30 Nisan 2012 Pazartesi

babaannenizin altın dişleri

selam. yine hayata dair bir tespitimle karşınıza geldim. sanırım babaannesinin altın dişi olan insanları sevmiyorum ben. yani eğer bir kaç tane daha sevmediğim insanın babaannesinin altın dişleri olduğunu görürsem bu tezimi onaylayacağım. ve kusura bakma ama eğer babaannenin altın dişleri varsa kim olursan ol seni de pek sevmeyebilirim sayın insan. aslında insanlara senin babaannenin altın dişlerini sikeyim! diye küfredesim geliyor ama ayıbolur diye de ufak bir endişe duyuyorum. o yüzden etmiyorum bu küfrü.

küçükken okuldan eve geldiğimde bazen evin oturma düzeni, koltuklar falan filan yer değiştirmiş olurdu. eve bambaşka bi hava gelmiş gibi hissederdim. bu beni çok heycanlandırır ve mutlu ederdi. bir hafta kadar sürerdi bu mutluluk hali. sonra alışırdım.

insanların nasıl anne baba olabildiklerini aklım almıyor lan. buna nasıl cesaret edebiliyorsunuz. bu acımasız dünyaya yavrunuzu nasıl bırakabiliyorsunuz. dün sabahtan akşama kadar dilime şu şarkı bi şekilde takıldı ve sürekli söyledim; aşkta kural tanımam sevdiğim sensin onu bunu anlamam sen benimsin. tüm gün bunu söyledim durdum. bazen içimden bazen de düşük sesle dışımdan. nasıl bi gün olduğunu tahmin edebilir misiniz. bunu şaka amaçlı filan söylemiyorum bakın gerçekten. ben çocuğumun böyle şeyler yaşamasını istemiyorum. o yüzden evlensem bile çocuk olayına girmeyeceğim. hem zaten çocuk çok riskli bi yatırım.

overlokçu kadın yine çıkmış sokaklara. onun sesiyle uyandım geçen gün. bi 15-20 yıl sonra 2010'ları konuşurken; -ya abi hatırladın mı şey vardı, overlok makinesi ayağınıza geldi diye dolaşırlardı sokaklarda. -ahaha evet ya 2010'lar çok acayipti... acaba bu iş modelini hangi zeki insan geliştirdi lan. ne olduda aklına bu geldi. ulan dur ben bi seyyar overlok sistemi kurayım da parayı kırayım diye. bi de hanımların dikkatine diyor. neden lan sadece hanımların dikkatine. beyfendilerin dikkatine neden değil? ben yalnız yaşıyor olamaz mıyım? veya bekar evi olamaz mı? halımın yolluğumun kenarına overlok çektirmeye meraklı bi beyfendi olamaz mıyım? tabi ki olmam lan. manyak mıyım. afferin o yüzden hanımların dikkatine iyi bir giriş cümlesi olmuş. pazarlama stratejiniz güzel. (pazarlama stratejisi?) (halkla ilişkiler ve tanıtım terk!)



Hiç yorum yok: