7 Aralık 2010 Salı

emre kınay - haber spikeri - dağlardır dağlar

benim meskenim dağlardır dağlar... diye şarkı var mesela. e demezler mi adama; -seni tutan mı var arkadaşım, git hangi dağa gideceksen yaşa orda!... hayret bişey. bi de insanın meskeni olan bi yeri tutupta şarkı yapması çok saçma geldi bana. yörükleri düşün mesela. yaylaya gidiyo adamlar, -benim meskenim yayladır yayla, ovaya gidiyo, benim meskenim ovadır ova... yok ya! adamın işi gücü yok şarkı mı yapıp dursun yok oradır benim meskenim yok şuradır benim meskenim diye. ne mecburiyeti var bu insanların bunu yapmaya. kimse onlardan şarkı filan beklemesin. oldu canım adam ovaya gitsin, yaylaya gitsin, bi de sana şarkı yapsın. nah yapar. git kendine şarkı yapacak başka birilerini bul.

seni sevemedim be emre kınay. kusura bakma, neden bilmiyorum ama sevemedim işte. benden uzak dur dostum. anladın mı?! benden uzak dur! aslında sevmek zorunda da değilim seni emre kınay. hem eminim sana karşı bi sevgi beslememem umrunda değildir. hem neden dert yaptım şimdi ben bu bunu bilmiyorum. neyse git yılan hikayesinde filan mı oynayacaksın, -ben sana demedim mi kürşat efendi, ben sana demedim mi? gün gelir devran döner demedim mi?.. mi diyeceksin ne yapacaksan yap. yeterki bana bulaşma emre kınay. o dar ve yere doğru giden fifa 2000 oyunundaki futbolcularınki gibi olan omuzlarını al ve git. ve mümkünse o kalın boynunuda yanında götür. balkan güreş şampiyonasında başarılar.

(sayın emre kınay, gecenin bi körü ortaya karışık isimli bir şarkıyı ararken inşaat filminin klibi geldi karşıma. ordan geldiniz aklıma. bu yazı da zaten komiklik olsun diye yazılmış bir yazı. aslında sizi severim. inşaat filmi filan baya güzeldi. bana dava açmazsanız sevinirim. iyi günler)

neyse boşverin şu emre kınay'ı. tv de görüp beğendiğim, haber spikeri ve aynı zamanda program da yapan güzel bi kızımızı twitterda takibe aldım. aşık olunası bi kız hakkaten, bir aydır filan kendisini takip ediyorum sanırım ama twitterda yazdıkları şunlardan ibaret; "heeey ne güzel bi gün, çok güzel bi gün ;)))) herkese iyi günler ;)))) heeey tatil geldi, ne güzel tatil, çok güzel tatil, herkese iyi tatiller ;)))) offf yine iş başı, bülten beni bekler ama ben işimi çok seviyorum heeeey ;)))) çok sıcak ay çok sıcak, çok soğuk ay çok soğuk. aaa bir ay nasıl geçti, ne güzel ay, çok güzel ay, herkese iyi aylar. günaydııın günaaaydıııın ;)))) iyi geceler ben kaçar ;))))"

bu nedir abi ya. tamam hayatın sırrını filan açıklamasını beklemiyorum ama yani bu nedir. yine de bak bişi diyemiyom sana. kıyamıyom. hadi ismini filan da vermiyom hadi iyisin yine köftehor.

5 yorum:

'Berrin' dedi ki...

a merak ettım sımdı spıkeri :))

neslinnce dedi ki...

İyiymiş :))

OiP dedi ki...

bak stickman... seni severim bilirsin:)) böyle arada uğrar, sessizce okur ve kaçarım. sessiz dediysem çoğu kez kıkırdayarak falan okurum tabi.

ama bu yazın var ya gülmekten öldürdü beni. o emre kınay tasvirin nasıl güzeldir??!! balkan güreş şampiyonasında püskürdüm:))
tivit muhabbetinde kıkırdadım. hem de şu saatte. evde sessizlik hakim ve ben deli deli gülüyorum sayende:))

stickman dedi ki...

Berrin abla, söyleyim merak ettiysen. memedalibirandeeeermişim. ahaha kendimden tiksindim. garip bi kızcağız işte ya boşver.

neslinnce, estağfurullah o sizin iyiliğiniz efenim ehehe. tabi ben de az süper bi insan değilimdir yani :p

OiP, o yoruma giriş nasıl bi girişti öyle. valla tırstım ilk başta. -bak stickman, seni severim bilirsin, ama böyle oldu mu şimdi, insanların omuzlarıyla filan dalga geçiyosun. lanet olsun sana! lanet olsun sana ve senin gibi aşşalıklara!... filan diyeceksin sandım bi an :D ama sonra öyle olmadığını anladım ve rahatladım tabi. ben de seni pek bi severim be OiP'im valla bak. bora ve minnaksporu da tabi. geçen gün o gel keyfim gel fotoğraflarına bayıldım. özellikle minnaksporun keyfine diyecek yoktu. elde de patates :D annelik yönüne, çocuklarını o kadar güzel yetiştirişine zaten ayrıca hayranım. muhteşem bi annesin. arada eski gönderilerine filan da bakıyorum. gülmekten koparttığının yanında böyle gözümü doldurduğun da oluyo. bora'nın yatmadan önce, ben demeden gelme diyip odasını toplaması, sonra sana -hep sen bana iyilik yapıyorsun bi kere de ben sana yapıyım demesi. çok hoşuma gitti bu. bi de geçen gece fena kopmuştum masum yalanına. -şöyle proje var, böyle proje var. -ııı şey ben stajerim, sonra arasınız... :D ve evrenle işbirliği yapan eş dostun kurduğu sofradaki o yüz ifaden. puahuaha. ben her öğünde öyleyim :D bu arada emre kınay balkanlardan altın madalyayla dönerek göğsümüzü kabarttı :p

OiP dedi ki...

ya ben bu yoruma kaydolmayı unutmuşum ve yanıtını görmemişim. nasıl böbürlendim okurken bir bilsen. böbürlenmem övgülerine değil de eski yazdıklarımı falan okuyup hatırlamana oldu en çok:))

yine bir gece blogunun kapısını çalıp, gülümseyerek ayrılıyorum bak. çok teşekkürler güzel sözlere, yorumlarına:))