3 Ocak 2008 Perşembe

Tanıdık Saldırgan

ya az önce manyak bişey düşündüm. Çok yakınlarımız, aynı evde yaşadığımız insanlar, aile üyeleri, arkadaşlar, komşular filan birden delirip aniden üstüme saldırcak olsa ne biçim korkardım. Mesela odada oturuyosun, gayet sakin bi şekilde. Annen, baban veya kardeşin yada ev arkadaşın odadan içeriye giriyo, manyak manyak bakışlarını üzerine dikerek üstüne doğru yürüyo ve aniden saldırıyo sana. offf, çok feci bişey ya. inş. olmaz böyle bişey.

("bedenlerine giren virüsle vahşileşen insan" konulu filmleri çok seviyom, napıyım)

17 yorum:

Umut Benzer dedi ki...

O halde sana "Kobra Olayı" isimli kitabı tavsiye ediyorum. (Sanırsam Richard Preston yazmıştı, ama emin değilim. Google bu konuda bir şeyler biliyor olabilir.)

voLkan | yeniden bağımsız dedi ki...

28 weeks later diyorum birader.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

eğer öyle birşey olursa ölü taklidi yap stick az bi zararla kurtarırsın belki olayı :D

yok yok olmasın tabi öle bişey.

harbi tırsınç

see dedi ki...

ahmet öyle bir saldırı yaşarsan emin ol tabana kuvvet kaçmaktan başka bir şansın yok çünkü bende virüsler etkisiyle metamorfoz geçirmiş zombi filmlerine bayılırım ve onlardan edindiğim tecrübeye dayanarak diyorum ki ister ölü taklidi yap (sadece ayılarda işe yarar) istersen bir palende iki salto yap seni her türlü yerler çünkü yiyorlar. en iyisi tabana kuvvet koşmak olacaktır.

sert ünsüz dedi ki...

sert ünsüz olacak see isimli yorum yanlışlıkla enter tuşuna bastım

Pınar Altuntaş dedi ki...

Taklit yapmasına gerek yok ki zaten bayılır gibime geliyor :))

Yada sende aynı şekilde karşılık ver, deli deliyi görünce sopasını saklarmış :D

banadair_berrin dedi ki...

:))))))))))))))))))

inehk dedi ki...

ben de hep yolda filan giderken birisi camdan çıkarıp "tüfeği" bana ateş edicekmiş gibi gelir..

bunda kadıköyde gördüğüm durakta adamın kafasından bi kaç kurşun yemiş halinin etkisi olabilir mi bilmiyorum.. ama sanki kurşun da değil..bilmiyorum neydi o ama çok derin değildi.. sanki kokakola şişlerinin kapağı olur ya..onun kadar iki tane delik.. böyle adam oturmuş durakta.. uff.. kanlar filan..

ANNA dedi ki...

iyi yalnız değilim:P rahatladım:)

stickman dedi ki...

yanılmamışın umut , Richard Preston. Hiç o tarz bi kitap okumadım, daha okunmayı bekleyen kitaplar var kitaplığımda, onlar bitince alırım.
28 weeks later'ı alacağım filmler listesine ekledim voLkan , teşekkür ederim. ölü taklidi diil de psiko , onlardan biriymişim gibi davranırsam, onların hareketlerini yaparsam, kurtulabilirim belki. Aynı istila filmindeki gibi. en çok da o koşarak kaçma sahnelerini severim zaten sert ünsüz . ama öyle hemen kaçıp kurtulmam. kovalamaca biraz uzun sürsün ki tadı çıksın. tavsiyeni düşüncem pınar :p

inehk? abi o ilk cümle ne öyle ya. yere yatarak gülme deyimini tam anlamıyla yerine getirdim. Ama öyle bi manzara görmene de üzüldüm. Kafasına pompalı tüfekle ateş edilmiştir belki, delikler o yüzden büyük olmuş olabilir. Ama hiç değilse acı çekmeden anında ölmüş.

sende mi anna sende mi :) her geçen gün seninle benzer bi özelliğimiz ortaya çıkıyo :)

inehk dedi ki...

ya stickman adam ölmemişti be.. konuşuyodu filan.. yani bence onun kafası bi yerde ezildi filan he.. nassı bişeydi çözebilmiş değilim.. çünkü yani adamı tarasalar saçlar dümdüz filan olurdu..hihohaa ya dalga geçilcek konu mu şimdi bu..neyse.ama nasıl oldu da orda iki delik açıldı bilemiicem..


ama o tüfekten ben cidden korkuyorum ya.. :D böyle etrafımda apartmanlar..apartmanlarda pencereler..pencerelerde güpürlü perdeler..birden çıkarcaklar tüfeği..tapancayı..aha işte bitti işim.. böyle bacağıma koluma kafama..artık nere isabet ederse..sonra ılık kanlar..

Nurum dedi ki...

hahahahahah koptuuum burda yaa deliii...yorumlarda şahane...psikomun fikride süper...şu sende delir durumuda çok iyi ya...vallahi burda şirketin ortasında kendi kendime güldüm bana da deli dicekler,kimlerin üzerine yürüsem ki...hahahahah

Felagund dedi ki...

acımam abi hiç acımam. feriştahı gelsin "infected" olarak indiririm kafasına terliği!

Felagund dedi ki...

ha bu arada bu yorumu görünce söyleyesim geldi :"Taklit yapmasına gerek yok ki zaten bayılır gibime geliyor :))

Yada sende aynı şekilde karşılık ver, deli deliyi görünce sopasını saklarmış :D"
28 days later'da yani 28weeks later'ın bir önceki filminde eleman infected gibi davranıp kanki oluyordu onlarla :D o şekilde hayatta kalıyodu.

Ersin ÖLMEZ dedi ki...

hocam sen 28 hafta sonrayı izledin dimi :)

stickman dedi ki...

nee ölmemişmiydi? nası ya inehk ? o zaman o kurşun deliği filan diil başka bişeydir, yani mümkün değil o şekilde konuşması. sen öyle bi korkuyla istanbul gibi bi yerde nası yaşıyosun hayret valla.

tamam Nurum , sakin ol. şirkette olay çıkartıp bi katliam yaratmanı istemeyiz. lütfen sakin :p

yok Felagund 'ya aynen abicim taklit filan yapmaya gerek yok. son gücüne kadar savaşıcaksın. terlikle filan olmaz tabi bu işte, sağlam silah lazım :)

yok Ersin , izlemedim ama en kısa zamanda izlicem.

inehk dedi ki...

kurşun değildi değildi.. yani imkansız ama ilk bakışta öyle sanki kurşun yemiş gibi.. kanlar böyle..

neyse ya.. yaşıyoruz işte.. :D