8 Haziran 2012 Cuma

şadap! şadap! maria sharapovaaaa!

tenisle olan alakam arasıra televizyondaki maçları izlemem, yedi yaşındayken mahalledeki bi abimizin o evden bişey alıp gelene kadar raketini tutmam ve giriş kapısında "üye olmayan giremez" yazan konya tenis ve dağcılık kulübünün staddaki kortlarının arkasına gidip bmx bisikletimin üzerinde orda antreman ve maç yapan insanları (nasıl oldu da üye oldular ve girdiler? halbuki üye olmayan giremez yazıyor, acaba üye olmayanlar ama üye olmak isteyenler girebiliyor mu? çok büyük bir mantık hatası! bu işte bi tuhaflık var... düşünceleriyle) tel örgülerin ardından izlememden öte gitmez fakat maria sharapova ile maç yapsam onu yenebileceğimi düşünüyorum. bunu bana düşündüren ne bilmiyorum ama öyle hissediyorum. cidden bak. her türlü zeminde maria'yı gömerim ben. çok ciddiyim bu konuda. ayarlayın bi maç görelim sonucu.

5 yorum:

Sıfır Onda Sekiz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
stickman dedi ki...

tenis oynuyosun galiba :) aslında bu yazıyı yazdıktan bir gün sonra twitterda; yerinizde olsam, "-sharapovayı yenerim!" dediğimde şöyle derdim; -hadi evlat kimse zarar görmeden ver o raketi bize... demiş olsam da şimdi sen böyle söyleyince yine hırslandım :p hem kilometrelerce hızla gelen top bana çarpmayacak ki, rakete çarpacak. aynı şehirdeysek, fazla raketin varsa ve konya tenis ve dağcılık kulübüne üyeysen yap bana bi güzellik ayarla bir kort da seninle bi maç yapalım. hem ben de maria öncesi şöyle bi ısınmış olurum sayın sıfır onda sekiz hanfendi :p

Sıfır Onda Sekiz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
stickman dedi ki...

bu şehir farklılıkları beni çok yıpratıyor ama yine de lisanslı bir tenisçiyle konuşmaktan dolayı sevinçliyim. dünya sıralamasında kaçıncısın panpa? bi de ben hakkaten raketten önceyi bırak hiç bi zaman topun vücuduma çarpacağına inanmıyorum. ben ki lisanslı olmasam bile yıllarca basketbol oynamış insanım. reflekslerim çok iyidir. off be aynı şehirde olaydık da yapaydık bi maç. napalım sağlık olsun. twitter nickin ne? ben de seni takip edeyim.

Sıfır Onda Sekiz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.