2 Aralık 2007 Pazar

Röportaj gibi MiM

şeker'den gelen bir mim,
konu: blogun hayatımızdaki yeri
beş tane soru var, onları cevaplıyoruz.
nasıl bi mim bu ya, kendi kendime röportaj yapıyomuşum gibi hissettim valla :)

1. Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?


blog yazmaya ilk defa 70 li yıllarda başladım. ama o zamanlar internet, bilgisayar olmadığı ve henüz doğmadığım için bu saçmalığa bi son vermeyi düşündüm ve bıraktım. Şimdi bilgisayar yok, internet yok, nerene yazıyosun blogu? diye aklınızdan bi soru geçiyo olabilir. Cevaplıyım; deftere yazıyodum be! link filan veriyom böyle defterden. Tıklayınca defterin diğer sayfaları açılıyodu. Defteri elden ele dolaştırıp yorum bile yazdırıyodum insanlara. Header bile yapıyodum sayfaların üstüne. Tabi o zamanlar fotoşop neyim yok. O zaman ki fotoşop resim defterim ve boylarımdı. Şaka şaka, herşey diş bulgurumda önüme koyulan bilimum araç gereçten kalemi seçmemle başladı. O zamanlar çocukluk tabi, duvarlara kapılara filan yazardım, sonra annem kızdı, bıraktım. Artık saçmalamaya bi son verip işin aslına geçicek olursam, iki arkadaştan gördüm ben bu blog olayını. Heves ettim bende yaptım. O zamanlar blogger ingilizceydi, pek bi halt anlamıyodum. (şimdi de anlamıyorum. şaka lan anlıyom) Türk blog sitelerinde takılıyodum. İlk önce uykucu diye bi blog açmıştım. Bir süre orda yazdıktan sonra sıkıldım., bırakıverdim. Uzun süre ilgilenmedim. Sonra blackmamba isimli bi blog açtım. Orda ilkinden biraz daha uzun bi süre takıldım ve yine sıkıldım. Ağustos 2007 den beri bloggerda takılıyom işte böyle.

2. Blog yazılarımın konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?

içimden geldiği gibi yazıyorum. Ama nedense içimden sürekli eğlenceli şeyler yazmak geliyo. ruh halime göre aslında. Mutsuz olduğumda da pek yazasım gelmiyo. Aslında bir çok farklı konuyla ilgili bir çok farklı yazı yazabilirim her an, hiç belli olmaz bana. Ama belirli bi üslubum vardır. Okuyanlar bunu bilirler zaten. İşin içine komedi katmayı severim. Daha çok insanlara tebessüm ettiren şeyler yazarım ve böyle bi üslup kullanırım. Arada sırada dramatik şeyler de yazabilirim ama bu 42 yılda bir olur.

3. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?

yoo!... ne feragat edecem ya, blog yazmak için hiç bişeyden feragat ettiğim filan yok.

4. Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

artan bekleyiş derken? Tüm Türkiye benim bişeyler yazmamı filan beklemiyo ki :) bu bir blog yavv...nesi zorunlu bi hal alacak, ben çok eğleniyorum, yazarkende, okurkende.

5. Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?

google sunucularına zeval gelene kadar? üretkenliğim sona erene kadar? hiç biri değil... canım nereye kadar sürdürmek isterse oraya kadar. Hatta pazara kadar değil mezara kadar diyip de bi mallık yapmıcam burda. aaa yaptım bile...

8 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Ne adamsın ya bayılıyorum senin bu haline yemin olsun.
Diş bulgurunu yesinler senin :D
Deli yaa !!!
:D :D :D

* a Y Ş e * dedi ki...

blog yazmaya ilk defa 70 li yıllarda başladım. puhAhAhAhA :D deli yAA :)))

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hahhahhah bahk son zamanlarda sporaktif aktivite olsun içün bunalım takılıyorum şu sayfayı açınca yüz mimiklerim bunalımsal görüntü herşey ters düz oluyor :D,
süpersin sen bea gülmekten öldüm yine .

stickman dedi ki...

süper! seyirci istediğim kıvama gelmiş. :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

Hımmmm :)
Hangi kıvamdayız sence hemşo :D

stickman dedi ki...

kulak memesi kıvamında :p işte böyle neşeli, gülmüş kıvamda.

Pınar Altuntaş dedi ki...

:D :D :D

x-coach dedi ki...

bu mimi çığlıklar atarark araklandı.
http://xcoach.blogspot.com/2011/07/xcoach-mim-ne-kadar-daha-blog-yazacagm.html