19 Ağustos 2010 Perşembe

ameliyat ayakkabısı

evet, hayalgücüm sınır tanımıyordu. adımı dünya tıp tarihine altın harflerle yazdırabilirdim. elimde amliyat ayakkabılarıyla çekilmiş bi fotoğrafım boston'daki tıp müzesinde sergilenebilirdi. (boston'da bi tıp müzesi olduğunu biliyorum, ya siz?) aynı fotoğrafın önünde, kendi tasarlayıp, geliştirip ürettiğim ameliyat ayakkabılarının ilki durabilirdi. tıp öğrencileri bu müzeyi gezerken, eserimin önünde durup, birbirlerine dönerek; -hey bak, dünyaca ünlü türk hekim stickman'in ürettiği ilk ameliyat ayakkabıları bunlar... diyebilirdi.

kendime geldim. ameliyat ayakkabısı diye bişey yoktu. zaten buna ihtiyaç da yoktu. bi insan ameliyat olurken neden ayakkabı giysin ki? hiç yoktan sektör yaratmaya çalışmışım resmen. girişimci iş adamı kimliğime bi dur desem iyi olacak. (bu kişinin ameliyat olmadan önce fotoğraf çektirmesi konusuna hiç değinmeyeceğim) (ayrıca ayakkabının iğrençliği konusuna da hiç değinmeyeceğim, değinmedim zaten. değinecek olsam şimdiye kadar çoktan değinmiştim. nasıl da enayi gibi beklediniz değineyim diye)

5 yorum:

Libby dedi ki...

ameliyat ayakkabısı diye bişi olamaz bence :D

ahaha bu benzetmelerine bayılıyorum.( nie genel konuştum -bayıldım-demem lazımdı.herneyse)

stickman dedi ki...

aslında sen genel konuşmamışsın, şimdiki zaman kullanarak konuşmuşsun ki doğru bir kullanım o an için. olaya dilbilimci bi yaklaşım getirdim :D

Libby dedi ki...

ama ben dil bilgisi yönünden değilde anlam olarak ele aldım. bayılıyorum diyince sanki tüm yazılarını bitirebilmişim de ondan böyle demişim gibi oldu.
neden böyle konuşturuyosun ki beni sen şimdi.

stickman dedi ki...

bugün koç yönüm ve dilbilimci yönüm ağır bastı sanırım. e ikisi karışınca da ortaya böyle tuhaf bişi çıktı yauuff. ehehe. olur böyle arada :)

Libby dedi ki...

ahahah.heyallah.hep böyle kavga ediyormuşuz gibi oluyo.( baksana zaman kiplerim doğru yerde ve zamanlı mı?kontrol ediver.ehe)