10 Mayıs 2008 Cumartesi

bekleyişin ardından

yine bir bekleyişin ardından kalktı saatlerdir oturduğu yerden. doğrulurken hissetti tüm kaslarındaki yanmayı. bir kedi gibi gerilirdi eskiden. silkenelirdi. yapmadı. yorgunluktan düşmüş omuzlarıyla araladı perdeyi. günün o yeni, taptaze ışığı vardı sokakta. içi ürperdi. bir saniyeliğine geldi gitti sanki. bir saniyeliğine yanındaydı capcanlı. hayal değildi. o bakışlarını, ışıl ışıl yüzünü, o pırıl pırıl gözleri gördü yanında. nasılda bakıyodu öyle. nasılda güzeldi saçları bu meleğin. tatlı meleğim. canımsın. sanki kanatlarıyla uçup gelmişti bi an için. güzel meleğim. titrettin beni. gözlerimi kapadım sımsıkı. derin bi nefes aldım. hissettim seni. ruhunu içimde hissettim. kalbimde. ve yine kalbimin içinden bişeyler uçuştu. sana doğru gitti ve ulaştı yüreğine. senin o sıcacık kalbine. güzel yüreğine.

Hiç yorum yok: