23 Haziran 2009 Salı

çekme len yırtacan!..

merhaba
çok boktan günler geçiriyorum hacım. bazen arkadaşa böyle sesleniyorum. sadece hacım desemde iyi. kanka, abi, lan göt, zenci filan da diyorum. kendime gıcık oluyorum. ismini söyleyerek seslenince de gıcık kapıyom kendime. nasıl seslenecem bilemedim. sonra karar verdim. en iyisi seslenmeyim ben buna. allahını şaşırsın hergele. neyse, ne diyodum. evet bok. çok boktan günler geçirdiğimi söylüyodum. ki öyle de zaten. yalan değil. sana niye yalan söyleyim ki. ben zaten yalan söylemem. mesela en son söylediğim yalan neydi onu bile hatırlamıyorum. ha tamam hatırladım. okul nasıl diye soranlara "iyi" diyerek yalan söylüyorum. halbu ki iyi filan değil. hatta kötü bile değil. sıradışı ve inanılmaz kelimeleri belki bu durumu daha iyi karşılayabilir. neyse, ha ne diyodum. evet bok. geçen 1 hafta önce filan baya karpuz yiyodum ben. baya hayvan gibi yiyodum bildiğin. dün yine yedim ve hatırladım ki, ben geçen sene yazın hiç karpuz yemedim. valla yemedim. o yüzden bu sene iyi, renkli, tatlı ve az çekirdekli karpuz buldum mu affetmiyorum. anında tüketiyorum onu. neyse ya, boşver karpuzu. ne diyodum ben. evet bok. OZ birinci sezonu bitirdim. hakkaten sıradışı bir dizi. iyi harmanlanmış bi dizi. ilk sezon 8 bölümdü. hemde full ekran. tatlıdan sonra içilen ayran gibi, yağ gibi aktı gitti dizi. öyle sevdim. bundan taaaaa yıllar yıllaaar önce, cıne5'te çarşamba akşamları saat 10'da şifresiz olarak yayınlanırdı. hatırlayanlar olabilir. neyse, ne diyodum şimdi. evet bok. aylin aslım'ın zor günler şarkısını bok günler olarak dinlemek istiyorum bi ara. bi de bu yaz, hiç yaz gibi değil. onu yaptırsınlar. yaz gibi olsun. deli gibi belgesel izleyesim var şu ara. küresel ısınmasınada koyuyum. susuzluktan ölmekten acayip korkuyom. sadece susuzluktan ölsen iyi. susuzlukla beraber zaten bi ton hastalığa yakalanacan. üstüne bi de boğazın kuru kuru ölecen. normal intihar ederim daha iyi. prison break 4. sezonda artık iyice boka sardı. oyuncular bile iplemiyo sanırım artık. montaj götüm gibi olmuş. lincoln koşma sahnelerinde sırıtarak koşuyo. bitmiş yani o dizi. ama yinede izleyecem işte tutamam kendimi. sayısal loto oynamak istiyorum. tutarsa, odamdaki tv'yi camdan aşşaya sallayacam. eski günlerdeki gibi uçurtma uçurmak istiyorum ama hem yükseklik korkum olduğu için uçurtma uçurmaktan korkuyorum, hemde tarla gibi bi alanda uçuracağım için kenelerden korkuyorum. zaten her türlü böcekten korkarım ben yalnız kene değil. mesela çita getir, yok çita getirme ondan da korkarımda. mesela normal bi sokaktaki köpekden korkmam ama böyle hayvan gibi arılar var. onlardan fena tırsıyom. yok canlı zincirinde yeri varmış onun, öyle demeymiş. lan ne yeri var onun zincirde. kışın yok o hayvan. kışık o yokken neyimiz eksik sanki. geçen gün odaya girdi bi tane. o günden itibaren camı açmıyorum. sıcaktan yanıyo oda. aman abicim napıcam. o hayvandan uzak durayımda, eriyerek ölmeye bile razıyım. benim küçükken turuncu bi lazımlığım vardı. ona sıçmayı özledim ben. böyle sırtımı duvara verip sıçardım ona. uyurdum bazen lazımlığın üstünde. bitince de bokuma bakardım. çok yapınca sevinirdim. bi kere lazımlığa yaptığım bokumu lavaboya dökmüştüm. annem bu manzarayı görünce çok şaşırmıştı. hehehe. sonra kaçtım ben tabi. hihi. turuncu-kızıl insanlar çok hoşuma gidiyolar. turuncu bebekler mesela çok tatlılar. hele turuncu kızlar. oy oyy. ben sizi yerim. portakal-nar karışımı şekercikler sizi. hee ne diyodum. ne dediğimi bende bilmiyorum ki.
görüşürüz

8 yorum:

Tembel Tösun dedi ki...

O kafam kadar böceklerden burdada var ya. Terlikle soykırım uyguluyorum onlara. Gebersin köpekler aman böcekler!

Eğreltiotu dedi ki...

az çekirdekli mi ööeeeh çekirdeksiz karpuzz kapusssturr

Eğreltiotu dedi ki...

ayy çocuk sen beni öldüreceksin :D:D

perikizi dedi ki...

yaşasın turuncuyum :d micheal'da gaymiş zaten lincolna veriyormuş günahını almayayım negzeeel bebeydi halbuki.Geçmiş olsun.ulan senin gibi oldum bende asıl diyeceğim şuydu ne kadar çok duyguyu bi anda yaşıyorsun öyyle:d

spESİfik dedi ki...

evet harbiden de baya boktan günler geçiriyomuşun.öle bi anlattın ki burda kendi boktan günlerimi unutup senin boktan hayatına üzülesim geldi evet geldi:D

Adsız dedi ki...

ulan sana boşu boşuna "bokum" diye seslenmiyomuşum ahah.o kadar birbiryle alakasız şeyler anlatmışsın ki cidden bok gibi günler geçirdiğin belli zira bende öleyim be bokum.msn'de bi rastlaşamadık.gelince öpücem gıdından.

en gizli, çok gizli hayranın.


şaka lan,heycanlanma.

minar.

cansu. dedi ki...

halay çekme isteği uyandı içimde. ama stickman insanıyla.işe yarar gibime geliyör.o derece.

stickman dedi ki...

terlik onlar için kolay bi ölüm TT. onları yakala ve acı çektirerek öldür.

çekirdeksiz karpuz olsa keşke eğrelti, varmı da. birileri üretmişti bi aralar ama yok işte. çok sayıda leşim var onuda söyleyim. ama çekirdeksiz karpuzun varsa ve yarsını bana verirsen yaşamana izin verebilirim.

perikızııı, eneeeee turuncu musuun seen, ne güzeeel. çillerinde varmıı ihihi. ben çok seviyom sizleri ya. çok tatlısınız turuncuklar sizi. micheal'ın gay olduğunu sanmıyorum ya. ama belli olmuyo tabi böyle şeyler. allah korusun diyim. daha bunlar sadece yazabildiğim şeyler, daha çok duygu var aslında. yaz yaz bitmez.

spesifik, gülmesene kızım boktan günlerime. ben senin boktan günlerine gülüyomuyum. ağla evet, ikimizinde boktan günlerine oturup ağlayalım ikimizde :(

ooo ben dehşet halay çekerim cansu. düğünlerde hep halay başı yaparlar beni. saatlerce duramam söyleyim.