30 Nisan 2013 Salı

çal keke çal

bi kaç gündür her an ama her an "çal keke çal" videosunda çaldıkları müziği kafamın içinde sürekli tekrar ettiğimi farkettim. bazen de dilim buna eşlik ediyordu. acaba bunu ne zamana kadar yapıcam ve bu videoyu, o müziği ve o insanları herhangi bi gün unutmuş olabilecek miyim çok merak ediyorum. bir yandan da asla unutmamak gerektiğini düşünüyorum.

emin olduğum bişey var. eğer o düğünde olsaydım, o bıçak o elemanlardan birinin elinden fırlayıp ordaki 500 kişinin arasından benim gözüme isabet ederek bir daha asla göremememe neden olurdu. o yarım metrelik bıçak gözüme girmiş şekilde yaka paça acile götürülüşümü şu an görebiliyorum.

eğer cep telefonu kullanıyor olsaydım o müziği zil sesi yapar ve telefon her çaldığında bu dünya gerçeğinin asla unutmamak üzere iyice zihnime kazınmasını sağlardım.

hayatı ve insanlığımı sorguladığım, insan olmaktan bir kez daha utandığım ve her izlediğimde içimde intihar etmeye yönelik duygular uyandıran bu video keşke internet hiç olmasaydı, keşke kamera hiç olmasaydı dedirtti bana. o insanlar şu an napıyordur acaba.

bütün bu söylediklerimde çok ciddiyim. kesinlikle esprili bi yaklaşım söz konusu değil. şaka yapmıyorum. insanı gerçekten çok derin ve uzun uzun düşündüren bi video. cenin pozisyonunda toprağa gömülmek istiyorum şu an.

hayat ne tuhaf.


3 yorum:

Mjora dedi ki...

işte bunlar hep adanalı
görmüyor ki yar
ruhu vicdana kapalı
çeke çeke biter mi ki yollar
dönmez ki geride kalanlar

cep telefon melodimi yapamadım
bu videoyu görmez olaydım
5dakka 33 saniye kilitli kaldım
çal keke çal :D

:D olm hakkaten dehşet ya , böyle düğün mü olur ? bıçak sallama , şiirler filan garip bir geleneğin uzantısı gibi geldi bana...
çok garip , müzik de kafamın içinde döner artık bundan sonra...

Mjora dedi ki...

keke'nin çaldığı müzik
Helena Paparizou - My Number One (Eurovision 2005 Greece)
nakarattan sonraki(1.10) horon havası gibi olan kısımı andırdı bana hafiften tabiki çok benzemiyor ama bana öyle geldi...

stickman dedi ki...

bu elemanlardan bi ordu kurmayı düşünüyorum bi kaç gündür. kıyma makinesi işlevi görür. yanyana dizeceksin. ateşli silahlar yokken yapılmalıydı tabi bu. şimdi işlemez.