15 Ocak 2008 Salı

Psiko

psiko gitti :(


12 yorum:

ANNA dedi ki...

demeyin böle bee.. alla alla illa üzecekmiisniz beni.

inehk dedi ki...

pisikoo.. :S sensiz buraların tadı tuzu olmuyo be psiko..

tamam anliorum bloguna son vermek isteyebilirsin 70 kere kapatiyim mi diye düşünmüşümdür.. ama sen psiko..yorumlarda yaşa be güzelim.. :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

tipe bahk ya pembe saçlı yapmış beni :D
gerçi bi ara mavi olduk kabul ama pembe hiç olmadıydım la :D
bahk bana böyle duygusal şeylerle gelmeyin .çizgimden kayar bendimi çiğner aşar geri dönerim bloğa falan :P yok abi böylesi benim için gerçekten çok daha iyi :)
kendimin kendisine biraz ilgi ve şefkat göstermesi lazım .
anaaamm niye böyle oluyukiii.
anlayiş gösterin biraz baaaa :D
bilim adamı olcam ben :)
hem belki bir gün çok alakasız bir blogla alakasız bir nickle sızıveririm aranıza ruhunuz bile duymaz :Dkendinize iyi bakın .ben arar ara uğrarım size merakınız olmasın :)

stick sen iyi dostsun :)
reelede yakışırdın yani :D

stickman dedi ki...

aynen sende öyle psiko :)
yılbaşında da saçını pembe yapmıştım ya, tutarsızlık olmasın diye yine pembe yaptım :) gidiyorsan vardır tabi bi bildiğin. kendine çok iyi bak. bizim için ney çal arada bi, hissederiz biz buralardan. uğrayabildiğin kadar uğra, yaşam belirtisi ver, yaşadığını bilelim. yaşasın psiko!

www.edasuner.com dedi ki...

pembeli yani seiko psko benim buradayım nereye gittim ayol :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

kim neden nereye gidiyo noluyo yaw!
ana! aaa !

banadair_berrin dedi ki...

bazen gitmek yapılabilecek en en doğru seydır..
hersey gönlünce olsun psıko..

Nurum dedi ki...

tam psikoluk bişi yaptı,deli... :( özlicem... :(

Hrn :) dedi ki...

pisiko ablacım nerelere gıdıon :( Bırakma bizi yaw :(

jade dedi ki...

canım git ama dönecek şekilde git...

bekleneceksin...

* a Y Ş e * dedi ki...

:( böhüüü

OmAr dedi ki...

hiç hoş olmadı hakikaten...