25 Ocak 2008 Cuma

başlığa bilmem ne yapayım!

içim yanıyo da olsa dışım donuyo buz gibi odada, hava mükemmel soğuk, eve güneş girmez, doktorda girmiyo zaten. soba geçmiş, hiç sıcaklık vermiyo. değiştirmek lazım. Ama dolu kova nerde? şimdi bodruma inip doldurmaya kalksam zenci olarak geri dönerim. ağzımdan burnumdan is çıkar. aşşalarda bi yerlerde dolu bi kova buldum. bizim olduğundan emin değilim. bizim evin kova dolduruluşu tarzından biraz uzak bi imaj çizdi. sokarım imajına. üşüdüm ben. zaten bu apartmandan biri terliğimi götürdü, ona saysınlar. şimdi yaktım sobayı. az sonra burası 80 derece sıcaklığa ulaşacak. bu gün 4. kata birileri taşınacakmış, evi temizlemek için gelmişler. ama suları akmıyomuş daha. benden 3 kova su istediler. vermeyecektim, gidin şurda çeşme var ordan doldurun teyze diyecektim., sargılı bacakla buz gibi su mu doldurup taşıyacam, zaten kafam allak bullak. Ama o kadar muhtaç bakıyolardı ki yine dayanamadım, ulan bi iyilik yapıyım, belki iyilik yapınca benimde şu an ki tek isteğim olur diye düşündüm, verdim. evin içinde su kovalarıyla bi o yana bi bu yana koşturdum a.q sargılı bacakla. zaten her boku birinci kattan isteyin. her boku birinci kata sorun. "DANIŞMA" yazıyo sanki bizim evin kapısında. Bu 4. kata taşınacakları hiç gözüm tutmadı. Ne lan daha taşınmadan su istemeler filan? yarın bi gün kim bilir neler ister bunlar. ananı avradını. sobanın içinde ufak çaplı patlamalar oluyo. o patlamalardaki ateş parçası bi kere sobanın üstünden çıktı kafama geliyodu. müthiş reflekslerimi kullanarak kaçtım. Kaçmasam ..... olurdu. yazıya bak. girdiğin cümleye bak. az önceki cümleye bak. vucudunun içinde rambo bıçağı daireler çizerken bu kadar yazabilirsin anca. hay ebeni. çok şiddetli bi patlama oldu yine. irkildim. bu kova kesinlikle bizim kova diilmiş. patlamalar şiddetini arttırıyo. nasıl bi kömür koydularsa a.q . patlat öldür, tamamen patlat. patla lan şerefsizin kovası.

8 yorum:

Nurum dedi ki...

ayyy alla sen emi,seni okurken ne çok gülüyom valla,ayyyy çatladım valla gülerken ..diline kalemine sağlık canım deliiiciim :D :D :D

Pınar Altuntaş dedi ki...

Noldu bacağına niye sargılı ?
Bizde apartmanın girişinde oturuyoruz, üst kattakilere kapı zilini duyuramayınca bizim zili çalıyorlar. bende pencereden ve kapı deliğinden bakıp eğer gelen kişi bize gelmemişse ve tanıdık değilse ve sırf kapıyı açtırmak için çalmışlarsa açmıyorum !!!
bende dolu dolu bir a.q. diyorum böyle tiplere...
"nasıl yapacaksam onu :D"

Pınar Altuntaş dedi ki...

Bu arada yorumlara onay getirmişin hemşo???
:)
;)

Felagund dedi ki...

sargıdan sargıya değişir hocam. basit bir şeyse taşıycaksın kovasını suyunu. bu işler böyle. iyilik yap denize at. Elbet bir gün karşılığını bir şekilde alırsın...

jelibon dedi ki...

geçmiş olsun.Çobuk iyileş:D

ANNA dedi ki...

asabiyyet de yakışırmış:))) geçmiş olsun bu arada .. sargı dediğin elastik bandaj mı?

stickman dedi ki...

afiyet olsun nurum , bu kadar sıkıntının içinde güldürebiliyosam sizi ne mutlu bana. ne mutlu bana? rezzan mutlu ? aha aha aha

sen ne tilkisin ya Pınar :) süper taktik geliştirmişin. bacağımda ciddi bişi yok ya. şöyle diyebiliriz. agresif ve çok sert bi kulunç. ama nerdeyse geçti sayılır. bu arada nasıl yapcaksın onu söyleyim. azmedeceksin!
azmederse insan yapamayacağını düşündüğü pek çok şeyi yapabilir. kendi bile şaşırır sonra buna. hee yoruma onay getirdim. sence bi sakıncası mı var? :p denemek için yapmıştım :)

haklısın felagund adamım ya, çok denedim iyilik yapmamayı, ulan kötü ve ters bi insan olarak yaşıcam bundan sonra dediğim çok oldu ama insanın yapısında olmayınca yapamıyo. iyilik yapmaktan gebersemde engellemicem artık, çok iyi bi insanım lan ben :)

saol jelibon , ablan nörür. (nörür: napıyo anlamında yani. yerel bi söyleyiş olduğu için açıklama yapma gereği hissettim)

yakışır tabi anna . öhüm öhüm, agrasif insanım, gompleksliyim ammaa perdelerimi kaldırdığım zamanda yavru kedi gibi bi insanım :p tırmıklarım bak :p

Pınar Altuntaş dedi ki...

yok be kuzu ne sakıncası olacak , olsa ne yazar olmasa gönül yazar Allah Allah :D :D :D
ııyyy gönül yazar
iğrenç espri :D