8 Eylül 2009 Salı

iki başlık

rüyalarım anında çıkar
rüyalar harbiden geleceği gösterebiliyo ha, gerçekten var böyle bişi. çevremdeki kişileri yada uzun zamandır görmediğim kişileri, yada çok alakasız birini o gece rüyamda çok absürd bir şekilde görünce, ertesi gün o kişi veya kişilerle iyi veya kötü, genelde kötü oluyo, mutlaka bişiler yaşıyosun. üstelik bununla ilgili önceden herhangi bir plan yapmamışken. mesela bakınız sadece canlandırma bir örnek vereyim. en son ilkokulda görüştüğünüz bi arkadaşınızı düşünün, o kişi rüyanıza çok absürd bir biçimde giriyor ve ertesi gün bi anda onunla karşılaşabiliyosunuz bunla kalsa da iyi, size dava açmış oluyo mesela. öyle şeyler yaşıyosun. örnek iyi oldu mu, anlatabildim mi. öyle işte.

bazen bütün bu durumu bittiğinde anlıyosun. hee ulan valla dünde rüyamda görmüştüm yemin ederim, demekki buna çıkacakmış diyosun. ama artık akıllandım. iyi bişi aslında bu. sana bi fırsat sunuyo. bunu iyi değerlendirmelisin. duruma göre değişik taktikler geliştirilebilir tabi ama rüyada görülen insanlarla en azından o gün veya bir kaç gün iletişimi imkansız hale getirmek en iyisi. yok ben macera seviyorum dersen, uyanır uyanmaz neler olacağını sabırsızlıkla beklersin. çok canım sıkılıyosa böyle yaparım.

senaryo
geçen gün okuduğum ve dün ayrıntılarını öğrendiğim bi "cinayet-intihar" haberinden acayip bir film senaryosu oluştu kafamda. tabi üstünde çok çalışıp baya kafa yormak lazım. film olay yaratır yalnız, hatta kesin yasaklanır. öyle çılgın düşüncelerim var işte. ne olduğunu söyleyemem.

5 yorum:

nymphea dedi ki...

Ben de 2 gun once cok alakasiz birini gordum ruyamda Istanbul'a hatta ust katima tasiniyordu:) Arayacaktim valla kendisini ama sonradan vazgectim, dur bakalim gorecek miyim gelecek gunlerde burada:)

ebvata dedi ki...

Al işte aynı ben!
O haberci rüyalardan sonra,bütün gün telefon çalcak,bişi olcak diye süzül dur.

Damlo dedi ki...

en son rüyam beni feci geröişti ve uyanır uyanmaz oha be buna çıkacakmış dedim. apdala malum oluo ya da:

::puck-robin:: dedi ki...

en son kendimi denizaltıda gördüm hem de yerçekimsiz ortamda.
demek ki gelecekte manyak bir durumla karşılaşacağım :D

ayşa dedi ki...

rüyalarım çıkmıyo genelde benim yaa :( sen gene şanslıymışsın