5 Mayıs 2012 Cumartesi

kötülük üzerine kısa bir yazı

bazı insanlar o kadar kötüdürler ki bizden daha iyi bilirler bize ne kadar kötülük yaptıklarını. öyle bi kötülük yaparlar ki sana anlayamazsın bile yada çok az bir kısmını anlayabilirsin belki. bizim aklımız almaz o kadar kötülüğü. uzun zaman sonra yavaş yavaş, kısım kısım anlarsın nasıl bi kötülüğe uğradığını. nefesin kesilir o an. o zamanlardaki kendine üzülürsün. ve şimdiki kendine üzülürsün. bir kötülükle üç kere zarar verir sana. belki daha da verecektir ilerleyen zamanlarda. bak dört oldu bile. zamanla, yavaş yavaş anlayacaksın sana nasıl bi kötülük yaptığını.

4 yorum:

La Loba dedi ki...

İşte bu nedenle kimseye güvenemez oldum. İnsanlar bayılırlar götlük yapmaya efendim.

stickman dedi ki...

biraz da şanslı olmak lazım. çok iyi insanlar da var görüyorum. bana denk gelmiyolar hiç başkalarına denk geliyolar.

Adsız dedi ki...

ben sana kıyamam be stick.

stickman dedi ki...

teşekkür ederim adsız. evet kıyama bana. keşke kimse kimseye kıyamasa. ağır acı çekiyorum. ağır acılar çekiyoruz.