8 Ağustos 2010 Pazar

korsana hayır! peki ama neden lan!

hani korsana hayır kampanyalarının şöyle bi olayı var; ilk olarak kitaptan örnek verelim mesela. yolda karşımıza herhangi bir korsana hayır kampanyasının neferi bi insan çıktı ve diyo ki; -arkadaşlar lütfen orijinal kitap alalım ki yazarlarımız yeni kitaplar yazabilsinler.. hıımm... şöyle de olabilir, -arkadaşlar orijinal film alalım ki bu insanlar yeni filmler çekebilsinler.. veya -arkadaşlar orijinal albüm alalım ki müzisyenler yeni albümler çıkarabilsinler...

allaaah allaaah bak sen. ilk bakışta ne kadar masum görünüyor değil mi? değil lan masum! bence bu kişi eser sahibinin baş düşmanı. onu sömürmek isteyen bi kişi. yazarı düşünün mesela, herif sadece yeni bi kitap çıkarabilmek için mi bi kitap çıkarıyo lan. peynir filan yemiyo mu mesela. sırf yeni kitap çıkarabilsin diye mi orijinal kitap alacaz. hem ilk kitabını nasıl çıkardı o zaman? ayrıca şu da var ki, peynir yemesin mi bu adam! koskoca yazar iki dilim peynir yemesin mi! orospu çocuğu!

yeni filmler çekebilsinmişmişmişşşş... haadeee yeeeaa. o adamın zaten dünyadaki tek olayı film çekmek. bunun için geldi demi dünyaya. mercimek çorbası filan içme hakkı yok yani. film mi çekiyosun? haaa o zaman mercimek çorbası içemezsin abicim. bu mu yani? adam belki mercimek çorbası alıp içcek abi o parayla. niye illeki yeni film yap diyosun. kolay mı lan film yapmak! üstelik bir tabakcık mercimek çorbası içmeden. insanlığından utan lan sen.

neymiş, orijinal albüm alacakmışımda, adamlar yeni albümler yapabilsinlermiş. lan ilk albümü nasıl yaptı o zaman!? delirtme beni! he bide tabi adam hiç elektrik faturası filan yatırmasın, o kazandığı parayla sana yine albüm yapsın hemen. su faturası filan da yatırmasın zaten. karanlıkta otursun, susuzluktan gebermiş bi şekilde albüm yapsın sana. iki wolt elektriği, 3 metreküp suyu çok gör sen benim sanatçıma.

istanbulda tanıdıklarım var lan! ağzınıza sıçtıracam hepinizin.

6 yorum:

Daçe dedi ki...

ahahaha güzelmiş :D

Olric dedi ki...

yakarsın hatta bu gezegeni.

pabuç dedi ki...

Normalde iyi bir roman almaya kalksanız (yabancı yazarların) en az20-25 tl gözden çıkarmalısınız..Ama ben (Allahım affet) 25 tlye bazen 5 kitap alıyorum :P Yazarla sorunum yok o yine yazsın kitaplarını caaanımmm ;)

hippilazman dedi ki...

pardon da çocuk okutmanın zor olduğu bir yerdeyiz. Bize bu şekilde aldırtacaklarına, o kadar yazarları düşünüyorlarsa yayın evleri cebine attığı onca karı biraz azaltsın o zaman. Bak nasıl herkes orijinal alabilecek.

stickman dedi ki...

vay korsancılar vay :D bakmayın benim bu yazıyı yazdığıma. şu son bir yılda okuduğum kitaplara şimdi baktım mesela. 12 kitap var, bunların bi tanesi okul kütüphanesinden ödünç almışım okumuşum vermişim. bi tanesi korsan, diğerleri orijinal. haha :D hem ben korsanı destekliyorum demedim ki, korsanı destekleyen bu bahsettiğim nedene verdim veriştirdim :P hemende inanıyosunuz hea :p şaka len şaka. zaten fazla kitap okumadığım için ben öyle görünce direkt aldım hep. zaten üç tanesi karikatür kitabı. korsanı olmaz. ötekilerinde yanında 3 te bir fiyatına korsanı olduğunu görseydim tabi ki korsanını alırdım. sonuçta çoğumuz fakir insanlarız :D film ve müzik konusuna hiç girmeyim. hayatımda aldığım tek orijinal albüm 12 yıl önce çıkan mahsun kırmızıgül'ün yıkılmadım isimli kasetidir :D (zor bir dönemden geçiyordum) ve 6-7 yıl kadar önce 1,5 ay korsan cd'de çalışmış biri olarak film konusuna hiç girmiyorum.

eyeportal dedi ki...

bencede hayıra hayır ya