8 Ocak 2008 Salı

Bu terlik kimin kardeşim?

Abicim bu terlik kiminse gelsin alsın! ve benim terliğimi de geri getirsin. Yazmadığıma bakmayın, saydırıyorum küfürleri. Valla böyle bişey olacağını tahmin ediyodum. Miss gibi caaanım terliğimi göz göre göre götürmüşler. Terliğimde herkesin gözü vardı. Evden kim şöyle ufak bi mesefaye gitmek için çıkarsa, sanki kendilerinin yokmuş gibi hemen benim terliği giyerlerdi, o sırada bende çıkacak olursam acayip sinirlenirdim. Bayramda bize komşular gelmiş. Yaklaşık 20 kişi olarak toplucana geziyo bunlar. Anneme sordum anne benim terlik nereye gitti diye. Bilmiyorum ama bayramda komşulardan bazıları terlikle gelmişti, onlar giyip gitmiş olabilir dedi. Ne biçim sinirlendim. Tamam terlikler benziyo ama bu bana küçük, rahat değil, dandik. Tabi adam benim terliği görünce giydi gitti. Kesinlikle bilerek yapılmış bi hareket. Renkleri aynı diye yiyeceğimizi mi düşündün komşu? Getir lan terliğimi. Böyle bişi olabilir mi ya! hadi yanlışlıkla olsa desek adam farketmez mi bi kaç gün sonra. Fark eder, gelir getirir, özür diler gider. Affederim bende. Eskimiş dandik terliği bırakmış gitmiş, benim nefis terliğimi almış ya. Nası bi kaderim var benim arkadaş. yazık valla. Kendi terliğimin rahatlığı aklıma geldikçe sinirleniyorum. Üst katlar ve yan bina içerisinde aramaya çıkacam yarın bi gün. Canım terliğim, burdan sana sesleniyorum. Umarım seni bulduğumda hiç kimsenin ayağında olmazsın. Yoksa o ayak, artık vucuttan kopmuş, bağımsız bi ayak olacak.

16 yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

deli seni ya seni okuyunca hep neşem yerine geliyor bende torba papim diye bişi yazdımdı arat bak hele bakıver cidden dumuru görmen lazım torba giymek zorunda kaldım hem de işde :)

voLkan | yeniden bağımsız dedi ki...

moruk sana bir terliğine iki diyorum : )

birader valla ev önünden terlik çalmak fazla göze batmasın ülkemizde islam dini hüküm sürmesinne rağmen camilerde bile ayakkabı çalınıyor.

geçmiş olsun diyorum sana.

ANNA dedi ki...

kör ölür badem gözlü olurmuş:) hadsi canım methiyeler düzdüğün şey sadece bir terlik:P

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

stick seni üzmeyi hiç istemem ama bence sen o terlikciklerinin ardından bir bardak soğuk süt iç :D
giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir veciiizz sözünü hatırlatmak isterim.
hem komşularından kaç kişi senin bloğunu okuyoki bu yazıyı okuyup bir ders alsın yaptığından pişman olup doğru yolu bulsun.
sen bunu ışıklı tabelalara yazdır
evin damına as fotoğrafınıda koy belkim ozaman bir sonuç almaya azda olsa yaklaşırsın :))
ehehhheh
ayrıca senin küçük terlik dediğinden ben kendime üç terlik çıkarırım sen kaç numara giyiyon bea :D

Nurum dedi ki...

kıyamam sana ben ,ben alıverem sana bir terlik canım benim...üzüldüğün şeye bak yafu...böle rahat mı rahat,pamucuk pamucuk,ayacıkların rahat etsin diye...aaa üzülme annem sen...bak yahu bir terlik sen nelere kadirsin,adam katil olcak yahu senin yüüznden...aa ne ayıp komşuu huuu,kime diyooos... :D

ANNA dedi ki...

terlikler benim. aşağılayıp durma artık onlar onlarında bi sahipleri var:P ya öle resimlerini sende görünce bi tuhaf oldum taaam be vercez terliklerini sende benimkilere iyi bak:D

stickman dedi ki...

baktım Eda abla , yaratıcı bi çözüm bulmuşun hemen. Ama ben olsam öteki terliğide çıkarır, şirkette performans artışı için böyle bişi yapıyoruz derdim millete :p

aslında bu tam bi çalma olayı değil voLkan . bunun bi adı vardı neydi yaff. askere gidenler bilir. böyle bişeyi alıyolarmış ama yerine daha dandik bişi koyuyolarmış, öyle bişey.

44 giyiyom minik ayak psiko :) o özlü sözler benim için pek anlam taşımıyo aslında. çünkü ben stickmanim :p haklısın, komşulardan blogu okuyan olduğunu sanmıyorum ama bu iş burda bitmicek bak, görüceksiniz.

saol nurum , çok şefkatlisin valla. ama terlik alma bana, çünkü ben o terlikleri bi şekilde geri alcam. olacak bu. kesin olacak.

o sıradan bi terlik diil anna , o bir yoldaş, o bir sırdaş.

evet wolkan hocam, insan farkında olmadan duygusal bi bağ kuruyo ayağına giydiği şeylerle ve ayrılık pis koyuyo. fakat ben pes etmedim. çalışmalarım sinsice ve derinden devam ediyo.

Felagund dedi ki...

benim hiç düzgün terliğim olmadı - emrah
askerlik yan gelip terlik giyme yeri değildir - erdoğan
terliğin kaybolduğunu mu düşünüyoruz yoksa terlik bize oyun mu oynuyor - einstein

her yorum yapan insan cebinden 10 lira çıkarsın. en kral terliği alalım adama :D

jade dedi ki...

Eğer pirebi mahallesinde, pirebi camiinin oralarda oturuyorsan kesin benim kuzenim lamıştır. Çok yapar mendebur, birinde yanlışlıkla benim botu giyip gittiydi... Ayakları 45 numara benimkiler de 38... O derece yani ! Zaten çocukkende camiiden ayakkabı aşırmışlığı var. Söyleleyim geri versin yaw.

Başak Ölmez dedi ki...

olsun düşün almış ama yerine de bi çiftterlik bırakmış :) geçmiş olsun şekerim polyanna gibi düşün ya o terlikleri giyecek ayakların olmasaydı ehe ne dedim ben :)
Geri geldiğini düşün belki tekrar sen ayağına giyeceksin ve mantar kapıcaksın beğğ :) geçmiş olsun kuzumm boşver ben sana yollarım bi çift parmak arası terlik pehhh ...

stickman dedi ki...

herkes 10 lira çıksa terliği boşverir kobe zoom alırım felagund :) çok da süper olur

senin kuzen bize baya yakınmış jade . pirebiye çok yakınız biz. 1 dk yürüsem pirebi camisindeyim yani, o derece yakın. senin kuzende çok becerikli birine benziyo, 45 numara ayağına 38 numara botu giyebildiğine göre aşırı yetenekli :) ama senin kuzenin aldığını sanmıyorum, ben buldum galiba kimin aldığını.

geri alınca mantar kapma ihtimalini bende düşündüm Başak ve tırstım. ama bu terliğide giymiştim bi kaç defa. bundan kapmadıysam ondan da kapmam herhalde. zaten alınca banyoda dezenfekte edip öyle kullancam. (hiç bi kuvvet bana parmak arası terlik giydiremez :p )

Pınar Altuntaş dedi ki...

Gençsin yine olur üzülme !

banadair_berrin dedi ki...

bir de hakaret gıbı eskı terlıgı bırakmıs :)) ne ınsanlar var..
eşiminde yeni catleri vardı ankara kocatepe camıını sehırdısından gelen arkadasına gezdırıyormus cıktıgında yokmus catler :)) senınkı yıne terlık bızım taş gibi catler gitti :)))))

haciyatmazZ.. dedi ki...

ya benim de ablamın evinin önünden nike larım çalındıydı.. başlarda üzülmedim.. "eeaman" dedim nolcak alırız başka bi ayakkab.. ama soraları bi koydu bi koydu ki off.. anam aradım taradım bulamadım öle güzel siyahlı beyazlı nike.. bide fb paf takım kaptanının indirim kartıyla almıştık anısı felan vardı yani.. ama giden gitti tabii.. şimdilerde ona pek benzemeyem bi nike.im var lakin onu anmadan da edemem.. şimdi çıksa gelse bütün yaşanmışlıkları unutup affetmeye hazırım.. bu bir "babana dön" çağrısıdır.. teşekkürler memedalibirand söz sende..

stickman dedi ki...

catler gitti ve siz şu an yaşayabiliyosunuz :) hayat dolusunuz berrin abla :)

ııı ıııı :) nike gitti hee haciyatmazZ , çok kötü olmuş. ben nike alsam ve gitse naparım? off düşünmek bile istemiyorum, çok kötü şeyler yaparım.

okyanustaki rüzgar dedi ki...

neIer oIuyor ya hu...zaman kötü .. cık cık cık ..