28 Ocak 2008 Pazartesi

Sen

Sadece yazabildiklerimi biliyosun. Çok az söyleyebildiklerimi. Bunların kat ve katı içimde dönüyo aslında. Belki hissedebiliyosundur. İçinde kopan fırtınaları dışarı bi türlü yansıtamayanlardanım belki. Bu kadarını bile belli edebildiğime inanamıyorum. Ama sen benim ifade edebildiğimi düşündüğümden çok daha fazlasını hissedebiliyosun. Buna kesinlikle eminim. İşte beni anlayabilen biri. (Bugün biraz yanlış anlasanda) O sensin. Başaksıda olamazdı zaten. Olsa bugüne kadar çoktan olurdu. O kişi sensin. Hatta artık sendin diyim. Çünkü karanlık hayatımda yaktığın o parlak ışığı söndürüverdin. Canın sağolsun. Ama o sendin kesinlikle, başka hiçkimse değil.

2 yorum:

Felagund dedi ki...

ben de bir ışık yakaladım. söndürdü söndürecek ışığın sahibi. az kaldı onu da kaybediyorum. :(

Pınar Altuntaş dedi ki...

3n1k
;)