28 Ocak 2008 Pazartesi

9 saat

şu an 9 saat sürecek dünyanın en keyifli yolculuğuna çıkmak için neler vermezdim ki. Hazırladığım sürprizleri ona göstereceğim andaki mutluluğunu görmek için sadece 9 saat olcak önümde. Pamuk ellerini tutup ismini söylemek için yüzüne, gözlerine saatlerce bakmak için sadece 9 saat olsa ya. Saçlarının yüzüme değmesi, kokusunu taa yüreğime kadar çekmem için sadece 9 saat. Sımsıkı sarılmak, sonra bi daha sımsıkı sarılmak için 9 saat. Doya doya sesini duymak için, bıcır bıcır konuşmasını dinlemek, insanın ömrünü uzatabilecek kahkahalarının tadına varmak için sadece 9 saat olmalıydı önümde. yüreğinin sesini en iyi şekilde hissedebilmek için sadece 9 saat.

4 yorum:

banadair_berrin dedi ki...

konyaya 9 saat uzaklıktaki şehirleri düşündüm :) acaba kalbin hangi şehirde atıyor diye..sanırım yarıyıl tatili bitince yine aynı şehirde olacaksınız bir bakış mesafesinde..
herşey güzel olacak, inanıyorum.

* a Y Ş e * dedi ki...

9 saat :( kısa ama çok fazla

Nurum dedi ki...

yuh beee ağladım leee... :( çekil gözümün önünden... :( zaten dünya tersine gidip duruyo...

Felagund dedi ki...

uçakla 1 saatten kısa sürede ordayım. ama gittiğimde mutlu olacak mıyız bilmiyorum. gitmeye cesaret edemiyorum...