1 Eylül 2009 Salı

stan van gundy kankam olsun

az önce bilgisayardaki gereksiz şeyleri silerken kıyıda köşede kalmış şu yazıya rastladım. 2009 nba play off'ları zamanında yazmışım. sonra unuttum galiba. hem ne zamandır nba maçı da izleyemiyoz. bloga koyuyum ben bunu böylece şu geçtiğimiz play off'ları bi anmış oluruz dedim kendi kendime. ama içimden dedim bunu. sesli sesli filan söylemedim.

stan van gundy kankam olsun
sitenciğim, fan gandiciğim. siten fan gandi abi, sen ne süper bi insansın yauuuv. Türk gibisin. böyle her an 90 model sıteyşın kartalın arkasına, mangal, piknik tüpü koyup, giderkende markete uğrayıp tavuk kanadı alacakmışın gibi bi duruşun var. ben lakerslıyım aslen. yani kusura bakma, sizi finalde süpüreceğiz o ayrıda. böyle çok iyi bi adam gibisin sen. naptın bu sene vergi iade zarflarını doldurdun mu? yetmediyse fiş bulayım sana :p koskoca nba de koçsun, final oynuyosun. maçta niye kenara geçip öyle Türk oturuşu yapıyosun hee :p çok rahat dimi? evet lan çok rahat. ama gece gece gülmekten yerde yuvarlanmama sebep oldun. hayır bi de kendi sahanızda yapsan neyse. koskoca siteplıs sentırdasın abicim, yani iki koltuk ötende jack nicholson abimiz maçı izliyo lütfen. bak şo köşede de denzıl vaşintın abimiz var. holivıd burası ya bilmem farkında mısın siten abiciğim. ramazanda fırın önünde pide sırası bekleyen adam gibi bi tipin var. yok yok kesin Türk'sün sen. kardeşinide biliyoruz o da koç. selamlar jeff van gundy abi. bak hiç benzemiyosunuz. kesin sen hastanede filan karıştın. neyse ya şampiyon olursanız hidoyu da al gel konyaya, bi etliekmek yiyelim ortağım :p ikinci maçta bak sana bi kıyak yapacam. koltuğunun hemen arkasına bi kasa Türk Kızılayı Maden suyu bırakacam. mineral siprint vatır lan. onu iç miden ekşidikçe. çok ekşiyo olmalı çünkü yüzünde sürekli miden ekşiyomuş gibi ifade var. bu arada Dwight sağda solda senin taklidini yapıp, eğleniyor. söylemedi deme. ama genç çocuktur yapar böyle şeyler. idare et siten abi. bu arada senin eski sanayide tornacı atölyen vardı ya, orayı yıkıp basket sahası yaptıracam haberi olsun. hadi selamünaleyküm :p

7 yorum:

ebvata dedi ki...

Hehh,abi gerçekten alemci bir fiziğe sahip,göbek falan maşallah:)))

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

helal olsun kardeşim inanılmaz bir tespit, ben de hep bu adamı gördüğümde aklıma şu gelir, hani işten gelirken "gençler topu atın bakayım, gençken neydik biz bee ehehe" diye çoşan amcalar vardır ya, onlar işte...

Şirvan dedi ki...

Stick'ciğim olmamış ama Türk kasını es geçmişsin. Yakışmamış cıkcık:)) Hakkaten bu adam hastanede karışmış gibi ama bi efsaneye göre Avrupalılar Hun Türklerinden türedi ABD yerlisi Kızılderililer de zati Türk:)) Heheyt yedi cihanın hakimiyiz be!..

bossa nova dedi ki...

stick; sprint vatırını içmem yerim be yaa!

stickman dedi ki...

nbadeki en büyük göbekli koç bu adam ebveta :)

hehee, bende ilerde o bahsettiğin işten gelip gençlerin oyununu bozan adam olmak istiyorum hanedan. ama öyle böyle değil, gerçekten çok müthiş oynayıp onları şok etmek istiyorum.

adamım göbeğine laf etmeyim dedim be Şirvanım. şimdi olur ya denk gelir okur filan, sonra kompleks yapar, psikolojik sıkıntıya sokar kendini sonra takımda işleri filan aksatır diye endişelendim. Afrikalılarda Türk asıllıdır aslında biliyo musun? tabi ki ordan amerikaya götürülenlerde öyledir. Hatta Kobe Bryant has Konyalıdır. bakma sen öyle takıldıklarına :p

heuheue.. ye ki bossa nova :) yanlış yazdım galiba onu demi :p

Eternal dedi ki...

al yanaklı, göbekli, tatlı muhabetli mahallemizin bakkalı bu, hep yazarım yine yazayım dedim. babacan bu adam babacan. (:

stickman dedi ki...

valla öyle Eternal, insanın bayramlarda ziyarete gidip elini öpesi geliyo :) harçlık bile verebilir yemin ederim :D miami koçluğunu bırakırken de ailemle çocuğumla vakit geçiremiyorum, o yüzden bırakıyorum tarzı bişiler demişti :D