1 Temmuz 2009 Çarşamba

mahsun'dan sonra bir kişi daha!

heeey selam, michael jackson öldüğü için üzülenler ve michael jackson öldüğü için üzülenlerden nefret edenler ve onlarla dalga geçenler :D hepinize selam. sarılalım mı?
8 yıldır her fırsatta odamın, odamı bırak bütün evin bi damla güneş ışığı görmediğinden, her fırsatta tanıdığım tanımadığım her insana çemkirdim. sürekli bunun edebiyatını yaptım. ama 8 yılın sonunda ne oldu? sonunda güneş ışığı giren bir eve kavuştum. işte o an geldi şeytan dürttü. kardeşime yılın esprisini yapıyım dedim.
şşş lan. şimdi biz bu eve taşındık ya, noldu biliyo musun?
ne?
güneşi gördüm...

9 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

ahahah üzülenlerden nefret edenler de ben oluyorum galiba:D:D:D

...Aslı Cadısı... dedi ki...

eee ama yerinde olmuş:) Yeni evinizde hayırlı olsun:D

şahika dedi ki...

o ânı ölümsüzleştirmeliydin stickman:):) Çıkkıss....;)

Wilwarin dedi ki...

Süper bağlıyosun şerefsis! =) Kutlarım yeni evini,odanı. Hayırlı olsun inş.

âyine-i devrân dedi ki...

hayırlı uğurlu ve güneşin de bol olsun stickman :)

Sel dedi ki...

:D:D:D Esprinin iğrenci makbuldür zaten.

siyah kelebek dedi ki...

güzel espriymiş..Aynen dediğin gibi m.j öldüğü için üzülenler ve üzülenlere sinir olanlar diye iki ayrı bölüme toplandı insanlar.. Bu arada allah aşkına şu İZLEYİCİ KÜTLESİ olayından bende istiyorum harika bişey ya çok yaratıcı bende istiyommmm :=)

Berrin'deniz' dedi ki...

yeni evin odan hayırlı olsun mutluluk getırsın sıze.
ben hala gunesı goremedım hahahha

chou-chounur dedi ki...

yaa benim neden aklıma gelmedi ki bu :P