25 Haziran 2009 Perşembe

gerçek olaylara dayanmaktadır...









11 yorum:

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. ..ha ha rüya mı gördün sen :o) çok komikmiş

şahika dedi ki...

Bitirdin beni stickman! Baygınlık geçiriyorum şu an nasıl bir kâbustur bu!:):) Tayyar abi demek:):)

Irazca dedi ki...

bayıldım, şu gri ofiste ilaç gibi geldi!

özlemişim senin adamları..

semmy dedi ki...

bravo da bravo!!!
blog camiasında yeni bir çığır bence bu...
şimdi bu olayı ;
bir gün sinemaya gidiyorduk arkadaş vardı yanımda şöyle oldu böyle oldu vs. şeklinde anlatsaydın çok eminim ki aynı tadı almayacaktım... hoş üslubun ile her şekilde başarılı anlatırdın ama yine de bu fotoblog tadını sevdim ben...

Mizz Oz dedi ki...

umarim guzel bi filme gitmissinizdir de yediginiz dayaga degmistir.. ^.^

Zeugma dedi ki...

Eline sağlık..
Bayılıyorum senin şu çizgi tarzına..
Tek tek büyütmek zor oldu ama değdi :))
Gerçekten yaşandı mı bu olay sahi ya stick?

perikizi dedi ki...

bilinçaltına tayyar abi nasıl yerleştiyse artık :D

Beyrut Fatoş dedi ki...

:) hehehe iyiymiş:)

bossa nova dedi ki...

teyzenin kırmızı eteğe bayıldım:)

stickman dedi ki...

rüya değil düşler konservesi :) aslında çok dramatik bi olay bu.

aman yavaş şahika, zaten leş sayım her geçen gün artıyo. artık insanlara zarar vermek istemiyorum :)

teşekkürler Iraz. yalnız benim blogda gri ya :D gri ama hayat dolu. ofiste patron filan görmesin diye sırf ondan gri yaptım zaten. ofiste gri olduğu için blog kendi kendini kamufle ediyo.

saol semmy, yeni bi çığır değil aslında. bu şekilde anlattığım çok olay var blogda. eski yazıları karıştırarak bulabilirsin.

valla hangi filme gitmiştik çok net aklımda değil be Mizz Oz. sanırım Amerikan Gangster filmiydi.
güzel filmdi.

saol Zeugma ablacım, aslında büyütmekte zor olmaz. farenin tekeriyle hepsine tık tık tık yapıp farklı pencereden direk bakabilirsin :) bu olay gerçekten yaşandı tabi ama tamamı gerçek değil. kısmen gerçek.

hangimizin bilinçaltında bi tayyar abi yokki perikızı :) hepimizin var. ve bi gün mutlaka açığa çıkacak. bundan kurtulamayız.

saol fatoş :)

teyzenin etek son moda bossa nova, kare kesim.

Zeugma dedi ki...

Hadi yaaa !!!!
Demek ''Farklı Pencere'' bu işi bir seferde yapıyor..
Sağol Stick..Yeni bişi öğrendim sayende.
Seni bilgisayar canavarı senii :))