20 Ağustos 2010 Cuma

pozitif ramazan yalnızlığı

şundan emin olun ki, kalabalık sofrada ilk su içen insan olmayı kesinlikle istemezsiniz. şişeden bardağınıza düşen ilk su damlasıyla birlikte o vahşi ellerin hepsi kendi bardaklarına saniyenin binde biri gibi bir sürede ulaşır ve o bardaklar aynı hızla suratınıza doğrultulur. kendi bardağınıza suyu doldurduktan sonra o hayvan gibi tutulan bardakları da doldurursunuz. artık içinde su olmayan şişeyi yerine bıraktığınızda herkes çoktan suyunu içip bitirmiştir ama suya hamleyi ilk yapan ve o kadar emek veren kişi olarak siz bi yudum bile içememişinizdir. çok susuz ve çok mutsuzsunuzdur. ramazan yalnızlığını mumla ararsınız. o an bardağın içindeki suya bakarak ramazan yalnızlığını görürsünüz. sabredersiniz ve ramazanının gelişiyle birlikte o muhteşem ramazan yalnızlığına kavuşursunuz. ve ardından seri ramazan yalnızlıkları devam eder. işte bunu seviyorum bebek.

10 yorum:

bossa nova dedi ki...

Ama dur bi bismillah de önce di mi:)
Sevaptır Stick su doldurmak oruç açtırmak falan.
Yalnızlıklar da büyük uğraşlar gerektirebiliyor günümüzde ayrıca(büyük laf etmiş olmanın verdiği dayanılmaz hafiflik)...

stickman dedi ki...

yeeeea banene yeeea. herkes kendi suyunu kendi kosun. YALNIZLIKLAR DA BÜYÜK UĞRAŞLAR GEREKTİREBİLİYOR GÜNÜMÜZDE.. (hakkaten doğru diyosun) ama bi 5 milyar dolarım olsa mesela bu konuda hiç zorlanmam. alırım kendime bi dağ. tepesine süper bi ev yaptırırım. ohh miss.

hippilazman dedi ki...

bunları sen mi çiziyorsun lan. ne yetenektir bu paintte

stickman dedi ki...

tabi ben çiziyom bea, yoksa bu güne kadar burdaki bütün çizimleri ordan burdan aldığımı mı sanıyodun :D ülen ne adamsın. paint değil bu. önce kağıda çiziyorum, sonra bilgisayara aktarıp ordan photoshopla boyuyorum falan filan :) e manyak mısın bu kadar uğraşılır mı, üşenmiyomusun diyosan, evet manyağım. herşeye üşeniyom buna üşenmiyom :D

b.n.n dedi ki...

yazı güzeldi, su serpen cinsten, ama çizimleri tebrik etmeden geçemeyeceğim, kalemine sağlık;)

stickman dedi ki...

saolun efenim teşekkür ederiz ehehe kendi çapımızda bişiler karalıyoruz işte :)

t.u.b.a dedi ki...

olaya bi de şu pozitif yönden bakmak lazım: herkes suyunu içti bitirdi ama benim bardağım hala dolu! (saçma oldu, evet)

zey0zey dedi ki...

çizimler mütüş ve ötesi nası uğraşıyosun ya =)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

çizimlerini çok seviyorum lan, uykusuza penguene filan yolliycam seni. susuzluk büyük dert reyis. bi de duman avcısı olmasan vallaha baş tacımsın.

stickman dedi ki...

t.u.b.a senin söylediğin de bir nevi bardağa dolu tarafından bakmak :D aslında ikinci resimde bardağa dolu tarafından bakıyorum hakkaten. ama umutlarımı görüyorum orda :p

zey0zey arada bi böyle çizme istediği geliyo. o gazla oluyo herşey. fena da olmuyo. üstünden biraz zaman geçtiğinde de tekrar dönüp bakmak daha zevkli oluyo :)

Larien, susuzluk büyük dert'i, susurluk büyük dert diye okudum ve tırstım. bu kız kesin mafya dedim. duman avcılarının topuklarına sıkma ihtimali var dedim. bıraktım yeşilaycılığı :D senin kadar iyi çizemesemde eh işte bişiler yapıyoz be Larienim. uykusuz-penguen beni aşar ya. oralarda çok çılgın herifler var. bi de her hafta her hafta uğraşamam ben. sıkılırım :D