15 Haziran 2009 Pazartesi

anlıyorum ve devam etmek istiyorum

bi ara okuduğum kitaplarla fotoğraf çekiniyodum. ne biliyim abicim, nolur nolmaz. bi arkadaşın gelir, kitabı görür evde, alıp okumak ister. 3 yıl sonra getirdiği zaman kitabı tanıyamazsın. çünkü o kitabı okumamıştır. adeta duvardan duvara vurmuştur. her sayfasını özenle tek tek kıvırmıştır, buruşturmuştur. kapağını büküm büküm etmiştir. allah belasını versin ya ne diyim.


gag yeniden başlasa ne güzel olur. puck shot var ama ne biliyim. ı ıh. gag istiyom. gülse birsel şu avrupa yakasını bitirirse başlar inş. bizim üniversite tv'de de kızın teki RECLAM diye bi program yapıyo. o tarz işte. ama tamamen pack shot çakması. ya abicim kızın hareketleri bile pack shot'ı sunan Güneş Tuga'nın hareketlerinin aynısı. ses tonunu getirmeye çalıştığı seviye, vurgulamaları filan aynı. bu kadarda olmaz ki. Programının sonunda görüş ve önerileriniz için mail atın diyo. söyleyim bu düşündüklerimi dedim. ama kız orda bişiler yapmaya çalışıyo, şimdi kırılır üzülür filan diye bişi diyemiyom. bi program daha izlicem. yine aynı şekilde devam ederse uyarcam abi. çünkü olmaz böyle. vurgulamalar, mimikler, jestler, hepsi aynı. yapma bunu bak. güzel kızsın. akşama napıyon?

bu arada lakers şampiyon oldu. tüm kobe düşmanlarına kapak olsun.

4 yorum:

âyine-i devrân dedi ki...

ben de aynı dertten muzdaribim stickman, hele o sayfalar kıvrılmış ya, deli oluyorum, en basitinden bir kağıt koysa araya (gazeteden kopartsa mesela) kitap kitaba benzeyecek, hayır öyle yapmaz bakkal defterine çevirir onu, ben de ne dertliymişim, yazdım rahatladım, sağol stickman :)

Eğreltiotu dedi ki...

haha :D:D:D

bookworm dedi ki...

:D:D:D Alem adamsın heeee. Verme abicim kimseye kitaplarını ben vermiyom şahsen. Kötü adamsam kötü adamım. beğendiyse kitabı gitsin alsın abii. Bak bi kuzenim var. Onun kitp okuma alışkanlığına hayranım. lan kızın kitaplarına bakıyom yeni! Diyom sen bu kitabı geçen sene şu zaman almamışmıydın yoksa tekrardan yenisini mi alsın? diyo yoo aynı kitap! Kitaba bak sanki raftan eline yeni almışsın kasaya gidip parasını ödücen! işte böyle adama ödünç verilir^^

stickman dedi ki...

bakkal defterine çevirir diyince bi de kitaba bi ton şey yazanları hatırladım bak âyine-i devrân. herif üşenmiyo hayat hikayesini yazıyo ya kitaba. bi de kendince özlü sözler filan :D

eğrelti niho :p

bak kuzeninde benim gibiymiş bookworm. ben okul kitaplarım bile hiç kullanılmamış gibidir. ki zaten hiç kullanılmamıştır. haha. bu konuyu kapatıyorum ben şimdi. hehe. tamam ya gittim. tamam tamam.