9 Ocak 2008 Çarşamba

Google Adsense gururla sunar...

Sizinde fark ettiğiniz gibi bloga iki dene google reklamı yerleştirdim. (halk tepkisi: "-ulan işin gücün para, insaf lan! yazık bee, utan utan!") Bu google'dan para kazanma işini hep merak etmişimdir. Adsense'e başvuralı çoook oluyo. (blogun ilk haftaları) Ama bi türlü dönmemişlerdi bana. Hatta 2-3 defa başvurdum ama bi ses çıkmamıştı. Sonra dedim ki kendi kendime; ben şunlara bi döneyim.(mahalle baskısı: "-bizim mahallede dönme, git yukarı mahallede dön.") Geçen gün bi daha denedim ve ertesi gün onay mailini gelen kutumda gördüm. Blogun görüntüsünü bozar endişesiyle reklam koymaktan çekiniyodum ama o kadar da fena olmadı. Aslında dikkat çeken yerlere de koymadım, farkındayım. (okulda öğretmişlerdi bize, adam siteye girince ilk nere bakıyo, nereye dikkat ediyo filan diye) Başlık ve yazının altına filan koysam daha çok tıklanabilir aslında. Neyse şimdilik şöyle bir ay kadar denemeyi düşünüyorum. Zaten anlamadığım bi çok noktayı atlaya atlaya geçtim alel acele oluşturdum reklamları. Daha ilk denemem, amatörüm. Bu işte uzmanlaşmış ve bu işi profeyşının şekilde yapanlara gıptayla bakıyorum, saygı duyuyorum. Bizim hesapta bakalım ne kadar birikcek. Ordan gelecek dallırslar size; ispiri, stickman çizimleri, etliekmek ve kahkaha olarak geri dönecektir :p Bol bol tıklanması dileğiyle, hayırlı uğurlu olsun.

(okuyucu tepkisi: "-ne tıklayacam olum, bi git ya, iyki iki satır bişi yazıyon ya, allah versin")
(ultra muhteşem insan, kutsal organizma, müthiş ve mükemmel bir okur tepkisi: "-nah tıklarım!")
(şakadan anlayan, espri kalitesi bilen, süper zeki insan tepkisi: "-tıklamayan top olsun kardeşim benim, hepsini tıklıcam, her gün 100 defa tıklamazsam bi daha hapşuramayım")

(hapşuramamak çok pis olur, sakın hafife almayın)

20 yorum:

Salincakta Iki Kisi dedi ki...

Iki kere tikladim, hayirli olsun :)

raistlin dedi ki...

adsense reklam sözleşmesinde web sitende reklamların yayınlandığı bölgede "bi tıkla" "üyelerimiz desteklerinizi bekliyoruz" gibi uyarıların olması adsense den banlanma sebebidir. seni 29 gün boyunca kullanırlar daha sonrada sırf bu sebepten ban yersin uyarmadı deme

Felagund dedi ki...

olay bu kadar basit değil ama. bizim de vardı böyle yardım ettiğimiz bir arkadaş. google'dan mail geldi :"lan bizle dalga mı geçiyonuz? hep aynı ip'ler tıklamış. nah sana para!" dedilerdi ona. o yüzden bokunu çıkarmadan tıklayın... tıklayalım.

Iraz dedi ki...

ben de tikladim, hayirli olsunn :)

banadair_berrin dedi ki...

bloglardaki reklamlardan pek hoslanmıyorum ama büyük beden kapşonlu bir sweat ve kameralı harddısk almana faydası olacaksa gelir gider tıklarım :)ayrıca konyanın meshurr etli ekmegını rejımde olan bırının aklına düşürmüş bulunuyorsun, yanında da bol köpüklü ayran :))

raistlin dedi ki...

not : birde bu google amca senin türkçe uyarınıda anlayabiliyor ondan dolayı. benim reklam yazdığımı nerden bilecek deme.

google adsense adwords konularında çok deneyimli birisi olarak sana önerim reklam kodlarının bulunduğu html tag bölgelerinin başlıklarındaki bi tık gibi ricaları kaldırmanı öneriyorum.

daha sonra 50 amerikan doları edindiğinde artık bizide görürsün bir bira ısmarlarsın.

TaTLiCaDiCa dedi ki...

Ayıp ettin yani tıklayalım ki o dalırslardan bizide gör:):) Dimi ama?

Berk Adam dedi ki...

bir kere tıkladım dikkat çekmemek için. adsense bana da geri dönmedi zamanında. sayende firefoxa yüklediğim adblock plus'ın adsense'i de engellediğini farkettim eheh

anahtar dedi ki...

selamlar..
onayladığın adsense sözlemesine göre reklamları koyduğun sitede herhangi bi teşvik edici ibare bulunmaması lazım yoksa hesabındaki para 20$ olana kadar falan google seni kullanır sonra hesabın iptal olur.hesabın bi kere iptal olunca da bi kere daha aynı isim için adsense hesabı açamıyorsun(mesela benim şimdiki hesap abimin üstüne:D). bi an önce *tıklayalım* topiclerini kaldırırsan hatta bu postu da silersen iyi olur bence.
unutmadan bi de adsense raporlarına göz attığında sayfa gösterim ve tıklanma sayılarına göre tıklanma yüzdesi vardır. o yüzde çok yüksek olursa da banlanabilirsin.ehh her giren tıklarsa olmaz dimi, google da haklı olarak reklam verenleri kollamak zorunda.
bide bu aralar google iyice şeyini çıkardı ortalama tık başına 0.05$ verirken(ki bu iyi bi rakamdır). şimdilerde 0.01 lere kadar düştü.
yine de biz blogcuların tek gelir kaynağı google. ne diyelim canı sağolsun. <3 Google

hesabın hayırlı olsun. bi tık da benden..(aa ölmedim)

Umut Benzer dedi ki...

Dikkat diyorum. Bu yazı cidden Google ile AdSense reklamcılığına başlarken okumadan geçtiğimiz o uzun yazının içeriğine aykırı. "Lütfen tıklayın" tarzı uyarıları geçtim, yorumlarda gelen "n defa tıkladım" tarzı şeyler daha da tehlikeli. Google bu konularda gerçekten çok büyük "şerefsizlikler" yapabiliyor. Paran artar gibi göünür, 20$ olur, 30$ olur, sonra siz bir ara kurallara aykırı davranmıştınız derler ve tüm paranızı cebe indirirler. Unutmamak lazım ki 100$ olana kadar ödeme alamıyorsunuz.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:)))))
hayırlı uğurlu olsun abim çok tüccar gördüm seni :P(işi ticarete dökmek olayına yanim :) )
ehueheehe bi alışkanlık haline getirirsem baya para kırarsın benim üzerimden :P
çok çalişiciiim stick sonuçta bu işin seni beni olmaz senin paran bizim paramız bizim paramız yine bizim paramız :P

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bahk hala tıklıyom stick değerini bil :D bide şu linklerin içeriği değişse arada fena olmaz aşkınızı arayın motorunu tıklaya tıklaya yakında bi kısmet bulurum belki kendime belli olmaz :P heuehhe muhhahahah
(aman uzak olsun ) :P

mastermax dedi ki...

Ne biçim yayıncısın. Adsense kayıt olur olmaz hile yapıyorsun. Şikayet ettim bile.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ne alakası var hileyle be kardeşim
sizce bu yazıyı okuyanların buraya yorum yazanların en akıllısı siz misiniz ? biz hile yapıp milleti enayi yerine koymak isteyen biriyle işi espiriye vurup bizi güldürmeye çalışan biri arasında ayrım yapmayı bilmiyor muyuz.ben stickin avukatı değilim ama sizde milletin ahlak bekcisi değilsiniz .hakkında fikrinizin olmadığı biri hakkında bu şekilde davranmanızı hiç hoş değil.onun tıklayın lütfen falan demesiyle linkin başına geçip sabahtan akşama tıkırdatıcak değiliz.açık olan şu ki espiriden geyik sohbetten hiç anlamıyorsunuz .

şeker dedi ki...

hayırlı olsun!!!
allah bol bol kazançlar versin :)
ben vazifemi yaptım bi kere tıkladım hergün bi tık yeter heralde benden :D

mastermax dedi ki...

Nasıl hile değil?

Reklamların üstüne "bi google reklamı tıkla da, sevinsin fakir" yazınca hile olmuyor mu?

Yasak olduğunu bilmek için birşey yapmaya gerek yok ama Adsense program kurallarını okursan bunun yasak olduğu anlayacaksındır.

jade dedi ki...

stickcan valla tık manyağı oldum etliekmeyi duyunca:D boş vakitlerde girip tıklıyorum. Eh, yaza kadar bayag birkir bende etliekmek yerim. muhaghohaahoo :)

Felagund dedi ki...

volkanla benim uyarılarımızı dikkate alıver bir hocam. koca koca yaz da yorumumuzu okumayan okuyucular da görsün. devamlı aynı ip'den tık alırsan para vermezler. yaşadım biliyorum...

stickman dedi ki...

amaaaan, yemişim adsense'i. kaldırdım alayını. 10 milyar koydular sanki içine :)

spyon dedi ki...

selamlar millet,

merak ettim, cevaplayablirmisiniz.

http://www.gelinlikciler.net/kizlik_zari.htm ,
http://www.gelinlikciler.net/kurtaj.htm ,

adreslerindeki bu içerikler, adsense için
uygunmudur, değilse neden bu içerik neden banlanmıyor.

benimde varda böyle içeriklerim, yayınlayabilirmiyim, yoksa banlanırmıyım..

teşekkürlerrrrrrrrrrs