25 Mayıs 2008 Pazar

Kadınım

bir olsun tenimiz, bütünleşsin...öyle sıkı sarıl bana
benim ol, sen benimsin ben senin, biz olalım
çığlıkların kulaklarımda durmadan hızlandıkça
daha hızlı nefes al dudaklarım arasından
ismimi haykır çığlıkların arasından
dudaklarım kapasın dudaklarını ve içimde boğulsun çığlıkların
yaklaş bana en yakınlaş, gir koynuma sakın çıkma
al beni sıcaklığına, en derinine sakla, bırakma
bir olalım, doyayım sana..beni sıcacık içinde sakla
hissedeyim seni, hissedeyim tenini,
kokunu çekeyim içime doya doya, rahatla..bırak kendini bana
ben teninde dolaşırken, öpmeye doyamazken
o güzel saçların yüzümü okşasın, sen daha sıkı sarıl bana
tutkuyla sarıl, sımsıkı tutun kollarıma
ulaşayım içindeki sıcaklığa, ulaşayım milyonlarcamla
sana akayım, ruhuna dolayım, en derinine
düşsün içine bi parçam ve biz olalım
benim ol sonsuzluğa, kadınım ol...

Hiç yorum yok: