12 Ağustos 2010 Perşembe

ooooff off

sıcağa gelemeyen bi insanım. aşırı sıcaklarda kafa atıyo abicim benim. sanırım şöyle bi 25 dereceden filan sonra böyle bi tuhaflaşıyorum. manyaklaşıyorum. aşırı sıcaklarda üstüme bi tabela asmam lazım. 50 metreden fazla yaklaşmayınız diye. gerçi bu tarz şeyleri hep saçma bulmuşumdur. mesela bizim yan taraftaki inşaatın zemini kazılırken iş makinesinin üstünde 25 metreden fazla yaklaşmayınız yazıyodu. şimdi ben orda nası ayarlayım ki 25 metreyi. nasıl ölçeyim. hem o iş makinesi sürekli hareket eden bi alet. e sürekli değişiyo aradaki mesefe. işim gücüm yok onu mu ölçecem. hiç uğraşamam valla kusura bakmasınlar.

üniversiteye kayıt yaptıralı bi 6-7 yıl kadar oluyor. hala şu kredidir, yatay geçiştir, dikey geçiştir, çift ana daldır, yüksek lisanstır, masterdır, doktoradır bu olayları çözemedim. erasmus var bi de. bana tuhaf bi meyvenin reçeli gibi geliyor. ama çok farklı bişi çıkabilir. vizenin % kaçı finalin % kaçı deseniz ona dahi cevap veremem. şu AA ile geçmişim, yok DC ile kalmışım muhabbetini de çözemedim. şu 6-7 yıl içinde toplasan toplasan 2 dönem anca okula gitmiş biri olarak bunları bilmemem normal aslında. gitmeyeceğim üniversiteye girmem de çok saçma olmuş bence. ne bileyim lan başta giderim sanmıştım (dikkat ederseniz okula girdiğim tarihi de net olarak bilmiyorum)

geçen gün teyzemgilde sıcaktan bunalmış bi şekilde kanepede uzanıp televizyon izliyodum. eniştem balkondan hızla içeri girip üstüme sürahiyle su attı serinleyim diye. tam o sırada da tv'de "serinleten yaz fırsatı" gibi bişiler duyuldu. herkes bu duruma güldü. ben de güldüm. ama ben buna gülmüyodum. aklıma bişi gelmişti, ona güldüm ben. keriz gibi o olaya güldüğümü sandı herkes. hiç sesimi çıkartmadım. varsın öyle sansınlar dedim. işte insanları bu şekilde kandırabiliyorum. zaten dolandırıcıyım ben.

11 yorum:

OiP dedi ki...

:D)) sabah sabah pek şahane güldüm:))

neslinnce dedi ki...

Evet sıcaklar seni bayağı etkilemiş. Geçmiş olsun :)

Tan dedi ki...

erasmus evet bence de öyle bir havası var olsun hatta ya birileri birşeylerin reçelini yapsın adını erasmus koysun=)

Olric dedi ki...

enişte öldürülesi yalnız.

Şirvan dedi ki...

Islatılmaktan nefret ederim. Lisede vardır ya öyle şapşal oyunlar hiç oynamamışımdır.Böğk yani.

Üniversiteye giriş senen okul numarandan belli değil mi ki? (ha tabii mübalağa yapıyorum dersen anlarım;))

bossa nova dedi ki...

balkonda ıslatılmak çok tehlikeli höberey diye aşağı falan atlayabilirdin. Ölebilirdin stick, tanrı seni bize bağışlamış dostum..

stickman dedi ki...

seni ne kadar güldürürsem güldüreyim, anotomi serisinin hakkını ödeyemem OiP :)

sonbahara doğru yavaş yavaş kendime gelicem inş neslinnce saol :)

o reçel için ben böyle egzotik bi meyve düşünüyorum Tan. o ismi ancak öyle karşılar. bi de sen niye nickini değiştirip duruyosun bakıyım.

yok be Olric, severiz kendisini. ha şaka yaparken adam yaralamışlığı vardır ama olsun severiz :)

aynen Şirvan, aynen ben de nefret ederim. Bu yaşa kadar o tarz oyunlara hiç bulaşmışlığım da yoktur ama bu sefer ben bile bu aşırı sıcaklar yüzünden bu şakaya sevindim. serinliğe o derece açım. giriş senesi kararsızlığı da mübalağa tabi yahuu :) 04. ölene kadar unutmam. 2004 de girmiştim.

sen yanlış anlamışsın ama bossa nova bak eniştem balkondan içeri girdi diyorum, ben kanepede uzanıyordum. bu durumda balkondan düşme ihtimalim sıfır :) ölmemi istiyosan açık açık söyleyebilirsin. bu tarz numaralar yapmana gerek yok :p

Tan dedi ki...

aradıığmı bulamıyorum ama bu defa soyadımın içinde geçen bu kelimeyle buldum galiba

ares dedi ki...

off..offf..oofff..sıcaktan bütün gün türkü söylüyorum olm.ne bu lan cehennem provası mı yapıyoz.ağam da şimdi geliir paşam da şimdi geliiir diyerek serin hava çağırıyom.hadi stick hep beraber hobaa.ağam da şimdi gelir paşam da şimdi gelir güzel de şimdi gelir.bu benim yağmur duam oldu.belki hep beraber söylersek balkanlardan serin hava gelir ha ne dersin?

stickman dedi ki...

ağam da şimdi gelir paşam da şimdi gelir güzel de şimdi gelir, ağam da şimdi gelir paşam da şimdi gelir güzel de şimdi gelir, ağam da şimdi gelir paşam da şimdi gelir güzel de şimdi gelir. gelimiyor ares. haybeye söyledik :(

ares dedi ki...

valla bana biraz serinlik gelir gibi oldu.artık balkanlardan mı kafadan mı serinledim orasını çok çözemedim:D
geçecek olm herhalde,hep böyle kızarmış tavuk modunda olmayız inşallah.deniz görmeden arap taşşağına döndüm kızlar bayılıyo tek tesellim bu:D