21 Eylül 2009 Pazartesi

bayramın sonuncu günü

kime danışacam ben şimdi?
eski danışmanım, ki ona eski demek ne ayıp şimdi fark ettim. yüreğimdeki danışmanım diyim. yüreğimdeki danışmanım, pek sevdiğim insan Duygu Aydın hocama mail attım az önce. Bu sene ki danışmanımın kim olduğunu öğrenmek için. ama mailde özellikle belirttim. eğer bu sene ki danışmanım Aşina hocaysa alıştıra alıştıra söyleyecek. (allahım lütfen o olmasın, çok korkuyorum ondan. sevgi dolu bi insan biliyorum ama ne biliyim işte çok korkuyorum) inş. sorun yaratmayacak bi hoca çıkar. amin iletişim fakültemize dinimize ya rebbim.

kendime uyarladım...
bi gün çok mutsuz bi adam varmış, bu adam doktora gitmiş. doktor demiş, ben demiş, çok mutsuzum demiş, napıcam demiş...
blog diye bişi var bilirmisin demiş doktor. orda bi stickman diye bi blogger var demiş. sen onun blogunu oku, o seni güldürür, çok mutlu eder, o müthiş bir blogger demiş. adam da doktora demiş ki;
o blogger benim.

bum bum, tak tak zenci!
geçen gece full metal jacket filmini izledim. orda geçen bi konuşmayı anlatayım; (!! spoiler !!)

-Beyaz bir fıstığa tecavüz etmek isteyen beş zenciyi nasıl durdurursun?

cevap: onlara bir basket topu verirsin.

duyduğum an olağanüstü bi kahkaha patlattım. bademciklerim çıkacak gibi oldu.

konuyla alakasız bişeyler söyleme isteği...
monitöre yakın duran telefona msj veya arama geleceğini monitördeki titreşim ve hoparlörlerdeki dıt dıdı dıtdıdı sesinden anlamak, hemen telefonu eline alıp en masum duygularla ve umutla beklemek ama telefona ne arama gelmesi, ne msj gelmesi. hiç birinin olmaması ne fena, ne pis bi duygu :/ çok acı verici lan :(

5 yorum:

rahat yazar dedi ki...

hoparlördeki "dıt" sesinin verdiği heyecanı bilirim. aynı şey TV'de de oluyor. telefon çalacak diye hazırlanırım hep.

bossa dedi ki...

sir yes sir!
demek istiyorum yine yeni yeniden:)

ayci dedi ki...

bayram ertesi günü:
yorgunum...sinirlerim bozuk - ayni zamanda midemde!

jazz dedi ki...

hoparlördeki o ses cep telefonuna gelen "ortaköy" "beyoğlu" vs tarzı yer betimlemelerinden dolayı da geliyor ve çok sinir bozucu gerçekten.

bu bir tdk kaydıdır dedi ki...

her yazinizi okudum evet, ne anlatmak istediğinizi, nasıl yazmak istediğinizi... fakat şu -ki ekini düzgün yazın lütfen. bakın -de ekine bir lafım yok ama -ki'yi gördükçe... oh tanrım...