21 Eylül 2009 Pazartesi

Deniz Çoban beden hocamdı olluum!

Türkiye futbol ligini pek takip eden bi insan değilim. öyle tv de özet filan görürsem belki izlerim biraz. geçen hafta tv de zaplarken kendimi bi anda bursaspor-fenerbahçe maçının tartışmasını yapan bi program içinde buldum. ve maçın hakemi hemen dikkatimi çekti. lisedeki beden eğitimi öğretmenim Deniz Çoban'ın ta kendisiydi bu hakem. lan Alex! sen benim hocama nasıl omuz atarsın! yaa işte öyle yersin kartı! valla bi daha yaparsan allahıma Konya Lisesini toplar gelirim sana samba yaptırırız. Deniz hocanın o dönemde de hakemlik yaptığını biliyodum ama böyle birinci ligde filan hakemlik yaptığını, baya yükseldiğini görünce insan bi gururlanıyo niye gururlanıyosa :D odadaki diğer insanlara filan artislik yaptım, oluum varya işte bu hakem benim beden hocam lan. liseden. yaaa. heeyyt bee. yürü be hocam.

Deniz hocayala ilgili güzel bi anım var. lise sondayız, bi gün ortak yazılı oluyoruz. hangi dersten olduğunu hatırlamıyorum. ortak yazılı Deniz hocanın dersine denk geldi. tabi zaten bu bi sinir yarattı. arkadaşlarla dışarda basketbol oynayacakken yazılı olmak sinirlerimizi bozdu. sınıftayız işte böyle. bende sürekli arkadaştan kopya çekmeye çalışıyorum. arkama dönüyorum filan. tabi Deniz hoca iyi bi insan, yumuşak yüzlü filan görünce ben bu olayı baya bi abarttım. Sonra geldi Deniz hoca benim kağıdımı aldı. ama hiç itiraz etmedim, gıkımı çıkarmadım. bu planlı bi eylemdi. boynumu büktüm böyle küçük emrah pozisyonu aldım, sessiz sessiz sadece sırama bakarak oturuyorum. bu takındığım tavrın işe yarayacağını biliyordum. Arada hafifçe Deniz hocayı yokluyodum durumu nasıl diye, bu tavrımın işe yaradığını ve az sonra kağıdımı geri vereceğini hissettim. kararlılıkla bu tavrımı sürdürdüm. yufka yürekli hocam tabi dayanamadı bu durumuma ve getirdi verdi kağıdımı :) başarılar hocam.

3 yorum:

Zeugma dedi ki...

Hep bizim oralardan çıkıyor oğlum stick :))
Sen benim ''Kızımın Adı sevgi,Oğlumun Adı Barış'' yazımı okumadın mı?
Onlar da benim lise hocalarımdı ..
İnsan gururlanıyor tabii..
Hadi sana iyi baryamlar :))

Griffith dedi ki...

O maçta pek de yufka yürekli biri gibi görünmüyordu halbuse.6 sarı kart verdi Fenerbahçeli futbolculara.

stickman dedi ki...

evet okumuştum Zeugma :) tabi daha çok lise hocamızı böyle yerlerde görmek isteriz. sana da iyi bayramlar.

Griffith, maçtan aklımda kalan tek pozisyon alex'in deniz hocaya omuz atmasıydı. diğer pozisyonlar nasıldı hatırlamıyorum bile, öyle pek bi bilgim de yoktur futbolla ilgili ama omuz atan bi oyuncuya da hakem, pardon alex ben çarptım kusura bakma diyecek hali yoktu herhalde :D