17 Ocak 2008 Perşembe

24 saniye

Trafik ışıklarında geri sayım sayacı olur ya, işte o sayaçlar 24 saniyeyi gösterdimi bi heyecan kaplıyor içimi. Basketbolda hucum süresi 24 saniye ya, bende basketbol manyağı olduğum için kendimi bir anda hücumda gibi hissediyorum. Maçın son 24 saniyesine giriyoruz ve ben oyunu kuruyorum. 2 sayı gerideyiz. Skor 97-99. Karşımızda çok iyi bir savunma var. Bir türlü rahat pozisyon bulamıyoruz. Son 10 saniye kala artık birebir oynamaya karar veriyorum. Topu alıp orta saha çizgisine yaklaşık bir metre kalana kadar geri gidiyorum. Son 3 saniyeyi görene kadar 24 saniye saatine bakıyorum. Son 3 saniyeyi gördüğüm anda hızlıca hareketleniyorum

İlk Önce süper bir crossoverla ilk rakipten kurtuluyorum. Bir reversle iki kişinin arasından sıyrılıp şutu çıkarmak için zıplıyorum. O anda diğer 2 rakip bana blok vurmak için zıplıyolar ama ne fayda. Topu elimden çıkarır çıkarmaz süre bitiyor ve o maç bitiş sesini duyuyoruz. Herkes susmuş, topun havada süzülüşünü izliyor. Sessizliği, o müthiş file sesi bozuyor. cuuffff!.. 100-99 alıyoruz maçı. ve arkadaki arabanın kornasıyla irkiliyorum. Yeşil yanmış, geçmem lazım.

(bu olay, bi gün bi arabamın olması ve benim kırmızı ışıkta durmam ihtimali üzerine kurgulanmıştır)

8 yorum:

..maymun kRaL.. dedi ki...

hadi inş bakalım..=)) o gün yine post yaz "size şu şu tarihlerde bahsettim olayı yasadım bugn" de..bende bu anı hatırlayıpp senn gibi mutlu olayım..benmde bi arabam olsun..kırmısı bi woswos işimi görür ama..=((

Pınar Altuntaş dedi ki...

valla süpesin hemşo , müthiş bir hayal gücü ama umarım dilediğin aracı alır ve yaşarsın tüm bunları ;)

okyanustaki rüzgar dedi ki...

epeye senaryoIsştırmışsın :) umarım hayaIIerini gercekIştitebIecğn bim arabaya kawuşursun :)

Felagund dedi ki...

ahazuausa adama bak ya 2. resimde kendine ayakkabı giydirmiş rakiplere giydirmemiş. fakir fukarayla oynarsan tabi takarsın son saniyede 3lüğü ;)

stickman dedi ki...

saolun gençler :)
ya adamım, onlarında vardı ayakkabısı ama iyi bağlamamış salaklar, bende hareketli olunca tabi. savunma yapacaz derken ayaklarından kenara fırladı ayakkabıları, seyircilerin kafası yardı.

şeker dedi ki...

süpersin yaa!! inş bi gün istediğin gibi bi araban olur da bu hayalleri o arabanın içinde kırmızı ışıkta beklerken tam da anlattığın gibi kurarsın :D

ANNA dedi ki...

ne hayal gücü ama:) dehşet bişi.. ama güzel bişi sanki yaşamışsın gibi anlatıyorsun.. ben bazen hangisi hayal hangisi gerçek ayrıştıramıyorum.. insanlar yaşadıklarını düzgün aktaramazken sen hayallerini aktarıyorsun.. bravo valla:)

stickman dedi ki...

yalnız şöyle bi durum var, herkes arabamın olmasını istiyo, artık profosyonel bi takımda öyle bi olayın olamayacağının acı gerçeğini sizde hissettiniz :)

saol annacım, böyle anlata anlata insanı sosyopat gerilim ve arabesk dramatik psikolojinin içine sokarım ben. :D nasılım :D