19 Aralık 2011 Pazartesi

bilinmeyen bir cisim

bu ne ya? ne bu? gerçekten bak! biri bunun ne olduğunu bana söyleyebilir mi lütfen? cevap bulamıyorum bunun ne olduğuna. vazo desem değil, tabak desem değil, surahi desem değil, saksı desem değil, çaydanlık desem değil, kavanoz desem hiç değil. ne ya bu! ne bu lanet şey kafayı yiyecem yemin ederim. küçükken bunu ters çevirip mağaracılık oynardım. bi de olduğu yerde çevirerek çarkıfelekçilik oynardım. çok güzel döner bu... buu... lan ne buuu! allahın cezası, biçimsiz, yaratık eli gibi bişey. kim nasıl bir amaç ve mantıkla üretti bunu?! hadi o üretti. alan neden aldı? ne diye aldı? ne olduğunu düşünüp aldı? niye böyle bişeye para verdi? en iyisi atıyım ben bunu balkondan. bu sorular beynimi eritip bitirmeden önce atıyım ben bunu. bana başka kurtuluş yok. ne olduğunu bilmediğim bu nesneyi yok etmeliyim. ancak o şekilde huzura erişebileceğimi düşünüyorum. bilinmeyen bir cisim beni kendine doğru çekiyooo.....

10 yorum:

biricitconsungunlugu dedi ki...

kül tablasıyla şekerliğin yandan yemişi tarzında garip bişi :)

Çiğdem dedi ki...

oldukça biçimsiz bir nesne evet ve itici :)) adı "bu" olabilir ama yinede işe yarar bir hal almayacaktır, tat alman için söylüyorum; zeminde ters çevir ve en ağır nesne ile imha et, görsel açıdan keyif versin son görülüşünde :)

t.u.b.a dedi ki...

şekerlik bu. değilse de çok muazzam şekerlik olur bundan. altındaki elişi ile uyumu ise göz kamaştırıyor. şekerlik kesin, evet.

bossa nova dedi ki...

asdfgh:D balkondan atma zenci birini katletme:D
hakketen mağara sarkıtı gibimiş:)

Mjora dedi ki...

yüzüklerin efendisiyle bir alakası olabilir...ama herhangi bir kötü güç barındırıyorsa dantelle şimdiden pasifize edilmiş gibi görünüyor...

'Berrin' dedi ki...

meyvelik:))

men de boor dedi ki...

bence uzaylılar sen kafayı yiyesin diye bırakmış :D

beenmaya dedi ki...

tabağımsı vazonun sürahiye benzeyen saksı biçimindeki çaydanlık tarzı kavanoz hali diyelim :))

Robin Goodfellow dedi ki...

anneler dark side'a geçince eve böyle abidik gubidik şeyler alıyorlar. dünyayı ele geçirme planları bunlar. evet.

stickman dedi ki...

biricit, nesnenin büyüklüğünü yoksayarsak dediğin çok doğru!

Çiğdem, hatta o dediğini bi de süper ağır çekim yapabilen bi kameraya kaydederek yapsam da o müthiş anı her ayrıntısına kadar defalarca izleyebilsem şahane olur.

t.u.b.a bunun içine 10 kilo şeker sığar yauv ne diyorsun sen! küçük bişey değil bu hayvan gibi bişey. aslında fotoğrafı çekerken danteli alacaktım ordan ama nesnenin şeffaflığını yansıtması açısından önemli bi unsur olduğunu düşündüm.

bossa nova, eğer öyle bişey yaparsam yan apartmanda seyit diye bi piç kurusu var. onun kafasına gelecek şekilde atarım.

Mjora, puhahaahahha!!! haklı olabilirsin! ama dantel dediğin bugün var yarın yok. kardeşliği toplayıp bu nesneyi yok etmek için yola koyulmalıyız.

Berrin, nerelerdesin sen yauuv! bunun neresi meyvelik allasen. şunun içinde kabuğu kendine bol gelen bi mandalina düşün. bi düşün hele sen bi. oldu mu? olmadı değild mi? olamaz çünkü.

men de boor, eğer öyle bişey varsa gezegen gezegen dolaşıp bulur yediririm bu nesneyi onlara.

beenmaya, annee! tabağımsı vazonun sürahiye benzeyen saksı biçimindeki çaydanlık tarzı kavanoz halini benim odama koyabilir miyiz? düşünsene o nesneyi kendi odama almak istesem böyle bi cümle kurmam gerekecek dediğin gibi yaparsak. bana bunu yapma :(

puck, annemin star wars hakkında pek bişi bildiğini sanmıyorum. ben bile daha izleyemedim lan.