21 Haziran 2009 Pazar

başkan benden pek hoşlanmıyor. başkan mı?

merhaba
masaüstümü ben sade tutmaya çalıştıkça o kalabalıklaşıyor ve bu görüntü beni korkutuyor. ruh halimle alakası olmayan bu durumu paylaşmamın hiç bir nedeni yok. şöyle anlık kafamdan geçenleri yazsam diye düşündüm ama bu düşünce süreci zincirinin hızından korktum. nerden başlayıp nere gidiyorum. çok alakasız. tv programlarıda yook şu üniversite, yok şu koleji, yok şu sözlük olaylarına girilmesine feci sinir oluyorum. kendi grubu söylediğinde bağıranlardanda tiskiniyorum. çok neşeli insanıda sevmem. sürekli gülen, hiç morali bozulmyan, hiç üzülmeyen. nefret ederim bu insanlardan. pislikler sizi. sürekli bişeylerin günü olmasına sinir oluyom. bana ilkokuldaki belirli gün ve haftalar kitabını hatırlatıyo. yarında babalar günüymüş. şimdi bi sürü baba edebiyatı çeken yazılarda yazılır. benim çocuğum olsa babalar günümü kutlasa, ağzına çakarım onun bi tane. küçükken bi babalar gününde babama bi paket uzun marlboro sigara almıştım. işte bu toplumun bi çocuk üzerinde oluşturduğu baskının sonucudur. hiç unutmuyom bi de defterden kopardığım kağıda sarıp hediye paketi yapmıştım o sigara paketini. allah belamı versin. yaşasın dumansız hava sahası. bi de bu yanlış numaralar çok vefasız oluyolar. nerelerdesiniz ulan. tvdeki programlara telefonla katılan insanların isimlerini feysbukta açtığım sahte hesabımla arayıp, arkadaş olarak ekliyorum. bundan aldığım zevki tahmin bile edemezsiniz. sensin sapık, köpöğlu. benim komik bulmadığım şeyleri komik bulan insanlarada uyuzum. kendimede sinir oluyom. böyle şeyler yazmaktanda nefret ediyom. lanet olsun zenci. ankaraa ankaraa güzel ankaraa. geçen gün canım ağlamak istedi ama ağlamadım. benim hala umudum var şarkısını mırındanayım dedim, vazgeçtim. canım feci halde ölmek istiyo. uyurken olsa iyi olur veya tabanca verin kafama sıkayım bi tane. zor olduğunu mu sanıyosun. bok zor. orhan gencebaydan dil yarası şarkısını kendime armağan ediyorum. ara ara OZ dizisini izliyorum. anaokulda kullandığım demir bardağı buldum. hayatımdaki tek iyi şey ondan su içmek. ayrıca suyu doldururken dıvyınkk diye ses çıkarıyo.
görüşürüz

5 yorum:

Mizz Oz dedi ki...

sen baya karismissin be abim, bi dur soluklan surda 2 dakika, hele bi kendine gel :)

bossa nova dedi ki...

stick kabız, cırcır? yok ben sende bi bunalım havası sezdim ondan.. He bak ne dicem yazının bazı bölümlerini copy-paste yapsam kimse sen yazmamışsın bunu demez. özellikle de sürekli gülen insan kısmısı. hadi kib si yu ma meen
-nigga konuşması olsun dedüm;)-

duyuşen... dedi ki...

o bardak ve çıkardığı ses çok hoşuma gitti, sanki benimde uzak anılarımdan birinde o bardak ( yani gerçekten o- senin - bardağın değil tabi) var gibi, tabi benim değildi sanırım belki bi başka stickboy du kimbilir.ama soğuk su içmek pek keyifli olurdu...
sarıl o bardağa stickcim, sev o bardağı, koru, ve bol bol su iç o bardakla ... su sağlıktır stikcim su herderde devadır. su arındırır, su temizler hemde hiç tahminetmediğin şeyleri bile temizler...

Beyrut Fatoş dedi ki...

zihin kusmaası (daha terbiyesizler için bkz.zihin sıçması)yaşamışsın sanki:D

stickman dedi ki...

çalışıyorum Mızz OZ çalışıyorum :)

bossa nova geçen gün bi yazı karakteri arıyoruz, adı da bossa nova. ya diyorum ben bu ismi bi yerden hatırlıyorum ama nerden, demek ki senmişsin, bi yazı fontunu çok gördün bize, öyle olsun zenci :p

içiyorum duyuşen, bol bol içiyorum :)

ben direk zihni kustum be fatoşum