27 Aralık 2010 Pazartesi

hintlilerin uydusu patlamış lan ahahaha!

nüfus planlaması kapsamında herkesin en fazla bir çocuğu olmasına izin verseler bi süre sonra kardeş, teyze, hala, amca, dayı gibi kavramlar hayatımızdan çıkar lan. dolayısıyla kayın, elti, görümce, bacanak, kuzen, baldız, yiğen, enişte filan gibi şeyler de kalmaz ortada. vay be, bi fikirle siktim attım yüzyıllardır süregelen akrabalık terimlerini.

kardeşimin bi arkadaşı var, ona öylesine gıcık oluyorum, öylesine gıcık oluyorum ki, bu gıcıklığı tarif etmekte zorlanıyorum. çocuk sürekli üstüne üç beden bol bir gömleği giymek istercesine kendisinde olmayan bi olgunluk takınmaya çalışıyor. o kadar sırıtıyor ki. bunun farkında olamamasını anlamıyorum. hadi bunu geçtim, öyle bi sesi varki. ergenlikten çıkmamakta ısrar edercesine bi ses yapısı var. üstüne bi de bağırarak konuşuyor. hatta anırarak, böğründen konuşuyor. resmen bi bahçe tırmığıyla kulaklarımı tırmalıyor. vugugugauuaaa vuhaugaugaua böyle bi konuşması var. boğazı yırtılmış sanki. en tahammül edemediğim şey bağırarak konuşan insan. hele böyle bi sesi varsa. umarım en yakın zamanda ölür. hazır yeri gelmişken size bu konuyla ilgili çok önemli bi hayat tavsiyesi vereyim. iyi dinleyin. şimdi siz evin bi köşesinde oturuyosunuz, evin başka taa diğer köşesinde başka bi odada (yani odalar arasında epey bi mesefe var) bi kaç insan oturup konuşuyorlarsa ve o insanlardan sadece bir tanesinin sesi o kadar mesafeye ve kapalı kapılara rağmen sizin kulağınıza tecavüz etmek istercesine bir tonda geliyorsa işte o insandan uzak durun. o insandan hayır gelmez. o insan uğursuz, fesat, bela ve mikrop, pislik ve şerefsiz bi insandır.

ben süper bişey keşfettim. yeni bir intihar yöntemi evet. ankara-konya hızlı tren hattına verilen 27,500 voltluk akıma kapılmak. istasyonun ordaki üst geçitten erişebilirsiniz sevgili intihar etmek isteyenler. geçenlerde ben geçtim o üstgeçitten. baya bi güvenlik önlemi almışlar hakkaten ama bi şekilde ulaşılır. köprüden geçerken baktım alttaki o çok kalın bakır tellere vay anasını dedim lan şimdi burdan 27,500 volt mu geçiyor. kim bilir insana neler hissettirir. hayır intihar etmeyeceksinde napacaksın o 27,500 voltu. sanki zaman makinem var da o kadar gücü orda mı değerlendireyim. maksat voltaj boşa gitmesin.

şu yamaha firmasını anlamıyorum hakkaten. bi firma nasıl hem motorsiklet hem de org - piyano filan üretebilir. ne alaka? bu nasıl bi mantıktır, nasıl bi dünya görüşüdür, nasıl bir üretim anlayışıdır. ey yamaha! silkelen kendine gel. bi yol seç kendine yamaha. bak toyota'ya hiç öyle şeyler yapıyormu. üretiyor arabasını nesini bakıyor keyfine. eğer hız tutkun varsa git bunu pistlerde tatmin et, yok eğer müzik tutkun varsa git müzik eğitimi filan yap. saçma sapan farklı sahalarda üretim yapma. beni delirtme yamaha!

şu ntv'nin yılbaşı eğlence programının reklamını görmekten gına geldi lan bana. o programı yapma fikri kimden çıktıysa gerçekten amacını merak ediyorum. bence çok büyük kitlesel bir deney yapacaklar. türk halkının sabrının sınanmasına yönelik bir deney veya çok büyük çaplı bir hipnoz denemesi olabilir. dikkatli olun.

haberlerde şu lanet olasıca hintlilerin uydularının patladığını gördüm. inanılmaz sevindim. siz önce götünüzdeki boku temizleyin yavşaklar. yolun ortasına sıçmamayı öğrenin. tuvalet yaptırın bi tuvalet. elinizi filan bi yıkayın. uydu göndermek sizin neyinize ha ebenizi siktiklerim. sevmiyorum olum sizi. nefret ediyorum hepinizden. bi gün yolda filan karşıma bi hindistanlı çıkarsa acımam döverim onu. hem de çok pis döverim. bi de bunların bi köyüne leopar mı ne saldırmış. herifler leoparı sopayla vurarak öldürmeye çalışıyolar ya. beyinsizler. ama iyi oldu ha, leopar bi saldırdı bunlara, sikti attı hepsini. ve yakalayamadılar. helal lan sana leopar öldür lan o pisliklerin hepsini. eğer bana ne biçim insansın sen filan diyosanız, şunu izleyin bi. bi de hindistan, uzaya ilk insanlı uçuşunu 2016 yılında yapmayı planlıyormuş. ahaha keşke lan keşke. toptan gidin abi toptan. nasıl olsa alışkınsınız o pis vucutlarınızla yüz kişilik trene onbin kişi binmeye. doluşun hepiniz koca bi rokete. siktirin gidin ya. en iyisi valla.

11 yorum:

'Berrin' dedi ki...

bu nasıl yazı yahu iki lafından biri küfür olmuş :)
hintlilerin uzay macerasını görünce bende aynı şeyi düşündüm şaşırdım..adam olmuşlarda hahahha

Şirvan dedi ki...

İlginç bir yazı olmuş. Şu sıralar sinirliyiz galiba.

takkerman dedi ki...

Abi sen hindistanda olsan kesin yeni hitler olurdun heralde..hintlilerle ilgili düşüncelerin biraz ırkçılığa kaçmış gibi ama çok hafifte olsa espiri sezinleniyor :).Açıkçası hint erkekleri bana da çok itici geliyor dermişim..bana ne erkeklerinden ben kızlara bakarım..Yane erkekler çok sevimsiz oluyo bide bıyıkla falan.Ama kızları konusunda sana katılmıyorum.Bence ten renkleri daha cazibeli kılıyor onları.Ne kara ne de beyaz,sütlü çikolata tadında.Tam ısırmalık.Bu arada şu resim hintli kızlar hakkındaki önyargını değiştirir umarım:)
http://www.google.com.tr/images?q=Freida+Pinto&oe=utf-8&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=5WUbTcP3Gs2p8QPAhPGPBQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CDIQsAQwAA&biw=940&bih=844

stickman dedi ki...

Berrin abla, iki lafımdan biri küfür değil, şimdi o kadar kelimeyi bana saydırıp bi oran belirlememi isteme lütfen :D yoksa hintlilere söylerim sana uydu fırlatılar :p

Şirvan, çok sakin insanım aslında ama tabi bazı insanlar beni sinir ediyor. özellikle hintliler. onlar!

takkerman, yok yav ne ırkçılığı :) benimki işin şakası. sonuçta adamlar kendi tiplerini seçmiyolar fakat insan aynada bi kendine bakar ve sonra der ki ulan ben ne biçim insanım. en iyisi bu dünyaya çocuk getirmeyim de soyum tükensin. ama yoook bu hintliler böyle düşünemiyolar hiç. o linkini verdiğin kızı da kusura bakma ama hiç beğenmedim. ilyas salman gülüşü var kızda :D

cadı dedi ki...

sevgili stickman,bu ne şiddet bu ne celal:)) intihar etme yöntemi örneğine gelince yorum yaz kızım şuna,nolmuş bu çocuğa böyle dedim Allah seni inandırsın:)insanlara nasıl akıllar veriyorsun yahu..
şu ses meselesine gelince,bi öğrencim vardı aynen böyle:)bütün sınıf konuşsa da bi tek onun sesi çıkar gelir yapışırdı kulağıma:))lanet bişi bu ergenlik:))
diğer paragraflarda da bulduğum birkaç kulp var ama neyse,bu da cidden cadıymış yani dedirtmeyeyim :))

stickman dedi ki...

benimkisi sadece intihar etmek isteyenlere yardımcı olacak nitelikte bir bilgi cadı :) insanlar kesin yöntem görsünler de acı çekmesinler amaçlı bir girişim.

ses konusunda bahsettiğim şahıs keşke ergen olsa. ulan ergen işte der geçerdim. ama ergen değil. sorun orda. ergenlikten çıkmamakta ısrar eden bir kendinibilmez.

keşke diğer paragraflara bulduğun kulpları da yazsaydın. nickinin hakkını verseydin :D

cadı dedi ki...

e ben de bu cevaptan sonra diğer yazılarına da kulp bulmazsam nickimin hakkını vermiş saymam kendimi:))
yamahadan başlayalım,adamlar ben yaparsam olur demiş yapmışlar olmuş.sen ne karışıyorsun:)
ntv nin yılbaşı programı;tvyle pek aram yoktur,görmedim duymadım kulp bulamadım:)
hintliler;ırkçı sadist stickman:)buna daha fazla şey yazmam yoksa hakaret davası falan açarsın ya da bana bi yazı yazarsın bu aksi tarafınla mazallah sonra:)
ve ilk okuyuşumda hiç farketmediğim ilk paragrafa gelince;en huysuz paragrafın olmuş yahu:D tamam görümce olmasın ona ben de katılıyorum da gerisinden ne alıp veremediğin var??
bütün bunlardan sonra bir de psikolojine dair bi çıkarımda bulunmadan gidersem hakkını vermiş saymam nickimin:)
koca dünyayı insanlarla paylaşamıyorsun bu aralar,bi canilik,bi tahammülsüzlük falan..pek sakıncalı gördüm durumunu:D:D

stickman dedi ki...

ehehe seni çok sevdim cadı. lütfen bu kulplu yorumlarını blog güncellendikçe yazmaya devam et. hintliler ve yamaha konusunda seninle tartışırdım ve ntvnin yılbaşı programıyla ilgili seni bilgilendirebilirdim hatta akrabalık ilişkileri üzerine bi kaç cümle de söyleyebilirdim ama şu an çok hastayım. geceye doğru daha da çok hasta olacam. hele sabah inanılmaz bir boğaz ağrısıyla uyanacam. o yüzden şimdilik ancak bunları söyleyebiliyorum. gerçi bu kadar şey yazacağıma diyeceklerimi yazsam belki daha kısa sürerdi. neyse hasta bi insanım sonuçta, ateşimin de yavaş yavaş yükseldiğini hissediyorum. doğru düşünememem normal. öldüm.

cadı dedi ki...

çok geçmiş olsun huysuz aksi stickman,twitterda görmüştüm burda geçmiş olsun demek kısmetmiş.Bana da bulaştırdılar zalimler daha yeni yeni düzeliyorum.
gelelim sebebi ziyaretimizee,sen şimdi bana böyle seni çok sevdim falan dedin ya,hep tak kulp yazılarıma dedin ya,ben hayatta gitmem artık burdan:)) zaten seni tanıdım tanıyalı yazdıklarına hep bi kulp bulasım vardı aman çok da sinir bişi bu ya engelleyebilsem şunun girişini dersin diye sustum bugüne dek,artık green kartım var istediğim kulpu takarım eheheh:D
ha bi de unutmadan norah jones hint asıllıymış yeni öğrendim iyi mi,hayatta laf edemezsin artık hintlilere:D benki adamın birine façebukta yorumlarımla canından bezdirerek paylaştığı yazıyı kaldırtmış cadıyım,değiştir yazının başlığını,kaldır hintlilerle ilgili paragrafını çabuk :D:D:D
çok yüz buldum sanki:) neyse gideyim bari :D:D

stickman dedi ki...

geçmiş olsun dileklerin için teşekkürler. sen kurtulmuşun ne güzel, ben hastalığın baygınlıklar yaratabilecek seviyelerinde dolanıyorum henüz. iyileşmeme çok var. gitme tabi burdan, her yazının altında kapışalım. durduk yere norah jones isimli bi kişiden bahsetmeni anlayamadım yalnız :D kendisini tanımam etmem. sen dedin diye googledan fotoğraflarına baktım. zaten çirkin bi kız ve hintli olduğunu kör bi adam bile 100 metre öteden anlar. hintlileri bu kadar savunma gayreti içine girmen, bende senin de hintli olabileceği endişesi yarattı. umarım hintli değilsindir. pis hintli :p

cadı dedi ki...

norah jones isimli bi kişi miii,tanımaz etmez misinnn,çirkin bi kız mııı:S
ben bunların şaşkınlığını bi atayım üstümden..
bir,iki,üç..
hastalık senin beynine sıçramış stickman:D o kadın da çirkinse höh yani:)) hintli miyim... bence değilim ama sana gıcıklığıma olabilsem fena olmazdı hani:D:D