22 Aralık 2007 Cumartesi

TELEKOM extra 2 gb , ara vermiş Prison Break ve o ŞEREFSİZ !

Türk Telekom'un aralık ayına özel yaptığı extra 2 gb kotaya, içimdeki derin şüphelere rağmen hafiften bi sevinç duyduğum gerçeğini artık saklamıcam. Bunun nedeni, bu haberi tv de gördükten sonra inanamayıp, internette araştırmam ama bununda şephelerimi tamamen gidermemesi üzerine telekomu arayıp sormam;

-Alo...aloo...Telekom mu?
-evet, buyrun
-ıııı... hocam şimdi bu aralık ayı için 2 gb extra kota veriyosunuz ya!
-evet
-onun parasını önümüzdeki ay filan istemezsiniz demi?
-yok, hayır
-emin misiniz bak?
-evet, aralık ayında 6 gb kullanabilirsiniz
-hmm, 6 gb kullanabiliriz demek, 2 gb extra, hediye yani, bu kesin demi?
-evet
-yani tv'de reklamın altyazısında hızlıca bişey geçiyo. Kota aşım ücreti bir sonraki ay fatur...
-NEEE...anlamıyorum dediklerinizi?!
(o sırada yüksek sesle ezan okunuyodu, onun telefonundan bana, benim telefonumda ona yüksek sesli ezan sesi gidiyo)
-tamam tamam bişey yok, iyi günler.
-iyi günler

Ben bi Prison Break fanatiği olarak, yeni bölümleri rahatça indirebileceğimi düşünürken, ve sevindirik olurken, prison break çekimlerine ara verilmiştir.
Şimdiiii, bi bakalım.
Bu bir tesadüf mü? Asla. Biri oturuyor bi kenara ve bunu mithiş bi titizlikle ayarlıyor. Ama kim bu şerefsiz. Sürekli yapıyo bu terbiyesizliği. Onu bi bulursam çok fena yapıcam. İçinde cevizkabuğu çıkan ve az kalsın dişimi kıracak olan baklavayı almamı da o sağlamıştır kesin. Geçenlerde bi akşam yemeğinde, ağzımın bir saat boyunca deli gibi yanmasına sebep olan çarlisyon biberin (asla acı olmayan ve olamayacak biberler) bana denk gelmesi ve yemekteki başka hiç bi biberin acı çıkmamasını ondan başka kimse ayarlamış olamaz. 7. sınıfta bayram gösterilerine katıldığımda, şu tribünde oturup değişik renkli bayraklarla çeşitli desenler yaptığımız zamanlarda, bayrakların kırık sopalılarının bana gelmesinide sen ayarladın biliyorum. Ağzını burnunu kırcam lan senin. Bilgisayarı ilk aldığımızda monitörün elektirik girişini iyi takmayan, gevşek takıp nerdeyse monitörün bozulmasına sebep olacak elemanı da sen gönderdin biliyorum. Ve başıma gelen bunlara benzer binlerce olaydan da sen sorumlusun. "Seni eshefle kınıyorum. Ya da ne eshefne kınayacam lan!..Allah belanı versin." (espiri by Barış Uygur) Bi gün karşılaşıcaz seninle bok kafa! ve o gün, senin asla hatırlamak istemeyeceğin gün olacak. Ama ben sana öyle bişey yapcam ki, nefes aldığın her saniye o günü hatırlıcaksın.

not: prison break 3. sezonla ilgili, bölümler hakkında bilgiler veren, sürprizlerin ve dizinin heyecanın kaçmasına neden olacak yorumlar yazmayınız. yazarsanız ülkeyi terk ediniz. neden derseniz, ben önce hepsini indiriyorum, sonra izliyorum. bi de sizleri seviyom ben. sırf gıcıklık olsun diye bile yazmayın lütfen, bu dehşeti yaşatmayın bana. iyi dersler sevgili arkadaşlar, saol.

16 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

şüphelendiğin birileri var mı stick ?
kim sana taaa çocukluğundan beri bu kadar pis gıcık kapmış olabilir acep.
çok istersen black or siyah kuruluşu olarak bi fbı kurar senin hizmetine veriris yani biliyon bizde hizmette sınır yohk :P
bu arada bana iyi bayramlar temennisinde bulunmadığın için kendinden utanmalısın.
bunu bi yere yaz müsait bi zamanda utanırsın ok ? ;)
:D

Pınar Altuntaş dedi ki...

Ahmet , konuyla pek alakalı değil belki ama bak aklıma ne geldi.
Çöp adamlarına ben bayılıyom ben senin.
Sen ciziyon demi!?
Bunlardan bir sergi filan yapsana sen blogda !!!?

stickman dedi ki...

neyse bayram temennisi olayını hallettik psiko . o şahsı bulabilirsen valla süper bi hizmet olur ama sanmıyorum, çok iyi saklanıyo bukalemun.

evet pınar , ben çiziyom onları, paintte :) beğendiğine sevindim, daha iki tane oldu, sergi açıcak kadar çoğalırsa yaparız bi sergi :)

Felagund dedi ki...

1inci sezonunu büyük bir hayranlıkla izlediğim dizi beni 2. sezonda kendine bağlayamadı. dışarıda bu kadar allem kullem uzadıkça uzayan bir hikaye bana pek de çekici gelmedi. sonuçta dışarıya çıktınız bir şekilde ahırda da olsa yaşayın. yok kardeşim yok ordan sonrası aç gözlülük... yok para alcaklarmış yok bilmem neye binip gideceklermiş. güneye mi kaçıcan. tabanway git işte evladım. ne o havalar ...

mcsarica dedi ki...

başına gerçekten bu olayların hepsi geldi mi? resmen içim acıdı, hele o kırık bayrak sopası olayı gözümün önüne geldide birden. geçmiş olsun.
şimdi prison break konusuna geleyim. şimdi şöyle ben de hastasıyım ve hani o şey olmuştu ya :P yeni bölümde olmuyor :D:D yok öyle bişey tabi :D
selamlar.

stickman dedi ki...

şimdi şöyle bişey var Felagund , ahırda veya benzeri bi yerde yaşayacak olsalar niye kaçsınlar ki :) kaçtıktan sonra normal bi işte çalışma şansları filan olsa tamam dicem ama adamlar amerikada en çok aranılan listesinin başındalar. çalışma şansları yok. o para kesinlikle lazımdı. ama birinci sezon gibi olmaz tabi, o hapishane havasının verdiği tad yok tam olarak ama kaçış öyküsü, gelişen olaylar ve heyecan hiç eksilmedi bence. Bir kişiyi kurtarmak için çok kişi öldü, bunu Micheal da biliyor ve üzülüyor :) ama napsın, sonuçta bi tek abisi var ve artık girdi bu işe :)

saol mcsarica , inanılmaz gibi gözüküyor farkındayım ama hepsi gerçekten geldi başıma ve bunlar çok az bi kısmı. şiddetli şanssızlığım var benim. prison breakle ilgili bişi söylücen sandım, aklım çıktı :)

oky dedi ki...

hatırlıyorsan bana bir daha hiçbir dizi veya film hoşuna gidemeyecek prison break'ten sonra demiştin. dediğin kadar varmış. bi bakınayım şöyle diye başladım. bayramda 3. sezon 8. bölüme kadar geldim :)

sanırım 9. bölüm 14 ocakmış.

oky dedi ki...

ayrıca unutmuşum;

the shawshank redemption filmini hani pek sanmıyorum ama ola ki izlemediysen mutlaka izlemelisin. prison break yaratıcıları mutlaka bu filmi izledikten sonra böyle bir dizi yapmaya karar vermişlerdir. bunu iddia ediyorum :)

ama aksiyon yok bunda, duygusal bi çalışma.

stickman dedi ki...

evet oky, hatırlıyorum öyle söylediğimi :) baya hızlı ilerlemişin dizide. şimdi haklı çıktığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. bazen soruyorum kendi kendime, acaba bu diziyi izlemekle iyi mi ettim? kötü mü? insanın beğeni standartlarını acayip yükseltiyo dizi ve ben bazen bundan hoşlanmıyorum :) her şeyi beğenmemek, çok zor beğenmek insanın bazen uzun süre güzel şeyler izleyememesine neden olabiliyor.

the shawshank redemption filmini izledim, hatta baya oluyo izleyeli, 4-5 ay önce de tekrar izlemiştim. yani o film için söyleyecek pek bişey bulamıyorum. sadece önüme gelen herkese izlemeden ölme diyorum :) prison break yaratıcıları bu filmden de etkilenmiş olabilir ama bi arkadaşım bana ne kadar doğru ne kadar uydurma bilemem (çok yalancı ve uydurukcu bi arkadaştı), amerikadaki bi hapishaneden aynı anda 7 mahkumun kaçtığını ve bundan esinlenerek yazıldığını söylemişti. zaten the shawshank redemption filmindeki hapishane ile prison break dizisindeki hapishanede aynı hapishane :) iyi ki dünya üzerinde birileri bu filmleri yapıyolar ve bizde iyi ki izliyoruz, hayat daha yaşanabilir hale geliyo onların sayesinde.

* a Y Ş e * dedi ki...

ee geRcektenmmi 2 gb dAhA kullAnAbileckmiyiz?

noluo Ahmet secret fAlAn mı oluo :) hepsi üstüste !!

wentworth miller yanii :)seviyoRuz kendisini
ailecek beğenerek izlioRuz :))

stickman dedi ki...

gerçekten 2 gb daha hakkımız varmı emin değilim ayşecik , benim şüphelerim devam ediyor, sanırım kullanmıcam, TT bu abicim ne yapacağı hiç belli olmaz. Wentworth'u bende severim ya, efendi adamdır :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

Bana daha çokmuş gibi geliyo senin cizdiğin bu Cin Ali'ler nedense
:)

JADE-CADI dedi ki...

.... Te Allahim... :)))))))

öperim seni... cok cok ...

stickman dedi ki...

yok be pınar , (yaşam pınarı) iki tanecik var işte, iki denecik.

bende daha çok çok öperim cadııı :)

okyanustaki rüzgar dedi ki...

stres yapma bi gün kozIarınızı paıaşırdınız o kşiiyIe=)

Ersin ÖLMEZ dedi ki...

sezon ikinin bitişinden sezon üçünün başlangıcı ve gelişen olaylar beni oturduğum sandalyeye zapt ederek izlettiriyor.

24'de gelsin ray yerine oturacak bende.