4 Temmuz 2009 Cumartesi

gerçek kesit "Muzaffer'in dramı"

selam. şimdi sizlere dehşet ve tamamen gerçek bir olay anlatıcam. şimdi bizim eski mahallede muzaffer adında bi çocuk vardı. aslında ismi muzaffer değil, böyle konularda değişik isim kullanılarak anlatılır ya, bende öyle yapıyım dedim. üstelik bizim eski mahallede hiç muzaffer adında çocuk yoktu. bırak bizim mahalleyi, dünya üzerinde hiç bi yerde muzaffer adında bi çocuk görmedim ben. ismi muzaffer olan insanlar hep büyümüş insanlar oluyolar nedense. neyse. işte bizim bu muzafferin kafası pek yerinde değildi. psikopat bi babası vardı bunun, hep dövermiş onu. bizim bi tanıdığın komşusuydu. o anlatmıştı bize. döve döve çocuğu nöron etmiş hayvan. mongol bi tipe bürünmüş bu çocuğun surat ifadesini bi görsen böyle nöronlaşmış bi tipi vardı töbe estafurullah. reha muhtar'a benziyodu. böyle kafa önde, baygın bakışlı pislik tipli, iğrenç, mide bulandıran bi çocuktu. töbe, dinimiz, allahım, bismillah. ama hostel tarzı bi film çeksem, kesin oynatırdım bunu. neyse sinema fikirlerimi şimdilik bi kenara bırakalım.

bu muzaffer her an her saniye sorun çıkaran bi tipti. bunu dövüp kovdukmu baabaaa babaaaa diye ağlayarak eve, ruh hastası babasının yanına koşardı. hayır adamda manyak, bazen gelip bizi yakalamaya çalışırdı, tabi kaçardık biz. mesela bu adamın ne kadar psikopat olduğunu bi örnek vererek açıklayım. şimdi bunun çok değerli bi arabası vardı, şahin :D arka camına soyadını büyük ve beyaz harflerle yazdırmıştı. her akşamüstü camlarını, orasını burasını silerdi. alarmıda vardı. bi gün bi grup çocuk bu alarmı çaldırıp çaldırıp kaçıyolardı. 1-2 defa oldu ard arda. sonra herif üşenmedi koştu, o çocukların birini yakaladı ve yerden yere vurdu. yemin ederim yaptı bunu. çocuk yere düştü, adam kıyafetinden tutuyo, havaya kaldırıyo bırakıyo, kaldırıyo bırakıyo. böyle manyak bi adam.

neyse, gelelim asıl olaya. bi gün mahalleden bi arkadaşla her zaman yaptığımız gibi taşlardan bi kale kurduk. futbol oynuyoruz. o kaleci oldu, ben şut çekiyorum. bu muzaffer denen ruh hastası çocuk, sünnet hediyesi olan kendinden iki kat büyük vitesli bisikletiyle aramızdan geçip duruyo.
geçip durma lan diyoruz, yok, ısrarla geçip, anlamsız şeyler bağırarak geçmeye devam ediyo. lan bir oldu, iki oldu. baktım laftan anlamıyo. sonra sinirlendim. bi daha ki geçişine iyice hazırladım kendimi. gerildim gerildim tam bu geçerken bi kodum topa. ama iyi koydum şöyle.
top hızla gitti ve lazer güdümlü bir füze gibi tam hedefini buldu.
o top o anda nası olduysa bi şekilde ön tekerle demir arasına sıkıştı. muzaffer, bisikletiyle birlikte havada bi kaç tur attıktan sonra tam anlamıyla yere yapıştı. hemen yanına koştuk, yerden kaldırdık. bunun ağzı yüzü çizilmiş, bisikletin dümeni pantolonundan içeri girmiş, parçalamış, yırtmış pantolonunu, bi de dümen kasıklarına gelmiş sanırım, orasını tutarak avazı çıktığı kadar bağırıyodu :D herif bi de sünnetten yeni iyileşmişti. tırstım valla. sonra babasının geldiğini gördüm :D lan dedim işte şimdi dayağı yicem kesin. adam bana yaklaşıyodu. allahtan anneannem ve bi kaç kadın daha kapının önünde sohbet ediyolarmış, olayı gören anneannem tabi hemen yetişti, git oğlum git dedi uzaklaştırdı adamı, beni kurtardı :D anneannem sayesinde bir top darbesiyle hastanelik ettiğim herifin psikopat babasından hiç bişey yapmamışım gibi kurtulmuştum :D hehehe

bi süre muzafferi sokakta göremedik. kulağıma gelen haberlere göre, geceleri filan o kasık bölgesinde ki ağrıdan uyuyamıyomuş. heuhehe :D kusura bakma muzaffercim, haketmiştin sen bunu.

süper bi çocukluk geçirdim ben yauv :D daha ne olaylar ne olaylar. bu olay kanlı vukuatlarım arasında tek değil. diğerlerinide anlatırım :D napıyım abicim kaşınıyolardı, bende kaşıyodum.

arada sırada şehrin bazı merkezi yerlerinde muzafferi görüyorum. tip aynı tip. hayvan gibi olmuş, rahat 110 kilo çeker. şakaklardan sivri uçlu sakal bırakıp, bağrı açmış. kıllı göğsüne altın kolye takar, sigara tüttürür olmuş. hee, sivri burunlu ve yumurta topuklu ayakkabılarınıda söylemeden geçmeyim. belki de herşey o top darbesiyle düştükten sonra başladı, belki de vatana millete hayırlı süper bi entellektüel olacaktın sen muzaffer, gitmiş maganda olmuşun. yalvarırım affet beni muzaffer :D

10 yorum:

Gaia dedi ki...

"bunun çok değerli bi arabası vardı, şahin :D"
fişlgkhkhgfhgişp.=D=D

Trivium dedi ki...

Gerçek kesitteki sarı bıyıklı abimizi Muzafferin babası olarak canlandırdım gözümde birden,Aman Tanrııııımm!! xD

rahat yazar dedi ki...

gerçek kesit yazı tarzının devamını bekliyoruz:)

Zeugma dedi ki...

Hay Allah senden razı olsun Stick :))))
Keşke uyanır uyanmaz okusaymışım.
Öyle bir moralim bozuktu ve canım sıkılıyordu ki...Öldürdün beni gülerken..Gerçekten bak :DDDDD

Yahu antidepresanımsın diyorum, boşuna değil.
Yazan, çizen ellerine sağlık..
Allah da seni güldürsün emi :)

duyuşen... dedi ki...

nöron.... hikayen dramatik, gerilim-korku gençlik-macera tarzı olmuş) sen bunları birleştirip yeni bi isim verebilirsin stickmancim :)
nöron... nöron için ilginç bi kullanım alanı yaratmışsın tebrik ediyorum ;)
ve haklısın muzaffer yaşlı adı kih kih kih ;)

wmina | queen elisabeth dedi ki...

zuhahaa... maganda yeetiştirmeyiniz.. diye bas bas bağırken bu millet sen sen nerdeydin stickman...

sokak düğününde karşıdaki evin balkonuna kurulan absürt salıncakta sallanan çocuğun salıncağının ipine denk gelen maganda kurşunu sebebiyle ip koptuğundan düşüp ölmesi de senin suçun...

::puck-robin:: dedi ki...

hak etmiş çocuk.
bizim sokakta bir Erdem vardı kekemeydi.
Gece saklambaç oynarken hep Erdem ebe olurdu, biz de çevredeki ıssız eve saklanıp ödünü patlatırdık çocuğun. Sonra günlerce yoğun şekilde kekelerdi. Ama o da çok hanım evladıydı yaaa :D

Beyrut Fatoş dedi ki...

ben bisikletin "dümen" kısmında kaldım ordan sonrasını okuyamadım gülmekten stiğim:) dümen:D Dümen..yabancılaştım kelimeye:D

chocolate's lover dedi ki...

bir top darbesi=maganda...keşke kasık yerine kafaya hedef alsaydın,tekleyip durmazdı belki...ben bu tipe benzer bir eczacı tanıyorum.Okumuş maganda nihahha...

stickman dedi ki...

geçenlerde evlerinin önünden geçtim Gaia, yemin ederim hala tırsarak geçiyom :D bu arada arabayı değiştirmiş. artık dalga geçebileceğimiz bir arabaya sahip değil. son ötv indiriminden yararlanmış olabilir.

Trivium, sen muzafferin babasını görmedin tabi. valla gerçek kesitteki sarışın abimiz melek kalır onun yanında.

eyvallah rahat yazar, gelir devamı :)

bi insanı güldürebildiysem gerçekten bende kendimi iyi hissederim Zeugma. Allahta beni güldürüyor valla :)

nöron kelimesi doğru bir kullanım değil orda aslında haklısın duyuşen. man kelimesini kullanacaktım aslında ama onu daha sonra anlatacağım bi olayda kullanmayı düşündüğüm için nöron kelimesini uygun gördüm :)

wmina | queen elisabeth, balkona öyle bir salıncak kuran çocuğun aileside magandadır zaten ve çocukta büyüyünce büyük ihtimal maganda olacaktır tabi bu o tetiğe basan yaratımsığı haklı çıkarmıyo ama naparsın. bizim muzaffer yapmaz öyle şeyler ya, o kadar da maganda değil :D

::puck-robin:: ama hiç yakışıyomu bak. o çocukluk halinizi şiddetle kınıyorum şu an. erdem ismindeki insanları sevmediğim için şanlısın şu an. :) cidden sevmem erdem ismindeki insanları.

ya biz küçüklükten beri dümen diyoruz bisikletin o kısmına Fatoş :) biliyorum Türkiye'nin belli bölgelerinde gidon gibi bişi deniyo. biz dümen diyoz kardeşim. dümen işte. direksiyon diyen arkadaşlarım vardı :S

okumuş eczacı maganda diyince, gözümde eczanede çalışan recep ivedik geldi chocolate's lover :D düğünlerde kesin havaya asprin sıkıyodur o :p