10 Ocak 2008 Perşembe

Benimle oynama Türk Telekom !

Kardeşim söyledi. Türk Telekom ocak ayında da 2 gb ekstra veriyomuş. İnanmadım. Ona da arkadaşları söylemiş, o da inanmamış. Hastırın demiş. Telekomun sitesinden baktım, hakkaten doğruymuş. Sonra emin olmak için bi kez daha baktım, iyice özümseyerek baktım, şaşırdım. Doğru gibiydi. Ama artık nasıl bi etki yarattıysa telekom benim üzerimde, ne yaparlarsa yapsınlar, içimde her zaman bi tedirginlik ve şüphe olcak. Geçen ay bu tedirginlik yüzünden hiç bi halt yapamamıştım. Çoşacam bu ay. mı acaba ki? mi ki? kim ne?

7 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

eheuhehe kendini serbest bırak stick özgürce kullan hediyeymiş işte değilse ekipcek basarız türk telekomu :P

inehk dedi ki...

zuhahaha.. stickman süper.. hohoho

melek şeytan süpper olmuş hee.. :D bi de arkadan da elinde bi ok..sırtında bi ok sepeti.. şişko bi melek gelse..
yanlışlıkla ok yaydan çıksa şeytana saplansa..şeytan gitse meleğe aşık olsa.. yok olmadı bu hikaye..

inehk dedi ki...

şimdi bu şişkomeleğin cezaevinden kaçış hikayesini de yazmamız gerekiyo.. ki şimdi yazmiim prisonbreaki indirmediyse daha stickman..ayıp olmasın..

Felagund dedi ki...

paşamu bizim üni ağı 20 gb sınır var (upload+download) bana yetmiyor. bir de deli manyak hızlı olunca(3-4mb /sn) insan dolduruveriyor hemen :D
(rapidshare accountun da varsa ...)

mevudugaga dedi ki...

doya doya kullan kullan kullan (: stickman kullan doya doya yoksa diğer ay başını yerden yere vurursun niye kullanmadım diye.Demedi deme kullan.Ha kullandın diyelim ama telekom faturayı postalarsa sana sakın aklından bana komplo teorileri geçirme (: faturayı gönder ben öderim (;

JADE-CADI dedi ki...

:))) stik- bitiyorum senin sanatsal co$malarina .. resime gülmekten mahfoldum :)))))

Allah seni eksik etmesin hic ya...

ayrica mevuya katiliyorum kullan :)))) eger gelirse, faturayi mevuyla payla$irim ben :)))

stickman dedi ki...

siz ve sizin o çılgın beyinleriniz gençler, coşmuşunuz. hayal gücünüze hayran kaldım ama siz yine de fazla tv izlemeyin.

ooo sponsorlarımı da bulmuşum, artık sırtım yere gelmez.