6 Haziran 2012 Çarşamba

şuursuz kelimeler

ufak bir zaman kayması: sabah erken kalkıp, hayata karışıp, çeşitli atraksiyonlara girmeye alışkın olmadığım için, bunları yaptığım günlerin akşamlarında hatta akşamüstlerinde bile sabah yaptığım şeyleri sanki dün yapmışım gibi hissediyorum. hayat ne garip. hayat ne güzel ve hayat ne acı, ızdırap dolu.

bazen böyle 10-12 kardeş filan olan insanlar görüyorum ve şaşırıyorum. benim 10-12 tane kardeşim olsa unuturdum lan bi kaç tanesini. isimlerini karıştırırdım filan. olurdu yani böyle şeyler.

adam yerine konulmamanın binbir çeşidini gördüm, eminim binbir çeşidi daha vardır. gerçi kurnazlık yapıp bu durumu lehime çevirmeyi de öğrendim biraz ama yine de adam yerine konulmak daha iyidir diye düşünüyorum.

bazı tv programlarının sonunda akan yazılarda ulaştırmayı kimin yaptığını iyi ki yazıyorlar lan. çünkü ben çok merak ediyorum ulaştırmayı kimin yaptığını. eğer öğrenemezsem deliye dönüyorum. saolun.

haber spikerleri ve haberleri seslendirenler normal günlük hayatlarında da o şekilde mi konuşuyorlar acaba. saçma sapan vurgulamalar. garip bitirişler. eğer öyleyse vay onların ailelerine vah onların dostlarına...

1 yorum:

Sıfır Onda Sekiz dedi ki...

Katılıyorum, özellikle bayan spikerlerin katil zanlısı deyişleri... bir nesli harab etti.