8 Haziran 2009 Pazartesi

yapmayın etmeyin

her ne kadar kendime yapılmasından nefret etsemde, kendimi tutamayıp başkalarına yaptığım çok pislik, çok mendebur şeyler var. mesela bi şarkıyı yada filmi yeni keşfediyor şahıs, sonra koştura koştura geliyor,lan bak bak, çok süper demi bu bak çok süper. ulan insancık. sanki sen yaptın. hem sen onu daha yeni mi görüyosun. haha. ne acınası bi varlıksın sen ya. işte böyle bi psikoloji içine giriyorum. buna engel olamıyorum napıyım. affedin lan beni. özür diliyom.

bazı insanların yemek yiyişine uyuz oluyom. bence salata bile ayrı tabaklara koymak gerek. hayır abicim adam önümden önümden yiyim demiyo. geliyo bi benim önümden alıyo, yok gidiyo başka bi köşeden, bi kaşık alıyo, sonra onun yarısını döküp başka bi yerden alıyo, o kaşığıyla salatanın her tarafını karıştırıyo. hadi şimdi ye yiyebilirsen bakıyım onu. ulan ben senin tükrüğüne bulaşmış salatayı yemek zorunda mıyım. niye pislik yapıyosun da mahfediyosun salatayı. yemeğin başında bi iki kaşık alabilirsen o değmeden, şanslısın.

sonra bi de senin tabağındaki yemekten alan var. laan laaan. en uyuz olduğum şey. yemin ederim o insanı o an öldürebilirim.

ayrıca şanslı insanlarada uyuz oluyom. bu şanslılar bi de çoğunlukla gerizekalı, hayvanat oluyo. sen işin her ayrıntısını hesapla, düşün, bütün tedbirlerini al. o malak, o gerizekalı mal gibi çıksın, hiç bi sorun yaşamadan yapsın işi. ama seninkinde mutlaka bi aksilik çıksın. allahım? neden böyle yapıyosun? yani bi insanın hayatının bi kısmı çok boktansa, diğer kısmı biraz olsun iyi olmalı bence, yolunda gitmeli, aksilik çıkmamalı. bak biraz olsun diyorum. yani örnek olarak şu sözü söyleyim. kumarda kaybeden aşkta kazanmalı. anlatabildim mi? ayarlayalım bunları lütfen.

hımm, başka ne vardı. heh. şu maçlarda sürekli ayakta dolanan adamlar. ya bu insanlar neden böyle. sen gelmişin ora maç izlemeye, bi dk oturmuyosun ya. bi dk. allah belanı versin senin lan. bak, premier lige bak, tirbünlere bak. bi kişi ayakta mı lan? bi kişi?

len niye bağırarak konuşuyon. duyuyom ben seni. sakin konuş bana. bide espri yapmak zorunda değilsin yani. niye zorluyosun. iğrenç iğrençde gülme ayrıca. böyle suratına suratına vurasım geliyo bu bağırarak konuşan insanların. bi de çok zeki zanneder bunlar kendini. bi tabancam olsa varya, ulan çok fena öldürürdüm sizi.

az da olsa rahatladım.

10 yorum:

Eğreltiotu dedi ki...

yok yok ikimizinde şansı yok, ömür boyu bu hücrede yaşayıp öleceğiz biz. o şanslılar ve salatayı damlata damlata yiyenler de adrianayla josh hollowayle gezip tozacaklar :D

Pijamali Kontes dedi ki...

tabağımdan yemek alanlara ben de kıl oluyorum. özellikle burger king vs gibi yerlerde illa patateslerime elini uzatan biri oluyor. yeminle tırsıyorum lan. önce patatesleri bitirip öyle yiyorum hamburgeri sırf bu yüzden. çok istiyosan git al kardeşim, ama yok illa otlanacak. mendebur şey. çok doluyum bu konuda çook.

::puck-robin:: dedi ki...

aynı gezen tiplerden konserlerde de var böyle ümüklerini sıkasım geliyor ne var da geziniyorsun otursana adam gibi demek istiyorum önümden geçerken elbisesinin ucundan tutup çekmek istiyorum :D

Mizz Oz dedi ki...

Hakkaten o maclarda ayakta gezinen insanlari ben de anlamadim hic.. nedir yani, otur izle adam gibi~

Wilwarin dedi ki...

'Ayarlayalım bunları lütfen' derken? =)) Çarpılıcan oolum lan..

şahika dedi ki...

Bir tane de benden, otobüslerde hele bir de uzun yolculuklarda, öndeki yolcunun, sanki arkasında biri yokmuşcasına, koltuğunu, abartısız, 180 derece yatırmaya çalışması. Maximun düzeyde ittiği halde ciddi ciddi hâlâ itmeye çalıştı geçen önümdeki kadın. Hiç sesimi çıkarmadım. SAna havale ediyorum stickman:)

stickman dedi ki...

kader utansın eğrelti napalım :(

off kötü durum be pijamalı, bi huzurla yiyemedikten sonra tadı olmaz ki. bence bi kere daha onu yapan olursa çok büyük tepki göster ciddi şekilde. bi daha kimse yapamasın. sende huzur içinde ye yemeğini.

çelme tak puck :p hatta sinemada tlfonunu açıp saatlerce kurcalayanlarında kafasına vur.

futbolcu olsam sahadan on gezenleri tek tek kafalarına şut isabet ederek avlardım Mizz Oz :)

yok be wilwarin, çarpılcak olsam şimdiye bin defa çarpılırdım ben :D

o kadının yerini şu an tespit ettim şahika. gerekli ceza çeşitli işkence yöntemleriyle kendisine çektirilecektir. senin için rahat olsun yoldaş.

Zeugma dedi ki...

Geçende burada panayır vardı.İğne atsan yere düşmüyor.
Hayvanın biri o kalabalıkta sigara yakmış..
Ne oldu dersin??
Cossss....sigarası elimin üstünde sönüyordu.Çok derin yakmış.Hayır mağara devri insanı özür bile dilemedi bir de..
Ne yapayım ben şimdi bi söyle be Stick:(((

stickman dedi ki...

oofff offf ablacıımm. çok geçmiş olsun. çok iyi bilirim ben onun acısını. küçükken yaşamıştım aynı şeyi. fuarda kalabalıkta adamın tekinin sigarası elimi yakmıştı :(

spESİfik dedi ki...

ne desen haklısın diorum ama şu yemek konusunda hiç alınmam gocunmam.ama maçlardaki muhabbet hele sinemaysa o daracık yerden 5 saat geçmeye çalışan insanlar olur sen ezilip büzülürsün aldığın şekle kendin bile inanamazsın.işte o an şuuruna şuuruna indiresim gelio zavallıcıkların:D