12 Eylül 2009 Cumartesi

bana yalnızlığı anlat (ramazan yalnızlığı)

malumunuz ramazan dolayısıyla insanların toplu halde yemek yeme olayları arttı. bizimkileride sürekli çağırıyolar, onlarda birilerine gidip duruyo. ben kalabalık sevmeyen bi insan olduğumdan pek gitmiyorum. evde tek başıma yiyorum yemeğimi. öyle yalnız başıma takılıyorum işte. (...hehe siz öyle sanın :p )

olayın tıbbi boyutu:
kalabalık ortam sevmeyen kişinin diğer aile bireyleriyle hergün bi davete gitmek istememesi sonucunun oluşturduğu psikolojik gerilimin mutfağa yansıması... (bu cümleyi anladıysanız siz muhteşem bi insansınızdır, kesin öylesinizdir)

5 yorum:

Şirvan dedi ki...

Ben annen olmuş olsaydım bu durum mutfakta yemek olmamasıyla sonuçlanırdı:)) Yalnız kalabilen insan yemeğini de yapabimeli değil mi ama?

bossa nova dedi ki...

ah stick oğlanımm
vah benim yalnızlık senfonim


oğğlum deli min yaa mis gibi iftar sofrası kalaba malaba en az 5 çeşit yemek mis gibi.. Değer mi kafayı sıyırtmaya.. İçindeki şizofrenik yapıdan kurtulup ramazan sofralarının eşsiz tadına varmanı diliyorum..
Dışın doysa için doymayacak vah yavrummm sen kilo da vermişindir:(

puantiyeli dedi ki...

ramazan yalnızlığı var demişsin çok doğru bir tespit, bende çok samimi insanlar hariç iftara gitmeyi sevmiyorum, hep paket servisiniz var mı diye telefonda konuşmak zorunda kalıyorum iftar vakti,
tek başına iftar yapmak, sofradaki anlamsız olduğu kadar anlamlı sesizlik, sokaktaki sessizlik, içilen suyun mide duvarlarına çarpış sesisini duymak, o saatlerde tw de bişi bulamamak,
mutlaka edinilesi bir tecrübe olsa da garip.

stickman dedi ki...

ama ama ama ben kendi yemeğimi kendim de yapabilir ki Şirvan :) hemde varya yemin ediyorum uğraşsam dünyanın en süper aşçılarıyla bile çekişirim bu konuda.

yok be bossa nova, nası kilo veriyim. ramazandan önce deli gibi basketbol oynuyodum, kilo vermiştim. ama ramazan bi girdi. aynen yatışş. sahur ye yat uyu. iftar yap zaten mayışıyosun, yat uyu. kilo almışımdır kesin. yemekler konusunda haklısın, süper yemekler oluyo çeşit çeşit ama valla o nasılsın iyimisin muhabbeti iki tabak yemek için çekilecek gibi değil yav.

puantiyeli :( sende çok derinden yaşamışın valla ramazan yalnızlığını. anlattıklarını aynen yaşıyorum. ama yinede iyi bi tarafı var, neresi bilmiyorum ama böyle hafiften bi hoşluğunuda hissediyosun.

puantiyeli dedi ki...

acılarn kızı gibi değilim, ceylan gibi hep ezilmedim :)
iyiki de yapmışım diyorum**