26 Eylül 2009 Cumartesi

I have a dream diyerekten!

burda sürekli deprem oluyo, bunlar çok ufak ve kısa süreli olsa da, böyle sık sık olması hakkaten insanın sinirini bozuyo. bi ara kesilmişti, bende normale dönmüştüm biraz. daha rahat uyuyabiliyodum. yan odada yürüyen bi insanın çıkardığı ayak sesini deprem sanmıyodum en azından. ama son iki üç gündür yine sıklaştı. yine böyle her ses duyuşta bi gerginlik. bi böyle kalakalma, gözlerin büyümesi ve sağa sola gidip gelmesi. kendi vucut titreşimimi bile deprem sandığım zamanlar oluyo. bi geçsede rahatlasak.

haneler'deki Yaban ile öyle benzerliklerim var ki anlatsam inanmazsınız. ne bu ısrar!inanmazsınız diyoruum üleeeen!

gece olmasına rağmen karşı inşaattaki işçiler son ses "Emrah - götür beni gittiğin yere" şarkısını dinliyolar. ciddi anlamda duygulandığımı hissediyorum. az sonra şarkı bitecek. keşke tekrar çalsalar.

salona toplanan komşu teyzelerin (kaç kişi olduklarını tahmin edemiyorum) seslerinin akşama kadar kulaklarımı tırmaladığı bir gün geçirdim. başka napayım ki. ne biçim hayatım var lanet olsun zenci. hani kendini 5 yıl sonra nerde görüyosun filan derler ya. işin kötüsü orda. ben 5 yıl sonra da hatta 10 yıl sonra da kendimi bu şekilde bulursam anaam! naparım lan! çok acı bi durum. cidden çok fena ya, şaka filan değil. böyle sap sap. bi kaç saniye bunu düşünür gibi oldumda beynim uyuşuverdi. bu konuda bişeyler yapmalıyım. bu sene yine geçen senenin ikinci dönemi gibi bi gaz geldi bana :) ama grafik derslerine girecem diye yalan olmuştu biraz. metin yazarlığı ve reklam metin yazarlığı derslerine giriyim diyorum. ama bu sefer kesin girmem lazım. e hani biraz yeteneğimde var diye düşünüyom. hee? hee yokmu? öhüüm öhüüüm :p yada montaj öğrenirim. edius kurgu veya final cut programları filan. why not lan! I have a dream hımına koyim. bu sloganla çıkarsam yola. vallaha bak!

1 yorum:

Mizz Oz dedi ki...

Ben cok yasadim o deprem seysini 17 agustostan sonra ama zamanla ben kendim ileri geri sallanmaya basladim. gecti. dene bak?