17 Eylül 2009 Perşembe

Pavlov amca bizi affedebilecek misin?

bloggerın menapoza girmiş gibi bi hali var. şu an bu yazıyı yazıyorum ama başarı ile yayınlanamama gibi bi durum olabilir. başarı ile yayınlansa bile ben bunu göremeyebilirim. yada siz göremeyebilirsiniz. aslında şu an belki bu blog yoktur. bunların üzerinde fazla durmadan, hazır erişim sağlamışken yazmak istiyorum.

lise 2 de psikoloji dersindeyiz. çok hoş bi bayan hoca dersi anlatıyor ve bizim sınıfa ne zaman gelse uykusunun geldiğini söylüyordu. yüzümüze karşı hayvan gibi esnedikten sonra gülerek yapıyodu bunu. tabi süper güzel olduğu için hoşgörüyle karşılamıştık bu davranışını. zaten herkes çok dikkatli dinliyodu bu dersi. neyse asıl olay bu değil. şimdi sıkı durun, asıl olaya geliyorum. yine bi psikoloji dersi, şu pavlovun köpeği olayını anlattı hoca. Pavlov'un bi köpek üzerinde yaptığı koşullanma deneyi. hoca gayet güzel anlattı, herkes durumdan memnundu. sonra akli dengesinin pek yerinde olmadığını düşündüğüm bi arkadaş söz aldı ve çok büyük bi ciddiyetle hocaya şöyle dedi;
-hocam, iyide şimdi benim kafama bişey takıldı. şimdi burdaki köpek salyasını zilin üstüne mi akıtıyor?
biz hiç panik yapmadan hemen sınıftan çıktık, sonra türkiye psikologlar derneğinden bir kaç takım elbiseli psikolog koşarak bizim sınıfa girdi ve ağzına ağzına vurdular bunun. sınıfa geri döndüğümüzde sıranın üstüne salya salgılamıştı.

5 yorum:

ebvata dedi ki...

DNS ayarı falan yapılamıymış diyolar,ama inat ettim yapmıycam kendi düzelsin >:(

Dila Okatar dedi ki...

uygulamalı eğitim diye buna derim eminim her psikoloji dersinde sıraya salya akıtan biri haline gelmiştir:D:D:D

bossa nova dedi ki...

asıl sizin hoca pavlov'un köpeği gibin klasik koşullanıp sizin sınıfa her girdiğinde esniyormuş bunu hiç düşündün mü zenci?

Sinek efendim! dedi ki...

aklına takılmış çocuğun. yapacak bir şey yok. :/

stickman dedi ki...

dns ayarı yok host dosyası değiştirmek filan, bunları bi faydası olmuyo ebveta, denedim hepsini :/ gireceği varsa giriyo. yoksa, cıks.

evet Dila aynen öyle oldu ya :) zaten ondan sonra ağzına bebek bezi bağlamaya başladık. ıyykk her tarafı salya içinde bırakıyodu.

uhuuvv, güzel tespit bossa nova, bizim sınıfta böyle manevi bi huzur vardı sanırım. sondan uykusu geliyodu.

hangi aklına takıldı acaba sinek, olmayan aklına mı takıldı ki :p