6 Eylül 2009 Pazar

bu tarz şeyler yaşadım

burcu esmersoy'un bir twitter girdisine cevap yazdım geçen gün. onun bunu asla göremeyeceği gerçeğini tam entera bastığım anda fark ettim. olsun. mutluydum ben yinede. napıyım ya, ntvspor bünyesindeki herkesi seviyom. ama en çok kaan kural'ı. nba başlasa da bi kavuşsak be abi. tabi murat kosova'yı da seviyoruz. yeni çocuğu olmuş, onu da öpüyoruz çok. nerden mi öğrendim. tabi ki burcu esmersoy'un bi twitter girdisinden. yeni çocuğun doğduğunu öğrenince maya'ya kardeş gelmiş, şimdi iyki doğduna gidiyoruz gibi bişeyler yazmıştı. net hatırlayamıyorum. maya, murat kosova'nın minik sevimli kızı ve babası maç anlattığı gecenin ardından eve dönünce ona diyomuş ki, "baba hido yine yendi mi?" ama stickman amcan senin o minik ağzını yir datlum. murat kosova ve şebnem kosova'yı da burdan tebrik ediyorum. kesin okurlar ya :) yeni bebeğin de sağlık ve spor dolu bi hayatı olur inş.
murat-şebnem kosova

Alim, beynimi yedin!
geçen gün sabah böyle yatakta uyumakla uyanmak arasında direniyorum. çişim geldi ama o kadar uykum varki, tuvalete gitmekle uyumanın güzelliği arasında bi çelişki halindeyim. tam da o anda aklıma geldi? süper baba'nın oğlu? onun adı takıldı aklıma? lan neydi neydi? bi türlü hatırlayamıyorum. debelleşiyorum böyle yatağın içinde, yorganı üstümden atıyorum filan. çıldırdım ya. neyse sonra gidiyim tuvalete dedim hani böyle insanın aklına en ilginç şeyler tuvalette gelir ya, hem çocuğun ismide aklıma gelir diye gittim tuvalete yaptım çişimi. ama olmuyo yok, bi türlü hatırlayamıyom çocuğun adını. arif diyorum. evet arif. cıks olmuyo. rahatlatmıyo bu isim beni. arif değil. beynimi kemirdim durdum bu şekilde, en sonunda buldum da rahatladım. alim. bu alim de psikopat çocuktu, bi futbolcu olacam derdi, bi baskete merak sarardı, bi aukidoya giderdi. yok zengin bi kıza aşık olurdu, yok öğretmenine aşık olurdu. severdim ama. özünde sempatik bi insandı.

11 yorum:

cesetizleri dedi ki...

neden aklına geldiğini söyleyeyim hemen. böyle çişini tuttuğu bir sahne vardı oradan bağlamışsın olaya. ;)

stickman dedi ki...

bende düşünmüştüm aslında onu ama öyle bi sahneyi bi türlü hatırlayamadığım için ondan değildir herhalde dediydim kendi kendime. demek ki beynim bana çaktırmadan kendi içinde hatırlıyomuş olayı :)

Mulberry dedi ki...

alim... aaaayni benim yegenim. bir pilot olucam diyor, bir disci, yok is adami, yok nba basketbolcusu, yok futbolcu... en son sectigi meslek hayali barmen. bence ondan adam olmaz. alim'den oldu mu?

stickman dedi ki...

ooo nick değişmiş :) Alim valla dizi biterken lise'ye gidiyodu galiba, yani kariyerini tam olarak bilemiyoruz. bi ara yazar olacam diyodu. belki yazar olmuştur. ama alim rolüyle eray demirkol'un işleri açıldı tabi. deli yürek, ekmek teknesi filan. oynadı buralarda.

bossa nova dedi ki...

Alim aynada diş tellerine bakıp oflayıp puflayan yeni yetme bir ergendi.. Sıfatı nasılsa hiç değişmedi oğlanın yavrum yaa hep ergen gibi bebe böyle..

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

twitter da senin arkadşın olmadan sana yazılanları göremediklerini bilmiyordum, aramızda kalsın..bende rooney e küfür etmiştim de:))))demek küfür havada kaldı:D:D

Mulberry dedi ki...

bloga bastan sona ceki duzen verdim. zaten asi-yeah ismini neden sectim hala anlamis degilim. asiyim dedim. yeah dedim. olsun o zaman asi-yeah dedim. teoriye bak. cay demle. aksama iceriz. ama burada iftar saat 20.30'da. aciktim. gonul ister iftarda 1,5 iskender yemek. malesef macdonalds'a acacagim orucumu. onlarin pis hamburgerleriyle. patates kizartlamariyla. iiyygh. acim ama macdonalds'da yemek istemiyorum. ben iskender istiyorum. :'( ha ne diyoduk.. alim diyorduk. simdi kim bilir o da oructur, actir. belki o da iskender istiyorduk. belki de orucu burger king'de acacaktir. ah alim. yazik.

Zeugma dedi ki...

Başka aklına gelecek şey mi bulamadın ya stick sabah sabah o derdinin arasında:))
Alemsin valla. Yine öldürdün beni gülerken :D

stickman dedi ki...

puhahahauha bossa nova :D süper tespit, deli yürek dizisinde de öyleydi, ekmek teknesinde de öyle. büyüyemiyo herif :D

aynen öyle Arka Sıra HANEDANI, aslında bunu yaşayarak öğrenmem kötü oldu. ne güzel ünlülere bi sürü şey yazmayı planlıyodum. hepsi suya düştü.

güzel olmuş Mulberry. ya ama iftara Mcdonalds'a gidilir mi hiç? yapma bunu. ıyykk. hiç mi Türk lokantası yok oralarda. hiç mi dönerci yok. yazık yauvv. o kadar saat aç susuz dur, sonra git hamburger ye otursun midene. acilen süper iskender yapan bi Türk lokantası bulmalısın. ramazan bitmez o şekilde.

benim aklıma hep öyle tuhaf tuhaf şeyler gelir işte napıyım :) Zeugma valla bi gün gülerken ölürsen mesuliyet kabul etmiyorum. lütfen bişiler yerken veya içerken beni okuma. nefes boruna filan kaçar yediğin içtiğin şeyler gülecem derken, cinayet yaratmayalım durduk yere.

Mulberry dedi ki...

Türk lokantalari var ama döneri de iskenderi de onlarin olsun. Hepsi çakma. Ben iskenderimi Elmacioglunda yemek istiyorum. Dün sans eseri son anda teyzemlerde davetliydik. Enfes yemekler yapmis, tika basa yedim. Fakat bu aksam malesef o pis fast foodcunun yolu gözüküyor. Daha güzel lokantalar için sehir disina çikmam lazim. Aç aç da o yol çekilmez ki.

Merope dedi ki...

ahahah ay alimi görünce bi tuhaf oldum biz de sümük kadardık bu dizi yayınlandıgında yahu