29 Haziran 2009 Pazartesi

okuduğumuzu anladık mı? cevap verelim mi? hayır mı?

sevgi beslediğin insanlar aptalca bişey söylediğinde veya dünyanın en berbat esprisini yaptığında bişeyde diyemiyosun ya. hatta şöyle hafif bi tebessüm haline giriyosun. çok fena bi durum ya. o an öyle aşşalayasım geliyo ki onu. ulan sen kimsin! diyesim filan geliyo. naaptın şimdi sen? demek istiyorum. zor tutuyom kendimi. nolur uzatmasın diye dua ediyorum, başka konuya geçeyim diye zorluyorum ortamı. yok, sen böyle yaptıkça daha da yıvış yıvış bi durum oluşuyo. daha da uzuyo. tam sustu diye sevinirken bir cila daha atıyo. bu durumda yapacak tek bir şey kalıyo. ordan koşarak uzaklaşacaksın veya kafana sıkıp intihar edeceksin.
_______________________________________________________

içimde bi yerde çok feci bir michael jackson hayranı gizli gizli yaşıyomuş ama haberim yokmuş. michael jackson öldüğü andan itibaren ortaya çıktı bu. bunu sizlerde kamçılamış olabilirsiniz. hepinizin payı var. tamam yaşım itibariyle adamın en süper zamanlarını atlamış veya o sırada arkadaşlarımla sokakta torpil patlatıp, füze fitili yakıp nasacılık oynuyo yada henüz olmamış çağlaları dünyanın en leziz meyvesiymişcesine yiyor olabilirdim. bi kaç şarkısını melodik olarak ve uydurma sözlerle söylerdim. moonwalktan hiç bahsetmicem zaten. hepiniz en az bi kere denediniz. ama son bi kaç gündür böyle full micheal jackson arşivi arayışları,odanın bir duvarını tamamen kocaman bi MJ posteriyle kaplama düşünceleri, heryerde MJ klipleri izlemeler, başarısız moonwalk denemeleri (halı kaymıyo abi halı-yoksa ben yaparım), evde normal yürürken bir anda MJ moduna geçip dansa başlamak filan. evet ülkemizde sanatçıların değerinin öldükten sonra anlaşıldığının en büyük kanıtı gibi hissediyorum şu an kendimi. ama bu durumumdan şikayetçi değilim. şimdi moonwalk yaparak mutfağa gidiyorum ve bişeyler yiyorum. tamam mı. tamam.

8 yorum:

Tembel Tösun dedi ki...

Sevdiğin insanın saçmalaması gerçekten çok kötü bir durum ya. Çözümü zor en azından ama sende onun gibi saçmalayarak mevzuya dahil olduğunda o zaten n'aptığını anlar ve konudan uzaklaşır diye düşünüyorum. Umuyorum!

Ünlülerin öldükten sonra değerlenmeside gayet normal sadece bizim memlekette değil dışarıda da oluyordur. Bende o Michael Jackson hayranlığını sonradan anladım ki benim çocukluğumda öyle bir adam hiç yok, ben onu tanıdığımda süt beyazıydı yinede "Annie are you ok?"i "eniviçivokke" diye anlayıp savura savura şarkı söylemişliğimde var. :D

öykü dedi ki...

cok guzel bı yazıydı
ama baska bısey vardı blogunda dıkkatımı ceken ve
o kadar sevımlı buldum kı bu olayı
**************
ızleyıcıler bolumu
once 958 mı ????
oldum:)))
sonra
allahım cok seker

cok sekerdı.

eserce dedi ki...

Ne üzücüki değeri öldükten sonra anlaşıldı , ne mutluki artık geçte olsa hakettiği değeri buluyor

chocolate's lover dedi ki...

halıyı geçde ıslak zeminde bile denedim yok olmuyor,moonwalk benim için hikaye...

yavuzselimk dedi ki...

2.paragraftaki olay trend oluyor, sen de trendi takip ediyorsun. milyonlarca insanın yaptığını yaptığın için normal sayılırsın. arkadaşın da bunu mu demişti bilmiyorum sinir edip çıkayım ben de madem

stickman dedi ki...

iyki sen MJ'nin en popüler olduğu zamanlara denk gelmemişin TT. yoksa valla şimdi çok pis yasa bürünür ve kendini moonwalk yapmaktan alıkoyamazdın.

heuehee ya öykü, öyle şeker, sevimli filan demesene bana, şımarmak için zaten fırsat kollayan bi insanım ben :p o bölüm aslında uzun zamandır duruyo, çok önce yaptım. çok gerçekçi yapmışım demekki geç farkedildi :p

bence bu geçici bi durum eserce, sürse sürse en fazla bir ay sürer.

moonwalk bizim neyimize chocolate's lover, kolbastı oynayalım diyecem ama o da zor, izlerken çok kolay gibi geliyo.

arkadaşım keşke bunu deseydi yavuzselimk ne var ki bunda :D onun söylediği çok daha feci bişeydi.

ayci dedi ki...

:O
ben genellikle kötü espiri yaparim - ve kimse gülmez tebessüm etmez!

öyle hallere girmene gerek yok :)

birde ben tatildeyken ölüvermis adam!
ne bileyim ben!
bir ara gazete okuyayim dedim - anam inanamadim.
neyse zaten o zenginlikte berbat yasiyan bir adam icin pek üzülmedim.

birde ben türklerin her popüleri türk müslüman mi yoksaaa dan dan dan hallerini sevmiyorum.

stickman dedi ki...

anaaa ayci gelmiş, hoşgelmiş.
kıyamıyorum işte ayci napayım :) mutlu olsunlar :)

onu müslümanmı değilmi olayını yapma nedenleri bence şöyle, adamın müslüman olduğuna emin olduklarında daha bi benimsiyolar, sevmek veya daha çok sevmek için bi bahane yaratma çabası gibi bişey.