyu sen.

ilginç bi ötüşü var o saatin felagund valla aslında bi kol saati o. yani uyanmak için kurulan bi saatte değil ve sürekli kardeşim evde yokken, hatta evde kimse yokken ve ben uyurkenn çalmakta ısrar ediyo, nası bi saat olduğunu çözemedim. :)