12 Mayıs 2008 Pazartesi

siktirin gidin

…az biraz zaman önce…
pencere biraz aralıklıdır...dışardan gelen tanıdık ama hoşlanmadığım bir iki sesle gözler aralanır;
-zenciiii
_abi nerde bu ya

küfür edilerek ininip pencere iyice açılır, dışarı bakılır

-aha işte çıktı
ne?
-yuh be, daha uyuyomusun olum saat 4, ben kalktım kahvaltı yaptım, kursa gittim, yengenle buluştum gezdim geldim sen uyuyosun, nası yaşıyosun sen ya

olum siz yaşıyosunuz, ben nefes alıyorum sadece, şimdi siktirin gidin penceremin önünden.

-vauv. yalnız laf iyiydi ha. hadi gelsene stada gidiyo...| pat!(lafını baltayla keserim)
siktirin gidin!

(bu olay çarpıtılarak anlatılmıştır, aslında söylemek istenenlerle oluşturulmuş olabilir. yer yer abartmalara gidilmekten çekinilmemiştir. mübalağa derlerdi demi ona. bu postu mübalağasaktamı siktirsek gitsek, mübalağalamasak da mı siktirsek gitsek)

3 yorum:

duyuşen... dedi ki...

ya bu ne pasif ağresif durum stickman cim...bu ne depresif hal... bir uyumak tır gidiyo... nolcak bu uyu uyu ...sen yokdun uyudum,,ben geldim uyudum...gittin uyudum sevdin uyudum sevmedin uyudum...
bak bahar geldi geçiyo yaza ne kaldı ...silkelen bi soğuk duş falan al...hayat güzel uyuyarak geçirilmez arkadaşım... :))
not:karakalem işinde iyi sin bence papatya konusunda çalış biraz :))

Pınar Altuntaş dedi ki...

"bu postu mübalağasaktamı siktirsek gitsek, mübalağalamasak da mı siktirsek gitsek"

He hehe :D

Seni kendine gelmiş olarak görmek ne kadar güzel Ahmet cim :))

stickman dedi ki...

ilginç