7 Haziran 2009 Pazar

benim annem güzel annem

bunların hepsini kendim yapabiliyo olmak isterdim ama ne mümkün. istesem yaparım, o ayrı ama üşenirim be. annem saolsun yapıyo. bu yemeği yerken farkettim ki ben annemi çok seviyom lan. ama o ölünce nolacak? bana kim yemek yapacak. ağlarım ben. o yüzden anneme söyleyimde bana şöyle helal süt emmiş, akıllı, kafası çalışan, saygılı, olgun, temiz ve titiz, hamarat, becerikli, güzel yemek yapabilen, güzel giyinen, çok hoş, sevimli, tatlı bi kız bulsun. ne kadar bencil ve pislik bi insanım demi :p ha bak ben önce ölürsem o zaman hiç bi problem kalmamış oluyo. saygılar sunuyorum sizlere. (patlıcanlı patatesin hepsini yemedim, o kadar da öküz değilim. yarasını yedim sadece) 10 puan.

13 yorum:

yejades dedi ki...

seninle evlenecek kadının kesinlikle mükemmell yyemek yapması gerekiyor... erkeğin midesine giden yol midesinden geçer söz bence senin için yazılmış :D

::puck-robin:: dedi ki...

off nasıl canım istedii
ben de yapıcam!

Pijamali Kontes dedi ki...

ağğğğh canım çekti ulan!

*Asi-yeah* dedi ki...

kiz konusundaki kriterlerini google amcadan bi sor bakim onda varmiymis. :D

Jahrein dedi ki...

ben hepsini yerdim abi. acımam hiç :D

stickman dedi ki...

ya iyi yemek yapsa güzel olur tabi yejades kardiş ama bi jessica alba, bi christina aguilera ne bileyim bi Naomi Watts stickim aşkım ölüyom yanıyom sana dese, yemek yapabiliyomusun diye sormam hani :P

afiyet olsun puck, ellerine sağlık ama pijamalıylada paylaşın, kardeş kardeş yiyin :)

google amca öyle bi kız bulsa bana bırakır mı asi yeah, valla alır kızı kaçırır, internetciliği filanda bırakır, keyfine bakar.

jahrein, afiyet olsun. (oha lan)

sinem dedi ki...

böhühühüüü yurttaki son 5 gecem nasıl geçecek şimdi? o patlıcanlı patates en efsanevi yemeklerden biridir zaten. piştiği gün ayrı, buzdolabında beklediği gün ayrı lezzetlidir :)

nymphea dedi ki...

Afiyet olsun da, acaba cok sey mi istiyorsun:))

stickman dedi ki...

sabır sinem sabır, bekledikce daha tatlı gelecek o patlıcanlı patates :) ben bu yemeğin yeni pişmiş halini daha çok seviyom. ama bi çok diğer yemeğin bi gün beklemiş hali daha tatlı :)

yok be nymphea, bence çok değil yav, hem olmuşken tam olsun demi :p (sanki ben %100 mükemmelim :p )

Zeugma dedi ki...

İstesen yaparsan niye yapmıyorsun kendin bakiim...heeeee?
Seni gidi İç Anadolu erkeki seni...
Yok öyle kadını ezmek..Şakaya getirip hizmetçi yapmak..
Girer mutfağa beraber yaparsın karınla oğluuum!!!!

stickman dedi ki...

aaa ben? sevdiğim insanı ezicem öyle mi? yoo dostum yoo yoo. ben sevdiğimi alırım kucağıma kendi ellerimle yemeğini yediririm ona ablacım heee ne sandın sen beni :p valla yaparım :p

esra'lı renkler dedi ki...

Aaa aynı beni anlatıyo :P
Bu kriterlerde kızı bulana kadar elin bastonlu olur.. Zor bence.. Saygılar :))

stickman dedi ki...

ya tamam hadi tamam yoğun ısrarlara dayanamayarak "güzel giyinen" seçeneğini çıkarıyorum. :P şimdi hemen bulurum kesin.