14 Temmuz 2009 Salı

ntv yeşil ekğan ve diğerleri

geçen gün ntv'nin yeşil ekran kuşağında yeşil yemek diye bi program izledim. böyle sağlıklı doğa dostu filan yemekler yapıyolar söylediklerine göre. programı bi kız sunuyodu ve r'leri söyleyemiyodu. ben hayatımda ilk defa r'leri söyleyemeyen bi kız gördüm, şaşırdım. çok komik ve sevimliydi. o konuştukça ben böyle garip garip gülüyodum. sonra bir kaç gün sonra yine aynı programa denk geldim. kız yine yemek yapıyo. ama r'leri gayet güzel söylüyodu bu sefer. şimdi, benim kulaklarımda bi sorun olmadığına eminim. demekki bu kız bizi yemiş abicim. lanet olsun böyle dünyaya. sen çık koskoca ntvde yemek programı yap, yeşil ekran, doğa dostu ayaklarına filan yat, sempati toplayacam diye söyleme r'leri, bundan pirim yap. ayıp be kardeşim ayıp ya. bi sağlıklı besinler ayakları filan yapıyosun, öyle entellektüel takılıyosun. utan ya. yaptığı yemekten utanır insan.

geçen gece aynı rüyanın içinde hem hidayet türkoğlu'nu, hem Christoph Daum'u, hemde geleceğe dönüş filmindeki doktor'u gördüm. hidayetle yarı açık bir basketbol sahasında maç yapıyorduk. maç bitip eve dönerken yolda Christoph Daum'u bisiklet sürerken gördüm. bizim evin yakınlarındaki tek katlı bahçeli bir toprak evde oturuyordu. bisikletle oraya girdi. ben ona selamün aleyküm dedim o da bana aleyküm selam dedi. doktoru da filmdeki zaman makinesi olan arabayı tamir ederken gördüm. doktor kolay gelsin dedim. bana arabayla ilgili sorunu söyledi ama tam olarak ne dedi hatırlamıyorum. teknik terimlerin çok olduğu birşey söyledi. seviyorum böyle rüyalar görmeyi. hayatı yaşanır kılıyo bana.

bi de hayatımın en sıkıcı yazını geçiriyorum. ne kadar sıkıcı olduğuna kendim bile inanamıyorum. artık öyle bi duruma geldim ki, bunu reddetmeye başlıyorum. evet şu an yaz filan olmayabilir, hatta değil bence. baya bildiğin kış. hatta eğlenceli bi kış. hiç sıkıcı değil ki. çok güzel. aaa kar yağıyo. hatta okullar tatil olmuş kar yağdı diye. ne güzel. ne tatlı.

12 yorum:

Mizz Oz dedi ki...

uyumadan once ne yedin? ben de alakasiz ruyalar goren bi insanim ama bu uclu kolay kolay gelmez oyle.. ^.^ Ha bi de doktor turkce mi konusuyodu mesela?

nymphea dedi ki...

Yeşil ekran programlarını ben de çok seviyorum, Vedat Milorun gittiği balıkçılara agzimın suları akarak bakıyorum:) Ama bu kızı hiç görmedim, bak çok merak ettim şimdi:)

duyuşen... dedi ki...

yeşil ekranı ben de takip ediyorum.zaten bende bi, allerji var içinde yeşil, doğal , çevre, mavi ekoloji gibi kelimeler varsa izlemek zorundaymışım gibi oturuyorum başına.. geçenlerde yine ntv de inşaat la ilgili bişey izledim. baya bildiğin inşaat. ama adamlar çelik konstrüksüyon ve saman balyalarından kocaman bi villa yaptılar. saman balyasından kulubeyi biliyorum"imece evinden" ama adamlar villa yaptılar yaa..

neyse bence gördüğün rüyayı "bi bilene" yorumlat ve arabanın tamiri için gerekli bilgiyi öğren,vaktin olursada sizin evin ordaki tek katlı bahçeli toprak evi bi sor satılık mı? bu arada nerde oturuyosun stickcim?

bide kızcaaza kızma belki diksiyon dersi falan almıştır, sen genede sev o kızı ;))

bossa nova dedi ki...

stick kış bu fena soğuk, bak üstümde iki kat kazak, soba yanıyo bi de battaniye altındayım hala üşüyorum o kadar feci yani.. brrrrr:S

(bilmem yardımcı oldu mu:))

stickman dedi ki...

aç yatmıştım Mizz Oz :) belkide ondan olmuştur ama yatmadan önce yediğim miktarın bi etkisi olmuyo bende. her türlü karmaşık rüyalar görüyorum. bi de doktor kusursuz bi Türkçe ile konuşuyo inan bana.

nymphea, Vedat Milorun bi de yemek yemeyi bilse programı daha keyifli olcak ama neyse :D bu kızı boşver zaten ya, yaptığı şeylerin yemek olduğuna bile zor inanıyorum.

duyuşen abla yorumların süper :D çok zengin konu içerikli :D o kızı ben sevmeyim, seveni vardır nasıl olsa. satılık toprak ev bulmak zor, zaten yavaş yavaş yıkıyolar hepsini, buralaramı taşıncan yoksa, buyur gel. konya fena bi şehir değildir.

gel bossa nova gel bende sobanın üstünde kestane pişiriyodum zaten, sana da vereyim sen de ye :)

ayci dedi ki...

ama ama ... ama..ama belki R-harfi tedavisi görmüstür!
belki konsept öyledir! yani programda r harfi söylenmiyordur!

üstelik yesil ekmek cok kötü bir isim - yesil ekmek = küflenmis ekmek!

stickman dedi ki...

o kadar kısa sürede bu denli bi tedavi olabileceğini düşünmüyorum ayci :) ama şunu düşündüm; bu kızın bi ikizi olabilir. programı da bir gün biri, bir gün diğeri yapıyo olabilir. umarım böyledir.

bi de o yeşil ekmek değil ki, yeşil yemek :D

ayci dedi ki...

:D :D :D anammm nasil okuyorum ben :D :D :D

gidip utanmaliyim - müsait olunca bir duvar kösesine dikilip utancam!

ama yesil yemekte - ispanak gerisi küflü ekmek ayy sey yemek :)

supernormalgirl dedi ki...

ben gerçekten "r"leri söyleyemiyorum.... ikizim de yok... ama eğer "r"leri söyleyebildiğim birgün olduysa, belki de içinde az "r" olan cümleler kurmuş olmamdandır...
neyse.
nokta.

stickman dedi ki...

heeeey supernormalgirl :D sen o kızsın evet. baktım bloguna, profiline. evet sen osun. hiç aklıma gelmezdi valla buraya gelip yorum yapacağın. hoşgeldin :) ya hakkaten söylüyodun "r" leri valla bak. yazıda söylediklerimi yanlış anlamamışındır inş. gerçekten çok sevimli bi konuşman var güldüm dediğim o, hoşuma gittiği için. bi de "ayıp,prim toplayacam diye yapıyosun, yaptığın yemekten uyan" gibi cümlelerde işin geyiği. anlamışsındır eminim, yani böyle, neyse, nokta filan demişsin ya. yanlış anlamış olabilmenden hafiften tırstığım için açıklama gereği hissettim :) ha yemekleriniz hakkında pek bişi söyleyemem, çünkü pek anladığım bişey değil. hatta kullandığınız malzemelerin isimlerinin çoğunu ilk defa duydum :) ama bundan sonra düzenli olarak takip edicem programı :)

hehe çok sevindim ben şimdi. blogda ilk defa böyle bişey oldu. şimdi istermisiniz hidayet türkoğlu, christoph daum ve geleceğe dönüşteki doktorda gelsin buraya yorum yapsın. valla süper olur :)

supernormalgirl dedi ki...

hakaret davası açtım haberin yok mu?
hbuguıgıguohohıospısosps =)

stickman dedi ki...

bak ya bak ya :D hem güzel yemek yap sen hem de güzel espri. bak kızlar kıskanacak seni :)
bu arada bugün kaçırdım programını :( bunun için dava açma lütfen :( ühü :(