29 Aralık 2007 Cumartesi

Şaşırdım!...

Şaşırmam geldi. Arada oluyo böyle. Hiç bi sebep yokken şaşırıyorum.
aha!
Bak yine oldu. Manyak bişey ya. Kendini bu şekilde düşünsene. Odada oturuyosun tek başına ve birden bire şaşırıyosun. Halbuki şaşırmak için hiç bi sebebin yok. Belkide uzun bi süredir şaşırmamış olmama şaşırıyorumdur. Şaşırdım doğrusu. aha!
len dur.
aha!
aaa!
a aaa!

10 yorum:

sert ünsüz dedi ki...

üstat sen bitirmişsin olayı harbiden. şaşıdım kaldım valla.

herşeyden önce senin cin ali kbb servisinde serisinin devamini beklediğimi söylerim. ama olurda birgün blog yazarsam birader senin bu orjinal fikrini çalıp kullanacağım blog yazılarına cin ali resimleri entegre edeceğim : )

blacklebron dedi ki...

bende şaşırıyorum üstad .. hem de ruyamda ..

Pınar Altuntaş dedi ki...

Ha ha ! :D :D :D
Manyaksın len sen...
Manyaak! manyaak! manyaak!
ama seviyorum ben seni :D

Ayrıca kurtulduğunu sanma cin Ali'lerinin, süper planlarım var onlar için !!!!
:D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

harbi bu çizim olayından aştın sen abicim :D
hayran kitlesi oldu resmen adamların :D
aniden insan hiç bi sebep yokken nasıl şaşırır yada üzülür sevinir bi duygu kayması yaşar anlam verebilmiş değilim.
ama şaşırmamda yani sana böle bişey olmasına normaldir.
du ben bunu bi düşüniyim :D

sert ünsüz dedi ki...

kardeşim dünden beri blogunda ki bütün yazılarını okudum senin ve normal bir yaşantın olmadığı kanısındayım :) peki kim normal ki diye br soru oluşturmak istemiyorum. bak ben şu an blog yazmıyorum ama şu an yazmaya başlasam senin hakkında sayfalarca yazabilirim onun için burda birazcık yorum yapacağım. he eksik kalırsa düşüncelerim ne mi olur? ozaman başka bir blogun son yazısına burda yarım kalmış yorumumun devamını ettirir tam bir testere filmi misali senin için hakkında profili oluştururuz (not: senin bağlantı listenden)

şimdi ahmetcim senin en çok hoşuma gideni tabi ki rüyalarını anlattığın blogundaki uydu telefonu başlıklı yazındı ki kendi profilinde tanırsınız benim gibilerini boş basketbol sahalarından, yere bakmadan top sektirmeye çalışan beyazlardan... yazı yazmışsın. nba le sabahlamış birisi olarak seni anlıyorum. çok hoş yazılar yazmana rağmen nedense senin çok sık yazı yazmadığını düşünüyorum.

enteresan adamsın birader bir anda şaşırabiliyorsun ve bu seni diğer insanlardan farklı kılıyor yazılarındaki içtenliği okuyucuya hissettirebiliyorsun kendine has cin aliler ve "aha" gibi tamamlayıcı kelimelerle senin o anda neler hissettiğini bende anlıyorum.

kendini ifaede edebiliyorsun ve çok doğal bir adamsın özellikle bir yazında bacaklarını göstermen mükemmel bir fikir. bu üstün mizah anlayışını uykusuz dergisini kaçırdığın zaman kaptığını düşünüyorum.

enteresan birisi olman gibi çevrendeki kişilerde enteresan şeyler yapabiliyorlar aslında senin yanına gelip bir ara seninle ve çevrendeki kişilerle tanışmayı bir şeyler yapmayı isterim ama böyle kuru kuru olmaz bizde diğer rap takılan basketbol sahasındaki boş bekleyenler gibi olmayalım kaykay falan alalım böbrek bir havuzda takılırız uyar mı sana?

burdan sonrasını başka bir blogda okursun kardeşim

inehk dedi ki...

ev-vet belirli bir hayran kitlesi oluşmuş durumda..

sert ünsüz gibi başta ğ harfi olmak üzere milyonlar hayranın be stickman..

yahu senin blogu okumak büyük zevk hee..

fevkalade fikirler..muazzam cümleler..harikulade çizimler..

(nasıl cümle kurdum ama..güzel de oldu hee..şairaane..)

voLkan | yeniden bağımsız dedi ki...

ahmet aslında bende biraz dumur yaşadım tıpkı ömer gibi : )

sert ünsüz benim blogumda bir yazıya enteresan bir yorum yapmış ulen neler dönüyor dedim bir an için ve içinde konya muhabbeti geçince ahmet olabilir diye senini bloga baktım işte o andan sonra hafiye gibi çalışma yaptım ve senini blogunda ki bütün arkadaşlarına uğrayıp son yazılardaki yoruma baktım.

ve sonunda şöyle bir çalışma çıktı;
http://issizada.blogspot.com/2007/12/stickman-ve-sert-nsz.html

Nurum dedi ki...

hahahahah süpersin yahu yine...şaşıran adam...bana da olur arada kendi kendime konuşturken yakalıyorum kendimi,şaşırıyorum bazen de...beni gören ne düşünüyodur acaba....:D hahahah

inehk dedi ki...

bugün belirli aralıklarla 3 kere geldim buraya yorum yazdım yorumumu yayınlamadan sildim..

yaşşa be stickman..

ayrıca NBA maçları için sabahlayan insanların bloglarını okumak büyük bir zevktir..

(fotoraflarımızı beyenmişsin ya çok mutlu oldum hee..bi güzel sırıtıım ki.. :D - ama Allah var ben de çok sevdim resimleri hee..)

ayrıca kar maskesili resimlerimizin ilham kaynağı sensin yaa.. bi de altyazıları filan değiştirmişsin..fevkalade harikulade enfes bir şey olmuş..

maşallah maşallah.. :D

stickman dedi ki...

saol volkan güzel çalışma yapmışın :)
sert ünsüze haber ver demiştim ama vermemiş :)

nurum herşeyi yap ama sakın toplum içinde kendi kendine konuşma! sakın! :)

inehk :) niye siliyosun kızım yazdığın yorumu, hayır sildikten sonra üşenmeyip yazıyosun ya tekrar, bu üstün insan davranışı bence :) evet bol bol maşallah deyin, bana acayip nazar değer.

i love this game